Daar mag TS d'r hondjes niet meenemen...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ga in een bejaardentehuis met een afgesloten binnenplaats wonen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Knaller het volgende:
Komop joh, het zijn kinderen... laat ze lekker van hun jeugd genieten.
Dit.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar mag TS d'r hondjes niet meenemen...
Na zo'n dag als vandaag verschrompelt mijn baarmoeder weer volledig.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Pharkus het volgende:
Neem zelf ook een paar koters, join the hype
Als jij toch achter je pc zit heb ik nog een klusje voor je......quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Garisson72 het volgende:
Dat was vanmiddag. Om 22u ben je er nog niet overheen?
Desondanks klacht gegrond.
Zit ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:13 schreef Hello_Quickie het volgende:
Als jij toch achter je pc zit heb ik nog een klusje voor je......
Tja, kinderen zijn vaak nogal enthousiast... dan gaan ze op in hun spel.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]!!! Ok. Maar waarom moet dat met zoveel herrie????
Aan z'n klacht te lezen heeft hij/zij geen jeugd gehad!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef najazeg het volgende:
weer zo'n topic hoor.... niet zeiken TS, vroeger was je net zo!
Goh, vraag mij af hoeveel mensen dit vroeger bij jou hebben gedacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Hello_Quickie het volgende:
Echt na een uurtje wandelen heb ik echt altijd zin om zo'n kindergezichtje stuk te slaan op een stoeptegel.
Kinderen schijten het park vol?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Zihuatanejo het volgende:
Kinderen zijn altijd druk. Net als honden altijd de parken volschijten.
Als het op gillende kinderen aankomt: zeer intolerant jaquote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Goh, vraag mij af hoeveel mensen dit vroeger bij jou hebben gedacht.
Intolerant persoontje.
Aaaaah wil je erover praten?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef Keselo het volgende:
Hoi wat ben jij een zeikerd.
Echt typisch zo'n iemand die alle kinderen in de buurt haten omdat ze altijd zo zeikt.
Ik had vroeger een hekel aan mensen zoals jij.
Walgelijk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef Latent het volgende:
Hey TS jij bent zo verzuurd jij hebt zeker ook een zure sloot of niet dan ha ha
Serieus. Hoe is dit een argument? Juist. Niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef CaptainTrolol het volgende:
Kun je nagaan hoe erg jy vroeger was..
Ze is nu bang voor kinderen en dat manifesteert zich in KLB-topics.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is TS eigenlijk al over haar angststoornis heen?
Mijn angststoornis voor kiinderen?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is TS eigenlijk al over haar angststoornis heen?
dokter Najazeg adviseert niet naar OUD te gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze is nu bang voor kinderen en dat manifesteert zich in KLB-topics.
Wat mijn argument is? Nou je maakt zo'n verzuurde indruk. Je moet vroeger ook wel een kut kind zijn geweest.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Serieus. Hoe is dit een argument? Juist. Niet.
Maar je bent zelf toch ook kind geweest?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:39 schreef Hello_Quickie het volgende:
Waarom moet je gelijk eem verzuurde engerd zijn als je niet van kinderen houdt? Iedereen heeft zo zijn ergernissen. De een houdt niet van rokers of honden en ik hou niet van kinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |