Daar mag TS d'r hondjes niet meenemen...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ga in een bejaardentehuis met een afgesloten binnenplaats wonen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Knaller het volgende:
Komop joh, het zijn kinderen... laat ze lekker van hun jeugd genieten.
Dit.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar mag TS d'r hondjes niet meenemen...
Na zo'n dag als vandaag verschrompelt mijn baarmoeder weer volledig.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Pharkus het volgende:
Neem zelf ook een paar koters, join the hype
Als jij toch achter je pc zit heb ik nog een klusje voor je......quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Garisson72 het volgende:
Dat was vanmiddag. Om 22u ben je er nog niet overheen?
Desondanks klacht gegrond.
Zit ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:13 schreef Hello_Quickie het volgende:
Als jij toch achter je pc zit heb ik nog een klusje voor je......
Tja, kinderen zijn vaak nogal enthousiast... dan gaan ze op in hun spel.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]!!! Ok. Maar waarom moet dat met zoveel herrie????
Aan z'n klacht te lezen heeft hij/zij geen jeugd gehad!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef najazeg het volgende:
weer zo'n topic hoor.... niet zeiken TS, vroeger was je net zo!
Goh, vraag mij af hoeveel mensen dit vroeger bij jou hebben gedacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Hello_Quickie het volgende:
Echt na een uurtje wandelen heb ik echt altijd zin om zo'n kindergezichtje stuk te slaan op een stoeptegel.
Kinderen schijten het park vol?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Zihuatanejo het volgende:
Kinderen zijn altijd druk. Net als honden altijd de parken volschijten.
Als het op gillende kinderen aankomt: zeer intolerant jaquote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Goh, vraag mij af hoeveel mensen dit vroeger bij jou hebben gedacht.
Intolerant persoontje.
Aaaaah wil je erover praten?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef Keselo het volgende:
Hoi wat ben jij een zeikerd.
Echt typisch zo'n iemand die alle kinderen in de buurt haten omdat ze altijd zo zeikt.
Ik had vroeger een hekel aan mensen zoals jij.
Walgelijk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef Latent het volgende:
Hey TS jij bent zo verzuurd jij hebt zeker ook een zure sloot of niet dan ha ha
Serieus. Hoe is dit een argument? Juist. Niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef CaptainTrolol het volgende:
Kun je nagaan hoe erg jy vroeger was..
Ze is nu bang voor kinderen en dat manifesteert zich in KLB-topics.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is TS eigenlijk al over haar angststoornis heen?
Mijn angststoornis voor kiinderen?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is TS eigenlijk al over haar angststoornis heen?
dokter Najazeg adviseert niet naar OUD te gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze is nu bang voor kinderen en dat manifesteert zich in KLB-topics.
Wat mijn argument is? Nou je maakt zo'n verzuurde indruk. Je moet vroeger ook wel een kut kind zijn geweest.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Serieus. Hoe is dit een argument? Juist. Niet.
Maar je bent zelf toch ook kind geweest?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:39 schreef Hello_Quickie het volgende:
Waarom moet je gelijk eem verzuurde engerd zijn als je niet van kinderen houdt? Iedereen heeft zo zijn ergernissen. De een houdt niet van rokers of honden en ik hou niet van kinderen
De kinderen zelf weten niet beter.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef erodome het volgende:
Spelende kinderen, in het park nog wel!
Met sneeuw nu, wat vreemd dat ze blij zijn zeg!
Nee, echt heel erg, heb medelijden met je.
Exact mijn punt.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:56 schreef erodome het volgende:
En hoeven ook niet beter te weten, ook wij gingen in onze jeugd met de slee in de winter al blij roepend en gillend van de helling.
Dat hoort er gewoon bij.
Ja, kinderen moet geleerd worden dat ze niet altijd lawaai mogen maken, in de tuin van het normale rijtjeshuisje is het niet gepast om veel lawaai te maken bv, maar het park is er om even lekker los te kunnen gaan, om te kunnen rennen, spelen en daar blij uiting aan te geven. Dan weer niet voor gilspelletjes, die zijn gewoon irritant en moeten altijd gecorrigeerd worden.
Het wordt vooral raar gevonden als je overdreven snel last van dingen hebt zoals gewone spelende kinderen in het park.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:14 schreef Saisai het volgende:
Ik ben vrouw, hou niet van kinderen. wordt blijkbaar heel raar gevonden dat je niet wilt werpen.
TS daarentegen wil alle kinderen ter wereld massaal vermoorden met stoeptegelsquote:Op maandag 6 februari 2012 11:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Het wordt vooral raar gevonden als je overdreven snel last van dingen hebt zoals gewone spelende kinderen in het park.
Je hoeft er niet van te houden, je hoeft zelf geen kinderen te willen, maar er is nogal een verschil tussen zeiksnorren en gewoon geen kinderen willen.
Ja, want 'de maatschappij' verwacht het van je!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:14 schreef Saisai het volgende:
Ik ben vrouw, hou niet van kinderen. wordt blijkbaar heel raar gevonden dat je niet wilt werpen.
Bij sommige vrouwen, vind ik het juist fijn dat ze zich niet voort willen planten.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:14 schreef Saisai het volgende:
Respect? Voor krijsende kinderen?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:12 schreef Twiitch het volgende:
Die kinderen betalen straks voor de zuster die jouw reet afveegt, beetje respect opa.
Dat vind ik dan weer TE schattigquote:Op maandag 6 februari 2012 11:40 schreef Bunnyfluff het volgende:
Ik ben het eens met de klacht, maar ik heb persoonlijk ook een hekel aan hondenbezitters die hun beesten overal uitlaten zonder riem. Overdreven blaft dat maar in het rond, en rennen naar je toe om je te besnuffelen met de hoop in je achterhoofd dat ze je niet in al hun enthousiasme in je been bijten.
Het zijn eigenlijk net kleine kinderen.
TS is opgevoed geworden in de kelderquote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Hello_Quickie het volgende:
Och och och elke keer weer datzelfde liedje.
Zondag is coberco een dag die je liever mijdt als het op openbare plaatsen aankomt, maar aangezien de hondjes ook uitgelaten moeten worden, heb je weinig keus.
Nu woon ik tegenover een erg leuk en groot park. Doordeweeks heerlijk rustig maar op zondag komen ze ineens uit alle hoeken en gaten tevoorschijn: gezinnetjes. Gezinnetjes met krijsen kutkinderen![]()
![]()
.
Waarom moeten kinderen altijd gillen, krijsen en rondrennen?![]()
![]()
Echt na een uurtje wandelen heb ik echt altijd zin om zo'n kindergezichtje stuk te slaan op een stoeptegel. Geen zorgen! Ik hou me in! Ik bewaar mijn frustraties tot thuis zodat ik er een topic over kan openen op Fok!
En al die ouders met hun "aan de kant, WIJ en ONZE kinderen komen eraan, heel de wereld maak plaats, onmiddelijk!"![]()
![]()
ja en dat is gewoon echt zo. zal wel komen omdat de meerderheid van de maatschappij faalt in rationeel denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, want 'de maatschappij' verwacht het van je!_!
ach ja je hebt hondenmensen en kinderenmensen he?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:13 schreef 9611Niels het volgende:
Daarover klagen terwijl je zelfhonden
hebt.
Je bent gewoon zuur...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Topic bewijst maar weer eens dat je in deze maatschappij geen kritiek op kinderen mag hebben want dan ben je 'zuur'.
Vragen diezelfde mensen zich ook af waarom de jeugd van tegenwoordig ontspoort en dit met het jaar erger wordt...... weet je hoe dat komt?? Omdat kinderen tegenwoordig worden opgevoed met: 'je bent kind dus je mag alles'. Dat worden dan van die kutkinderen die later schijt aan alles hebben.
Ik ben het eens met TS, niets mis met kinderen maar probeer eens je bek te houden in plaats van altijd maar te schreeuwen. Vroeger kreeg je tenminste nog te horen dat je rekening met je omgeving moest houden, tegenwoordig niet meer. En durf niets te zeggen tegen zo'n kind he...want dan staat mamma met haar crocs en haar trainingsbroek (zo een met hangend kruis) voor je deur te tetteren dat het je zaak niet is.
ik vind kinderen en honden allebei leuk, mits zij zich gedragen. En een hond is toch iets sneller iets aan te leren dan kinderen tegenwoordig...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:32 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
ach ja je hebt hondenmensen en kinderenmensen he?(of was het kattenmensen? Nou ja same difference)
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:27 schreef grrrbeer het volgende:
Woot... Ronnie is het pispaaltje van de buurt!
I rest my case, sommigen zijn gewoon te makkelijk.quote:
Klopt...wie zegt er van wel?? Of zit dit in je eigen bekrompen hersenpan...dat iemand zegt dat ze idd schreeuwen en dat jij dan lees dat 'kinderen 24 uur per dag krijsen'.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef tja77 het volgende:
Geen enkel kind is 24 uur per dag zo druk en gek als sommige mensen doen denken.
Na de verhuizing kwam meneer om 4 uur vragen of we konden stoppen met borenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt...wie zegt er van wel?? Of zit dit in je eigen bekrompen hersenpan...dat iemand zegt dat ze idd schreeuwen en dat jij dan lees dat 'kinderen 24 uur per dag krijsen'.
Wat dan wel leuk is, dat zijn die ouders die om 21.00 uur komen vragen of je wilt stoppen met boren omdat de kleine slaapt......![]()
![]()
probeer het na tien uur nog maar eens te vragen.
Dat zijn de ergste ouders idd.... kom niet aan het kind maar ondertussen...... Ach, de kat heeft mijn verjager ook al niet overleefd.... die liep van de stress tegen de muren op . Nu wel, ik heb geen stront meer in mijn tuin.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Na de verhuizing kwam meneer om 4 uur vragen of we konden stoppen met boren![]()
![]()
En dan zelf 2 weken laten naar willekeur te gaan boren, de grafkanker kan ie krijgen (of heeft zijn kind al, is 24/7 ziek en nooit buiten)
Vroeger...toen ouders hun kinderen nog durfden op te voeden en te corrigeren.... das wel wat anders dan de tokkiegeneratie van nu.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wil best ophouden met boren 's avonds hoor, als de buurkinderen eens leren uit te slapen of tenminste stilletjes tv kijken tot 9 uur 's ochtends ipv met skippy ballen van de trap af te stuiteren of buiten rond te gaan schreeuwen. Dat hoefde ik vroeger niet te flikken.
Wat the neuk is dit nou weer voor onzin, denk jij dat het voor een kind fijn is om continue in het gareel te lopen? Om altijd braaf te zijn, en altijd te doen wat pappa en mamma willen. Een kind heeft veel energie, maar van jou mag hij die niet uiten op het moment dat het buiten is?quote:Vragen diezelfde mensen zich ook af waarom de jeugd van tegenwoordig ontspoort en dit met het jaar erger wordt...... weet je hoe dat komt?? Omdat kinderen tegenwoordig worden opgevoed met: 'je bent kind dus je mag alles'. Dat worden dan van die kutkinderen die later schijt aan alles hebben.
Altijd te schreeuwen? Wie zegt dat? Laat die kinderen toch lekker dollen, vandaag zitten ze weer in de schoolbanken. Het is toch geen stiltegebied.quote:Ik ben het eens met TS, niets mis met kinderen maar probeer eens je bek te houden in plaats van altijd maar te schreeuwen. Vroeger kreeg je tenminste nog te horen dat je rekening met je omgeving moest houden, tegenwoordig niet meer. En durf niets te zeggen tegen zo'n kind he...want dan staat mamma met haar crocs en haar trainingsbroek (zo een met hangend kruis) voor je deur te tetteren dat het je zaak niet is.
Uitersten...uitersten....ik zeg niet 24 uur en continue etcetc. Jammerquote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat the neuk is dit nou weer voor onzin, denk jij dat het voor een kind fijn is om continue in het gareel te lopen? Om altijd braaf te zijn, en altijd te doen wat pappa en mamma willen. Een kind heeft veel energie, maar van jou mag hij die niet uiten op het moment dat het buiten is?
Ik denk JUIST als je zo'n kind alles verbiedt, en in het gareel probeer te houden, dat zo'n kind later ontspoort.
[..]
Altijd te schreeuwen? Wie zegt dat? Laat die kinderen toch lekker dollen, vandaag zitten ze weer in de schoolbanken. Het is toch geen stiltegebied.
Alsof vroeger alles beter was...de psychopaten, verkrachters, en moordenaars van nu, waren in de tijd die jij zo de hemel in prijst en "vroeger" noemt kind.
Je zegt het zelf...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt...wie zegt er van wel?? Of zit dit in je eigen bekrompen hersenpan...dat iemand zegt dat ze idd schreeuwen en dat jij dan lees dat 'kinderen 24 uur per dag krijsen'.
Wat dan wel leuk is, dat zijn die ouders die om 21.00 uur komen vragen of je wilt stoppen met boren omdat de kleine slaapt......![]()
![]()
probeer het na tien uur nog maar eens te vragen.
quote:altijd maar te schreeuwen
ik liep vroeger niet altijd in het gareel en deed zekers niet altijd wat pappie en mammie wilde, maar ik wist wel rekening te houden met mijn medemens. Dus ik liep niet de boel bijelkaar te schreeuwen, omdat ik mijn zin niet kreeg. Daarentegen maakte ik wel lol en daar hoorde dan ook wel een bepaald volume van geluid bij, maar het was geluid van plezier. Kinderen van tegenwoordig krijsen gewoon, geen prettig geluid en zekers geen geluid van kijk wij hebben plezier. Het is meer het geluid van wij willen zoveel mogelijk aandacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat the neuk is dit nou weer voor onzin, denk jij dat het voor een kind fijn is om continue in het gareel te lopen? Om altijd braaf te zijn, en altijd te doen wat pappa en mamma willen. Een kind heeft veel energie, maar van jou mag hij die niet uiten op het moment dat het buiten is?
Ik denk JUIST als je zo'n kind alles verbiedt, en in het gareel probeer te houden, dat zo'n kind later ontspoort.
[..]
Altijd te schreeuwen? Wie zegt dat? Laat die kinderen toch lekker dollen, vandaag zitten ze weer in de schoolbanken. Het is toch geen stiltegebied.
Alsof vroeger alles beter was...de psychopaten, verkrachters, en moordenaars van nu, waren in de tijd die jij zo de hemel in prijst en "vroeger" noemt kind.
of een zone verboden voor kinders ipv verboden voor hondenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:04 schreef Hello_Quickie het volgende:
Eigenlijk zou er in zo'n park een speciaal kindergedeelte moeten komen. Net als dat je voor de honden een speciaal losloopgebied hebt. In dat stuk kunnen de ouders dan hun kinderen laten rennen, tieren en gillen zonder dan anderen daar direct last van hebben. Hou je niet van kinderen? Dan kom je gewoon niet in dat gebied. Dan wordt het een stuk makkelijker te vermijden. Nu lopen ze overal tegelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |