Oh..maar ze bestaan dus wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zou wel heel erg zijnGelukkig zijn er dat soort foto's niet van mij in inloop
Nee daarmee bedoel ik dat ze dus niet bestaanquote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef MaJo het volgende:
Ik had wel een naamtopic verwacht
En nu ga ik tukken
I know, I knowquote:Op maandag 6 februari 2012 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee daarmee bedoel ik dat ze dus niet bestaanEn moet natuurlijk omloop zijn
quote:Op maandag 6 februari 2012 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht dat het stil wasmaar gewoon 5 uur lang niet doorgehad dat er op de volgende pagina doorgepost was
Normaal staat ie op live en wordt de lijst dus gewoon langer
Nee had weer een shoot en zo weer een. Plus ik heb niks met de teams die spelenquote:Op maandag 6 februari 2012 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Goeieavond PS.Zit je voor de buis?
Je bent maar druk met die shoots zeg. Tof.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee had weer een shoot en zo weer een. Plus ik heb niks met de teams die spelen
Morgen is de deadline bedenk ik nuquote:Op maandag 6 februari 2012 03:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent maar druk met die shoots zeg. Tof.
Relax!quote:Op maandag 6 februari 2012 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh nee goddank de 8e. Ik schoot al volleeedig in de stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ja dat doet ze al tien jaar. Na afloop zei ze dat door mij en de shoot ze zich eindelijk weer mooi en tevreden met zichzelf kon voelen. Dat was zó'n compliment. Ze is ook echt prachtig in het echt.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
Die krassen heeft ze zelf gemaakt? Wel sterk van haar dat ze dat durft te laten zien.
De foto, en de dame, is mooi.
Goed bezig PS. Daar kun je inderdaad wel trots op zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat doet ze al tien jaar. Na afloop zei ze dat door mij en de shoot ze zich eindelijk weer mooi en tevreden met zichzelf kon voelen. Dat was zó'n compliment. Ze is ook echt prachtig in het echt.
Oh scusi scusiquote:Op maandag 6 februari 2012 03:55 schreef Cobra4 het volgende:
@Bart, ik heb de Google ads maar weer even uitgeschakeld.
Ben ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 03:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed bezig PS. Daar kun je inderdaad wel trots op zijn.
Ik stuur ze sommige bewerkte foto's op.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:03 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, indrukwekkend werk van je PS!
Geef je alle modellen ook een print?
Geeft niks. Als je zulke indrukwekkende foto's blijft maken en posten doen we dat zonder te zeuren hoor.quote:
Nou, jij hebt je roeping gevonden.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ik ookOok van andere modellen zulke fijne reacties gehad. En al helemaal vleiend is al de verzoeken die ik na mijn eerste paar shoots kreeg, wat weliswaar meer werk opleverde maar toch ook een groot compliment was. Ik ben best zenuwachtig voor de uiteindelijke tentoonstelling
[..]
Ik stuur ze sommige bewerkte foto's op.
Jaa dat zeggen er wel meer. Maar je kan er zo weinig meequote:
Tot de juiste persoon jouw foto's ziet.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaa dat zeggen er wel meer. Maar je kan er zo weinig mee
hmja maar zo speciaal zijn ze nou ook weer nietquote:Op maandag 6 februari 2012 04:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot de juiste persoon jouw foto's ziet.
Kom kom, niet zo bescheiden doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmja maar zo speciaal zijn ze nou ook weer niet
Nee ik bedoel ze zijn misschien goed tot op zekere hoogte maar zeker niet exceptioneelquote:
Ligt er aan hoe je dat bekijkt denk ik. Gezien de reactie van het model met de krassen zal zij het wel zo zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ze zijn misschien goed tot op zekere hoogte maar zeker niet exceptioneel
Ja ik zou heel graag mijn eigen foto's in groot formaat willen zien. Ik denk eigenlijk dat ze dan een stuk sterker zijn. Net de laatste shoot for dit project afgerond. Ik ben doodopquote:Op maandag 6 februari 2012 04:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je dat bekijkt denk ik. Gezien de reactie van het model met de krassen zal zij het wel zo zien.
En ik zou me er zeker niet voor schamen als die in groot formaat bij mij aan de muur zou hangen.
A job well done PSquote:Op maandag 6 februari 2012 06:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik zou heel graag mijn eigen foto's in groot formaat willen zien. Ik denk eigenlijk dat ze dan een stuk sterker zijn. Net de laatste shoot for dit project afgerond. Ik ben doodop
Krijgen wij geen uitnodiging dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 06:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja net jammer dat jullie niet naar de expositie kunnen
oh hierbij ben je eregastquote:
quote:
24 denk ikquote:
Wauw.quote:
Ja ik had een heleboel modellen die mij wilden. En dan ikzelf. 2 foto's per model (behalve het koppel dat ik geschoten heb, die delen samen 2 foto'squote:
Erg jammer dat je niet in de buurt exposeert. Ik had het graag gezien.quote:Op maandag 6 februari 2012 06:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik had een heleboel modellen die mij wilden. En dan ikzelf. 2 foto's per model (behalve het koppel dat ik geschoten heb, die delen samen 2 foto's)
Ik ga ze ongetwijfeld in een mapje online zettenquote:Op maandag 6 februari 2012 06:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg jammer dat je niet in de buurt exposeert. Ik had het graag gezien.
quote:Op maandag 6 februari 2012 06:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga ze ongetwijfeld in een mapje online zetten
Mogguh jojo.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Deze shoot brak mijn hart, trouwens;Erg toffe fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik exposeer niet alleen hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 06:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En we lezen het verslag van je expositie dan wel op de site van Knox.
Niks mee te maken!quote:Op maandag 6 februari 2012 08:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik exposeer niet alleen hoor
quote:Op maandag 6 februari 2012 03:55 schreef Cobra4 het volgende:
@Bart, ik heb de Google ads maar weer even uitgeschakeld.
En dat uiteraard!quote:Op maandag 6 februari 2012 04:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks. Als je zulke indrukwekkende foto's blijft maken en posten doen we dat zonder te zeuren hoor.
Zaterdag of maandag.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:51 schreef TradeMarkie het volgende:
en even voordat de persconferentie straks is, wanneer denken jullie dat ie verreden gaat worden?
ik denk maandag
quote:
waarom, omdat je er niet bent of je hebt een afkeer van de elfstedentocht?quote:
omdat ik er niet benquote:Op maandag 6 februari 2012 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom, omdat je er niet bent of je hebt een afkeer van de elfstedentocht?
Beetje flauw... hij komt vast nog wel een keer als jij wel in Nederland bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat ik er niet benom meerdere redenen een hele speciale band er mee....
absoluut asociaalquote:Op maandag 6 februari 2012 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beetje asociaal, niet?
je weet dat je nu het antwoord kan verwachten dat je dan maar niet naar het buitenland had moeten gaan en als dit zo belangrijk voor je was dat je dan een voorziening moet hebben om tussentijds hiervoor terug te vliegen...
ow dat is wel zuur zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
absoluut asociaalmaar het is ook niet of moeder natuur naar mijn mening gaat luisteren en als hij doorgaat dan vind ik dat heus wel leuk voor alle anderen, behalve mijn vader want die is voor het eerst in tijden uitgeloot
file in Friesland...quote:Op maandag 6 februari 2012 09:22 schreef TradeMarkie het volgende:
en als ze het op zaterdag doen, waar gaan ze dan al die toeschouwers laten? lijkt me dan echt bizar druk te gaan worden...
quote:
bij voorkeur nooitquote:Op maandag 6 februari 2012 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
een kaasschaaf moet je trouwens niet in je duim zetten, zeker niet om kwart over zeven maandagochtend
Waarschijnlijk wel, maar als ik de kans krijg ga ik er wel even kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij zie je thuis toch veel meer van de toch én het feestje erom heen
Als ik in Leeuwarden woonde had ik dat ook gedaanquote:Op maandag 6 februari 2012 10:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar als ik de kans krijg ga ik er wel even kijken
Werken? Als de tocht gereden gaat worden ligt het hele land plat.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik in Leeuwarden woonde had ik dat ook gedaan
Als de toch op een vrijdag is of in het weekend, dikke kans dat ik ook even ga kijken. Anders: gewoon werken, en volg ik het wel via de radio/tv
Geen idee of ik er vrij voor krijgquote:Op maandag 6 februari 2012 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werken? Als de tocht gereden gaat worden ligt het hele land plat.
Dat inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga gewoon werken hoor...quote:Op maandag 6 februari 2012 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef MaJo het volgende:
Zul je zien dat ik dan in Spanje zit en het weer mis
Komt Tinu niet uit NL?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Probeerde gisteravond Tinuviel uit te leggen wat voor gekte er nu losbarst... maar ze moet het echt zelf ervaren
Van 2 tot 5 had ik een brabbelende baby naast me in de wieg, terwijl hij wel sliep. Maar ik kon er dus niet door slapen.quote:
Dat is ook weer zo lulligquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd voor een gebakje! Omdat we het in 2011 zo goed hebben gedaan....
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Vorige was in 1997, toen zat ik nog op de basisschool
elfstedenkoortslip?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:25 schreef MaJo het volgende:
Verdulleme mijn koortslip begint gewoon weer op te spelen
Niet? Die vrolijke kerel won net niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
[..]Kan je het nog wel herinneren?
Ik kan me dus geen elfstedentocht herinneren
Was in de kerstvakantiequote:Op maandag 6 februari 2012 10:25 schreef TradeMarkie het volgende:
de vorige kan ik me nog wel herinneren. Was ie op zaterdag of in de vakantie? want ik was vrij die dag
En hier ook gebak, lekker
Ik kan me vooral herinneren dat ik er een (handgeschrevenquote:Op maandag 6 februari 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
[..]Kan je het nog wel herinneren?
Ik kan me dus geen elfstedentocht herinneren
ik mocht mn vader helpen met het bouwen van een slaapkamer op de zolder van ons huis, zodat mn broertje niet meer bij mij op de kamer hoefde te slapen, dat staat me nog goed bij van die dagquote:
Nee een winterkoortslipquote:
hulseboschquote:Op maandag 6 februari 2012 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me vooral herinneren dat ik er een (handgeschreven) werkstuk over gemaakt heb. En de finishrace tussen Angenent en ehm... die ene die ook nog een liedje ging zingen
Ik zat in Australiequote:Op maandag 6 februari 2012 10:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet? Die vrolijke kerel won net niet.
Hulzeboschquote:Op maandag 6 februari 2012 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me vooral herinneren dat ik er een (handgeschreven) werkstuk over gemaakt heb. En de finishrace tussen Angenent en ehm... die ene die ook nog een liedje ging zingen
Serieus?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:28 schreef Soempie het volgende:
Hahaha, hij heeft so you wanna be a popstar gewonnen lees ik nu.
welterustenquote:Op maandag 6 februari 2012 10:29 schreef MaJo het volgende:
Ik wil weer slapenIk heb hoofdpijn, ben ongesteld, heb een koortslip en ben zielig
Ik was 8, ik vond geen enkele wedstrijd interessant en zat waarschijnlijk in een hoekje te lezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Vorige was in 1997, toen zat ik nog op de basisschool
quote:
Kan helaas niet, moet werkenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik was 8, ik vond geen enkele wedstrijd interessant en zat waarschijnlijk in een hoekje te lezen.
Of ik was, zeer onwaarschijnlijk, zelf in de kou aan het spelen
jullie ja, ik heb het wel gevolgd hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 10:32 schreef Soempie het volgende:
Bij ons stond de tv dan gewoon aan. Denk dat ik aan het tekenen of lezen was.
Wat een stel sufkutten zijn we hier ook.
Nopequote:
Achossiequote:Van 2 tot 5 had ik een brabbelende baby naast me in de wieg, terwijl hij wel sliep. Maar ik kon er dus niet door slapen.![]()
Wat voor commentaren dan? Het enige irritante aan haar vind ik haar stem, ze klinkt als een kind van 4quote:Op maandag 6 februari 2012 10:43 schreef Etcetera het volgende:
Pfff ik word een beetje moe van commentaren op 'die dikke van de Plus reclame'
Ik was 14 en ik zat als sportliefhebber uiteraard te kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik was 8, ik vond geen enkele wedstrijd interessant en zat waarschijnlijk in een hoekje te lezen.
Of ik was, zeer onwaarschijnlijk, zelf in de kou aan het spelen
We zijn even oudquote:Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik was 14 en ik zat als sportliefhebber uiteraard te kijken.
Gister hockeyen was echt coolhad een rondje nodig om een beetje in te komen en in het 2de rondje waren mijn broertje en ik alweer achteruit aan het schaatsen ( ik 12 jaar niet geschaatst en hij 7 ofzo)
Ik word over 3 weken 29quote:Op maandag 6 februari 2012 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zijn even oudJij wordt dus ook 30 dit jaar
Dan was je dus 13 in 1997quote:Op maandag 6 februari 2012 10:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik word over 3 weken 29
Gelukkig nog geen 30
We zijn even oud.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik word over 3 weken 29
Gelukkig nog geen 30
Wil jij ook bij de SCenioren horen?quote:
ja maar 2 maandenquote:
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
hier ben ik gister ook onderdoor geschaatst![]()
[ afbeelding ]
30 worden dit jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zijn even oudJij wordt dus ook 30 dit jaar
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:43 schreef Etcetera het volgende:
Pfff ik word een beetje moe van commentaren op 'die dikke van de Plus reclame'
Ja, was echt heerlijk!quote:
Op Twitter zie je het nogal veel. Voorbeeld:quote:Op maandag 6 februari 2012 10:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor commentaren dan? Het enige irritante aan haar vind ik haar stem, ze klinkt als een kind van 4
twitter:henkkanning twitterde op maandag 06-02-2012 om 10:11:22Nog even de #elfstedentocht duiden: pas als 'die dikke uit de Plus reclame' over het Slotermeer komt dan rijden ze hem. reageer retweet
oud zeg!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werd in 1997 23 jaar! Ik woonde toen al samen...
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:24 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Etcetera you got me heated, my words like a penitentiary dick
Hittin' bitches where it's most needed, money and weed
Alazay and Hennessey, to my thug niggas in lock down
Witness me bail on these ho's in floss mode
Tha life of a Boss Playa, fuck what ya thought tho'
My enemies deceased, die like a bitch
When my album hit tha streetz, niggas can't see me
Niggas can't see
Ik kom er wel steeds meer voor in aanmerkingquote:Op maandag 6 februari 2012 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil jij ook bij de SCenioren horen?
Niet denk ik. Je mag gewoon mee rijden. Je krijgt alleen geen kruisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat zullen waarschijnlijk alle mensen vinden die uitgeloot zijn![]()
Mocht het doorgaan dan ben ik benieuwd hoe groot het issue met zwartrijders wordt...
Dat blijft me verbazen.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
een kaasschaaf moet je trouwens niet in je duim zetten, zeker niet om kwart over zeven maandagochtend
Dus jij hebt Angenent niet zien winnen?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:08 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Ik zou het wel leuk vinden als de tocht der tochten doorgaat, de laatste keer dat het gehouden werd was ik in Australië dus kan me niet bewust een elfstedentocht herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Nopequote:Op maandag 6 februari 2012 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet denk ik. Je mag gewoon mee rijden. Je krijgt alleen geen kruisje.
[..]
Dat blijft me verbazen.
[..]
Dus jij hebt Angenent niet zien winnen?
Ik kan me ook nog herinneren dan Hulzebosch een liedje ging zingen
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:44 schreef CaLeX het volgende:
[ afbeelding ]
En vooruit ook nog een foto van mij op de ijzersDie schaatstjes moest ik gisteren nog aan denken. Wat een dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opa vond ze een ramp. Want ik zat dan op de steiger terwijl mijn schaatsjes aandeed. Had ik er ééntje aan, dan ging ik daarmee in het ijs hakken. Maar dan trokken die ijzers krom
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nopede beelden later wel teruggezien
En tijdens de moord op Theo van Gogh woonde ik in Londen dus dat is ook grotendeels aan me voorbij gegaan
[ afbeelding ]
En vooruit ook nog een foto van mij op de ijzersHad jij een matje?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Op de verjaardag van Mark en mijquote:Op maandag 6 februari 2012 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
En tijdens de moord op Theo van Gogh woonde ik in Londen dus dat is ook grotendeels aan me voorbij gegaan
Die heb ik allemaal bewust meegemaaktquote:
Stom is dat hèquote:
[ afbeelding ]
En vooruit ook nog een foto van mij op de ijzerswat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op 9/11 zat ik net terug uit de stad van babydingen kopen zwanger op de bank. Tranen biggelden over mn wangen.
Bij Pim, was ik net bevallen en kwam ook terug uit de stad om dingen te kopen voor huwelijk van vrienden.Make love, not war ☮
quote:'Stop met speciale trainers voor Cito-toets'
RIJSWIJK – Ouders moeten stoppen met het massaal inhuren van speciale Cito-trainers voor hun kinderen.
De kinderen worden er veel te veel door onder druk gezet. Bovendien wijken de resultaten van die training vaak af van het werkelijke niveau. Dat laat het Cito aan de vooravond van de voor kinderen en ouders belangrijke toetsweek weten.
Het Cito is niet blij met de opmars van speciale trainers, en dat is nog voorzichtig uitgedrukt. “We kunnen er niets tegen doen, maar adviseren om geen gebruik van deze mensen te maken”, zegt woordvoerster Liesbeth van Litsenburg.
Volgens het Cito komt het toch te vaak voor dat de uitslag van die trainingen toch leidt tot een verkeerd schooladvies.
Het is volgens het Cito beter om rustig naar de toetsweek toe te werken,. “Uiteindelijk is iedereen gebaat bij een realistische Cito-score. Het wordt tijd dat ouders dat beseffen,”aldus Van Litsenburg.
Ik moet echt hard lachen. Hét kenmerk van de CITO-toets is dat het helemaal niet realistisch hoeft te zijn. Het is een moment opname en als je pech hebt, heb je A) een kutdag, B) een school die hard hangt aan het resultaat en niet kijkt naar je algemene prestatie voor je studieadvies. Dat komt te vaak voor
En Herman Brood? Dat staat mij meer bij dan Hazes.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal bewust meegemaaktde dood van Hazes was ook in mijn Londen tijd
Herkenning, mijn nichtje stond dat gister ook te doen. (met de roze capuchon, te schattig :p)quote:Op maandag 6 februari 2012 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die schaatstjes moest ik gisteren nog aan denken. Wat een dingen
Mijn opa vond ze een ramp. Want ik zat dan op de steiger terwijl mijn schaatsjes aandeed. Had ik er ééntje aan, dan ging ik daarmee in het ijs hakken. Maar dan trokken die ijzers krom
Je bent pas een echte Hagenees als je een matje hebt gehadquote:
Wel verdorie, ik was aan het lezenquote:
Maar het was onleesbaar. Hij komt zo terugquote:Op maandag 6 februari 2012 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel verdorie, ik was aan het lezen
Kan ik me ook goed herinnerenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Herman Brood? Dat staat mij meer bij dan Hazes.
mist een / bij de eerste regelquote:Op maandag 6 februari 2012 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
De post staat terug maar waarom zie ik alleen BBCode?
Je was een / vergeten.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
De post staat terug maar waarom zie ik alleen BBCode?
Dat bedoel ik dus. Door de bank genomen klopt het wel redelijk denk ik maar net als een rijexamen vind ik dat het over een bepaalde periode moet worden bekeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:52 schreef MaJo het volgende:
Citoik kreeg mavo advies omdat ik zo zenuwachtig was dat ik er niets van gebakken had
gelukkig heeft de school dat zelf aangepast
Bij de eerste?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
mist een / bij de eerste regel
Dat laatste ik ook. Zat op kantoor TV te kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:56 schreef MaJo het volgende:
Pim Fortuyn wist ik al voordat het op het nieuws was, vriendje werkte destijds op het mediapark. 9/11 live het tweede vliegtuig erin zien vliegen
Het probleem was:quote:Op maandag 6 februari 2012 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de eerste?
Maar nog gekker: ik zojuist een compleet ander bericht gequote en daar alleen mijn TEKST in geplakt. Was het wéér kapot.
1 | [quote][b]'Stop met speciale trainers voor Cito-toets'[b] |
1 | [quote][b]'Stop met speciale trainers voor Cito-toets'[/b] |
Met 11 september zat ik in een vliegtuig onderweg naar Zurich (Klotenvliegveld), alwaar ik zou overstappen op een vlucht naar New-Ark. Lijkt me duidelijk dat die tweede vlucht niet vertrokquote:Op maandag 6 februari 2012 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Met 11 september was ik nét onderweg naar huis van school, kwam thuis en ben niet voor de tv weggekomen zo'n beetje.
En met Theo van Gogh was ik dus jarig, Herman Brood weet ik alleen nog dat ik het nieuws hoorde, geen idee waar ik was of wat ik deed. André Hazes interesseerde me bar weinig
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Door de bank genomen klopt het wel redelijk denk ik maar net als een rijexamen vind ik dat het over een bepaalde periode moet worden bekeken.
En daarom zijn ze dus ook tegen die coaches want dat verhoogt dan de prestatiedruk.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eensik kan sowieso niet goed tegen de druk van dat soort momenten. Tijdens mijn eindexamen letterlijk zo ziek dat het examen draaide voor mijn ogen
heb toen een her moeten maken
CITO vond ik ook leukquote:Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond de Cito en m'n Eindexamen fantastisch leuk om te doen
ik 20quote:Op maandag 6 februari 2012 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werd in 1997 23 jaar! Ik woonde toen al samen...
?quote:
Erg grote torrentsite. Sinds MegaUpload in de kont is gepakt vallen ze bij bosjes:quote:
we gaan al van senioren naar opa/omaquote:Op maandag 6 februari 2012 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
hoog 'opa/oma vertelt' gehalte hier
ok, duidelijk. Gister nog topgear via piratebay via ziggo binnengehaaldquote:Op maandag 6 februari 2012 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg grote torrentsite. Sinds MegaUpload in de kont is gepakt vallen ze bij bosjes:
Megaupload – Closed
Fileserve – Stopped filesharing. You can only download your own files. Deleting multiple files. Banning Premium accounts. Closed Affiliate Program.
Filesonic – Stopped filesharing. You can only download your own files. Closed Affiliate Program. Changed server location Jan 22, 2012. Taken down it's Facebook page Now using Digital fingerprinting. Files are being deleted as soon as uploaded (as Hotfile did).
VideoBB – Closed Affiliate Program.
Filepost – Started suspending accounts with infringing material (as Hotfile did)
Uploaded.t... – Blocked U.S. access.
Videozer – Closed Affiliate Program.
Filejungle – Owned by Fileserve (same as above). Testing USA IP addresses blocking.
Uploadstation – Owned by Fileserve (same as above). Testing USA IP addresses blocking.
4Shared – Deleting multiple files
EnterUpload - Down (Redirect)
btjunkie - Shut down
Cheggit- Closed down
Ik kan -want XS4ALL- geen TPB meer openen tenzij ik een proxy gebruik.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, duidelijk. Gister nog topgear via piratebay via ziggo binnengehaald
Ja, pech.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik kwam wel eens wat halen bij btjunkie
Welke site is dat? Per pm?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Zolang de site waar ik m'n series wegpluk maar niet platgaat
OMG, dat gaat weer ouderwets betalen worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:15 schreef Etcetera het volgende:
of 2 jaar wachten tot ze hier te zien zijn en dan 60 minuten doen over afleveringen van 43 minuten ivm reclamesquote:Op maandag 6 februari 2012 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OMG, dat gaat weer ouderwets betalen worden.
dat kan toch zomaar niet, gratis series zijn inmiddels een verworven recht en dat mag toch zomaar niet afgenomen wordenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vooruit ook nog een foto van mij op de ijzersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Hoe de fuck moet ik gaan betalen voor series die nog maar net zijn uitgezonden in Amerikaquote:Op maandag 6 februari 2012 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
wachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik gaan betalen voor series die nog maar net zijn uitgezonden in Amerika
Ik wil best betalen hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 12:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat kan toch zomaar niet, gratis series zijn inmiddels een verworven recht en dat mag toch zomaar niet afgenomen worden
De techniek is er, en dan zeker anderhalf jaar wachten tot Nederlandse tv-zenders eens besluiten om te gaan uitzenden? Ga fietsenquote:
BOL of Amazon?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik gaan betalen voor series die nog maar net zijn uitgezonden in Amerika
De stream site die ik gebruik gaat ook steeds trager ladenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Als NCIS gisteren is uitgezonden wil ik vandaag kijkenquote:
Ik ben best wel bereid om een aardig bedrag neer te leggen per maand als ik daardoor (via streams of downloads) de series die ik graag kijk kan volgen. Ik kijk er veel, dus dat mag best meer dan een tientje zijn in mijn ogenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De stream site die ik gebruik gaat ook steeds trager laden
Betalen vind ik niet erg, als het maar schappelijk is. (Ga geen 2 euro neerleggen voor een download / stream van een aflevering)
Verwend nest!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als NCIS gisteren is uitgezonden wil ik vandaag kijkendat ga je ook niet redden met Amazon
Zoals ik eerder al zei: de techniek is er, daar maak ik graag gebruik vanquote:
Helemaal mee eens, als de service is goed dan heb ik er best een paar tientjes in de maand voor over.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben best wel bereid om een aardig bedrag neer te leggen per maand als ik daardoor (via streams of downloads) de series die ik graag kijk kan volgen. Ik kijk er veel, dus dat mag best meer dan een tientje zijn in mijn ogen
We zijn er bijna. Ziggo gaat HBO series de volgende dag al uitzenden in het HBO-pakket, UPC schijnt hetzelfde met ABC te hebben afgesproken.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: de techniek is er, daar maak ik graag gebruik van
Idd. TLS is gewoon een marktpartij.Daar kan de overheid helemaal niet op ingrijpen. Communisten bij de SPquote:Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Jezus wat een enorme faal
Kamerdebat om OV-chipkaart
http://www.nu.nl/politiek/2733913/kamerdebat-ov-chipkaart.html
Je bedoelt Netflix?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:52 schreef Etcetera het volgende:
Helaas heb ik niet zoveel te zeggen over het tv-pakket thuis... Ech, een format zoals Steam of Spotify zou ideaal zijn.
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Man...uitgeprocedeerde Irakees gezin met kinderen raakt uitgeprocedeerd. Wordt uit het asielzoekerscentrum gegooit en hebben 3 dagen op het station van Zwolle gezeten in deze verrekte kou. Met een ziek kind.
http://www.destentor.nl/r(...)-uit-kou-gehaald.ece
Hoe debiel is dat?
Dat laatste kun je natuurlijk donder op zeggen. Eerst alles aanbieden, daarna het pakket verkleinen en per zenderpakketje extra vragen, vervolgens weer marketing "alles voor 1 lage prijs" en dan weer het hele liedje van vooraf.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
We zijn er bijna. Ziggo gaat HBO series de volgende dag al uitzenden in het HBO-pakket, UPC schijnt hetzelfde met ABC te hebben afgesproken.
Het wachten voor mij is dan nog op CBS/Viacom/Paramount en Fox, waar mijn favoriete series op staan.
Het heeft even geduurd, maar het komt. Ik hoop alleen wel dat je dan niet straks voor elke zender 15¤ per maand moet betalen, dan is de lol er wel weer snel van af.
Zoiets inderdaadquote:
Wat een enorme onzin. Dat heeft niets met communisme te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Idd. TLS is gewoon een marktpartij.Daar kan de overheid helemaal niet op ingrijpen. Communisten bij de SP
Zou goed zijn als de andere kant van het verhaal ook bekend zou zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Man...uitgeprocedeerde Irakees gezin met kinderen raakt uitgeprocedeerd. Wordt uit het asielzoekerscentrum gegooit en hebben 3 dagen op het station van Zwolle gezeten in deze verrekte kou. Met een ziek kind.
http://www.destentor.nl/r(...)-uit-kou-gehaald.ece
Hoe debiel is dat?
Na 2 jaar nog geen Nederlands spreken vind ik niet positief eigenlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou goed zijn als de andere kant van het verhaal ook bekend zou zijn.
Dat ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Na 2 jaar nog geen Nederlands spreken vind ik niet positief eigenlijk
Dat is nog geen reden om mensen in dit weer buiten te zetten.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Na 2 jaar nog geen Nederlands spreken vind ik niet positief eigenlijk
Waar het om gaat is dat ze niet naar Schiphol begeleid zijn of waar dan ook. Gewoon de voordeur uit en klaar. Dat is wat ik ervan begrepen heb. Tja, dan krijg je dit soort taferelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ook.
En gezien de huidige regelingen en wetgeving is het op straat zetten het allerlaatste middel in de procedure. De familie, paps in dit geval gok ik, heeft dus meerdere aanbiedingen afgeslagen.
Deze post dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om mensen in dit weer buiten te zetten.
Wat is de andere kant van het verhaal cobra?
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 6 februari 2012 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja eens maar in dit geval een beetje irrelevant en niet de kwestiequote:Op maandag 6 februari 2012 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietmet dit weer is dat gewoon onmenselijk, simpel zat. Maar als je 2 jaar in een land woont, zou je toch enigszins de taal machtig moeten zijn vind ik.
De vervoerders zelf hebben een sociale functie. Hoe goed of slecht het betalingssysteem is geregeld is luxe. Ik vind het al een grote vooruitgang dat je met hetzelfde systeem bij alle transportbedrijven kan betalen. En dan gaat men mierenneuken over al dan niet in- of uitchecken bij overstappen. Daarnaast, als het systeem niet goed werkt zijn het uiteindelijk de aanbieders die geld mislopen en hebben er dus alle belang bij om dat te herstellen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een enorme onzin. Dat heeft niets met communisme te maken.
TLS is een marktpartij maar wel met een enorme sociale functie. Als ze de boel ernstig verneuken dan vind ik het goed dat de overheid ingrijpt. Maar dan moeten ze het nationaliseren. Of ze dat gaat lukken is dus nog maar de vraag.
Dat zie je verkeerd. Er is enorm veel belastinggeld in TLS gestoken, er is gesubsidieerd, er isquote:Op maandag 6 februari 2012 13:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De vervoerders zelf hebben een sociale functie. Hoe goed of slecht het betalingssysteem is geregeld is luxe. Ik vind het al een grote vooruitgang dat je met hetzelfde systeem bij alle transportbedrijven kan betalen. En dan gaat men mierenneuken over al dan niet in- of uitchecken bij overstappen. Daarnaast, als het systeem niet goed werkt zijn het uiteindelijk de aanbieders die geld mislopen en hebben er dus alle belang bij om dat te herstellen.
Even opdiepen hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is de andere kant van het verhaal cobra?
Gaat ongetwijfeld weer in beroep.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:12 schreef PhysicsRules het volgende:
En voor de wielerliefhebbers onder ons: Schleck heeft in 2010 toch gewonnen.
http://www.nu.nl/sport/27(...)10-andy-schleck.html
Hoezo verdienen ze er meer aan dan met de strippenkaart. Aan de monopoliepositie voor het stellen van vervoerstarieven is niets veranderd.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Er is enorm veel belastinggeld in TLS gestoken, er is gesubsidieerd, er is
geinvesteerd terwijl het heel erg duidelijk was dat het niet goed was.
Dit heeft niet alleen maar met het inchecken te maken.
En je zegt dat de aanbieders geld mislopen? Nee. De aanbieders verdienen bakken met geld, ze hebben immers een monopolypositie.
Dat heeft niets met TLS te maken, maar met het kleine aantal vervoersaanbieders in een gebied.quote:En veel belangrijker: economisch gezien heeft dit nogal gevolgen. Het is niet zomaar een bedrijf, de halve werkbevolking is ervan afhankelijk. Want een ander kaartje kun je niet gebruiken.
Dus het is echt wel iets anders dan een willekeurige aanbieder.
Dus jij wilt zeggen dat als het aantal vervoersaanbieders stijgt, er een alternatief voor de OV-chipkaart komt? Want dat is het produkt dat TLS levert.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoezo verdienen ze er meer aan dan met de strippenkaart. Aan de monopoliepositie voor het stellen van vervoerstarieven is niets veranderd.
[..]
Dat heeft niets met TLS te maken, maar met het kleine aantal vervoersaanbieders in een gebied.
Ze vragen nu om vooraf al geld op je kaart te storten. Dat gaat om miljoenen, waar zij de rente van vangen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoezo verdienen ze er meer aan dan met de strippenkaart. Aan de monopoliepositie voor het stellen van vervoerstarieven is niets veranderd.
Nee, ik zeg dat eventuele monopolieproblemen in het OV niet aan het betaalmedium ligt.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat als het aantal vervoersaanbieders stijgt, er een alternatief voor de OV-chipkaart komt? Want dat is het produkt dat TLS levert.
Geloof je dat echt zelf?
We hebben het hier juist maar over 1 ding: het betaalmedium. Meer niet. Dus de monopolieproberen in het OV zelf zijn niet het probleem hier. TLS = het betaalmedium = is monopolie = kutbedrijf = is gesubsidieerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat eventuele monopolieproblemen in het OV niet aan het betaalmedium ligt.
En hoe zat dat dan met het geld van vooraf betaalde strippenkaarten? Niks aan veranderd. Het enige verschil is het je voor een nieuwe kaart 7,50 moet betalen en dat is inderdaad een probleem.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Ze vragen nu om vooraf al geld op je kaart te storten. Dat gaat om miljoenen, waar zij de rente van vangen.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En hoe zat dat dan met het geld van vooraf betaalde strippenkaarten? Niks aan veranderd. Het enige verschil is het je voor een nieuwe kaart 7,50 moet betalen en dat is inderdaad een probleem.
Yupquote:Op maandag 6 februari 2012 10:59 schreef Soempie het volgende:
@ IARL, er gaat wel een belletje rinkelen inderdaad. Voeden jullie Jair dan ook tweetalig op?
En die kaart is heel lang te gebruiken. Strippenkaart ging maar 15 strippen mee. De drukkosten daarvan betaalde je ook gewoon voor in de prijs van de strippenkaart. Je betaalt nu eenmalig 7,50 over 5 jaar, denk dat je aan drukkosten van losse strippenkaarten echt niet zo gek veel minder kwijt was.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En hoe zat dat dan met het geld van vooraf betaalde strippenkaarten? Niks aan veranderd. Het enige verschil is het je voor een nieuwe kaart 7,50 moet betalen en dat is inderdaad een probleem.
Dus jij wil liever dat er meerdere concurrerende betaalkaarten komen? Dat maakt het systeem namelijk goedkoper en betrouwbaarderquote:Op maandag 6 februari 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben het hier juist maar over 1 ding: het betaalmedium. Meer niet. Dus de monopolieproberen in het OV zelf zijn niet het probleem hier. TLS = het betaalmedium = is monopolie = kutbedrijf = is gesubsidieerd.
"Du bist ein varkenshond." Dat klinkt toch niet?quote:
Deze complete discussie loopt ZO enorm scheef, heb je het door?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dus jij wil liever dat er meerdere concurrerende betaalkaarten komen? Dat maakt het systeem namelijk goedkoper en betrouwbaarder. En dat gelooft u?
Bovendien, met de strippenkaarten was er net zo goed een monopolie. Sterker nog, er was een centrale tariefstelling. Daarnaast had de NS zijn eigen systeem. Ik zie werkelijk het probleem niet achter het concept.
Dat er aan de uitvoering nog kinderziektes zitten komt ook uiteindelijk wel goed.
Dat is de situatie ook (met dubbele instaptarieven enzo). Ik zie een verbandquote:Op maandag 6 februari 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze complete discussie loopt ZO enorm scheef, heb je het door?
Ja, we zijn het blijkbaar fundamenteel oneens. En, je hebt mij nog niet duidelijk gemaakt wat je nu echt mis vind aan de OV-chipkaart, anders dan dat het één bedrijf is.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze complete discussie loopt ZO enorm scheef, heb je het door?
Dit is dus wat er mis is. Ik ben helemaal niet tegen de OV-chipkaart. Ik ben tegen TLS. Vervolgens riep jij dat er één grote communistische bende bezig was.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, we zijn het blijkbaar fundamenteel oneens. En, je hebt mij nog niet duidelijk gemaakt wat je nu echt mis vind aan de OV-chipkaart, anders dan dat het één bedrijf is.
En ik vind het alleen een communistische aanpak om als politieke partij denken dat je het bestuur van een bedrijf naar huis kan sturen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is dus wat er mis is. Ik ben helemaal niet tegen de OV-chipkaart. Ik ben tegen TLS. Vervolgens riep jij dat er één grote communistische bende bezig was.
Dat bedoel ik dus..je begrijpt helemaal niet waar ik het over heb, vervolgens gaan we op elkaar reageren maar we hebben het over andere dingen (waar we het misschien fundamenteel nog steeds oneens over zijn)
Nou, dan is deze familie inmiddels MBB vertrokken.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even opdiepen hoor.
-tijdens binnenkomst, de 48 uur, procedure al te horen krijgen dat opvang niet automatisch recht geeft op een verblijfsvergunning.
-binnen 6 maanden een besluit of men mag blijven of niet.
-de advocaat kan tegen een negatief besluit 2 x in beroep.
-na het eerste negatieve besluit krijgt de asielzoeker passende cursussen mbt terugkeer aangeboden.
-uiteindelijk doet een rechter uitspraak mbt uitzetting.
-asielzoeker kan met ondersteuning, financieel, terugkeren naar land van herkomst.
-bij weigering zal de overheid de terugkeer regelen.
-asielzoeker krijgt bericht over datum terugkeer. op die datum is er vervoer naar de luchthaven.
-als de asielzoeker op dat moment niet aanwezig is dan is die MOB, met onbekende bestemming, vertrokken, en vervallen alle opvangrechten binnen Nederland.
Dat is de andere kant van het asielverhaal in het kort.
We zijn dus terug bij afquote:Op maandag 6 februari 2012 13:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En ik vind het alleen een communistische aanpak om als politieke partij denken dat je het bestuur van een bedrijf naar huis kan sturen.
Zitten we weer op één lijn?
nee, voor jan lulquote:Op maandag 6 februari 2012 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
Heuj, ik heb toch niet voor niks die lap tekst zitten typen?
Nee, maar we waren even bezig met zand uit de ogen halenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
Heuj, ik heb toch niet voor niks die lap tekst zitten typen?
Schweinhundquote:Op maandag 6 februari 2012 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
"Du bist ein varkenshond." Dat klinkt toch niet?
Tweetalige opvoeding toch?quote:
En dat schijnt niet gebeurd te zijn. Mocht dat wel gebeurd zijn maar niet begrepen door die lui, dan is het AZC toch nog steeds verantwoordlijk? Ze hadden gewoon met een busje naar Schiphol gebracht moeten worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
-asielzoeker krijgt bericht over datum terugkeer. op die datum is er vervoer naar de luchthaven.
-als de asielzoeker op dat moment niet aanwezig is dan is die MOB, met onbekende bestemming, vertrokken, en vervallen alle opvangrechten binnen Nederland.
Dat is de andere kant van het asielverhaal in het kort.
Primair dus Nederlands (de taal van de zandbak wint het altijd), secundair Duits, en daarnaast krijgt hij natuurlijk wat Engels en Hebreeuws mee van school, tv, familie etc.quote:
Grappig..de gemiddelde zandbak verliest het dan weer van een Duitserquote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Primair dus Nederlands (de taal van de zandbak wint het altijd), secundair Duits, en daarnaast krijgt hij natuurlijk wat Engels en Hebreeuws mee van school, tv, familie etc.
Zul je zien, over een paar jaar spreekt hij vier talen vloeiend
Dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Niet voor niets getypt cobra
Maar ik blijf het slecht vinden dat je mensen in dit weer op straat zet, zeker als ze een ziek kind hebben.
Dat busje komt gewoon op de afgesproken datum en tijd op het AZC. En aangezien de medewerkers van het AZC mensen niet mogen opsluiten tot vertrek zijn de asielzoekers zelf verantwoordelijk om op het afgesproken tijdstip te verschijnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat schijnt niet gebeurt te zijn. Mocht dat wel gebeurd zijn maar niet begrepen door die lui, dan is het AZC toch nog steeds verantwoordlijk? Ze hadden gewoon met een busje naar Schiphol gebracht moeten worden.
Zie mijn vorige post.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Niet voor niets getypt cobra
Maar ik blijf het slecht vinden dat je mensen in dit weer op straat zet, zeker als ze een ziek kind hebben.
We zullen het even af moeten wachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat busje komt gewoon op de afgesproken datum en tijd op het AZC. En aangezien de medewerkers van het AZC mensen niet mogen opsluiten tot vertrek zijn de asielzoekers zelf verantwoordelijk om op het afgesproken tijdstip te verschijnen.
En geloof me, zeker 60% komt niet opdagen en verdwijnt zelfstandig uit het AZC om te verdwijnen of doet een nieuwe poging tot asielaanvraag in een ander land.
Ik vind het zwaar klote voor dat kindje, en gezien de nationaliteit ook voor de moeder. Maar dat ze in de kou hebben gezeten is hun eigen keuze geweest.
Vandaar mijn eerste opmerking dat het jammer is dat de andere kant van het verhaal niet in de tekst staat. Dan was het een heel ander bericht geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zullen het even af moeten wachten
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig..de gemiddelde zandbak verliest het dan weer van een Duitser
Dat zou wel eens waar kunnen zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, hier gaan we het waarschijnlijk ook nooit over eens worden
Nee, hier is een tandenborstel. De WC's moeten schoon..MAGGOT!quote:
Daar wijs ik wel even iemand anders voor aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, hier is een tandenborstel. De WC's moeten schoon..MAGGOT!
Ik hoop dat Erodome niets wintquote:
Je hebt een blauwtje bij d'r gelopen?quote:
Gelukkig niet. Trouwens:quote:Op maandag 6 februari 2012 13:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt een blauwtje bij d'r gelopen?
Het gaat juist om wie de mods toffe users vindenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Trouwens:
MEN
Flitspaal, chufi, lubje25, MaJo, WordFreud
Huh? Is MaJo mod?
-edit- oh wacht, dit gaat om users
Ik nietquote:
Terecht dan denk ik zoquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik niet
Maar dat was geen verrassing
Dus je dacht dat lubje wel een mod is?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Trouwens:
MEN
Flitspaal, chufi, lubje25, MaJo, WordFreud
Huh? Is MaJo mod?
-edit- oh wacht, dit gaat om users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |