UI van TSquote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef Sombreros het volgende:
saampjes als stelletje met mickey/minnie mouse op de foto in disney,
In plaats van je vrienden informeren door 24/7 op facebook te zitten kan je er ook daadwerkelijk naar kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die de Superbowl niet kijkenniks mis mee om m'n vrienden hierover te informeren.
Ach laat 'm joh, om de 2 minuten spel heb je 5 minuten reclamequote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
In plaats van je vrienden informeren door 24/7 op facebook te zitten kan je er ook daadwerkelijk naar kijken.
Dat is te merken dat je de OP niet gelezen hebt ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:57 schreef LompeHork het volgende:
OP niet gelezen, maar TS is een poser, hij volgt het gewoon niet. Ik kijk nu wel de Superbowl, zoals het hoort.
OP nu wel gelezen, ik sta nog steeds achter mijn post. Wat nu? Kom je er wel uit? Snap je het wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:00 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dat is te merken dat je de OP niet gelezen hebt ja.
Je post slaat echt als een lul op een drumstel.
ik wil even zeggen dat ik mij ook volledig achter deze post aansluit ok gr gr.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:57 schreef LompeHork het volgende:
OP niet gelezen, maar TS is een poser, hij volgt het gewoon niet. Ik kijk nu wel de Superbowl, zoals het hoort.
Alles aan AF is waardeloos.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef DeensZweet het volgende:
De tussenpauzes zijn echt waardeloos.
Helaas mee eens, net 5 minuten live gekeken, als de superbowl het beste van American Football moet zijn dan is de rest wel heel erg bagger.quote:
Vind ik ook. Ik gaf het net nog een kans, maar ik kan dit echt niet aanzien. Het is een soort rugby zonder structuur, maar wel heel veel show. Sowieso Amerika.quote:
Wat jij zegt is de omgekeerde wereld.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
OP nu wel gelezen, ik sta nog steeds achter mijn post. Wat nu? Kom je er wel uit? Snap je het wel?
Dank je. Denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef KGV het volgende:
[..]
ik wil even zeggen dat ik mij ook volledig achter deze post aansluit ok gr gr.
Waar de neuk heb je het over? Ik volg het omdat ik het een leuke sport vind. Oh wacht, je hebt het over de rest van Nederland.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:09 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Wat jij zegt is de omgekeerde wereld.
De klacht gaat juist over posers.
Nederlandse mensen die zich voordoen als yank en dat met veel ophef melden op sociale media.
Wat nu? Kom je er wel uit? Snap je het wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |