Daar mag TS d'r hondjes niet meenemen...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ga in een bejaardentehuis met een afgesloten binnenplaats wonen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Knaller het volgende:
Komop joh, het zijn kinderen... laat ze lekker van hun jeugd genieten.
Dit.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar mag TS d'r hondjes niet meenemen...
Na zo'n dag als vandaag verschrompelt mijn baarmoeder weer volledig.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Pharkus het volgende:
Neem zelf ook een paar koters, join the hype
Als jij toch achter je pc zit heb ik nog een klusje voor je......quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Garisson72 het volgende:
Dat was vanmiddag. Om 22u ben je er nog niet overheen?
Desondanks klacht gegrond.
Zit ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:13 schreef Hello_Quickie het volgende:
Als jij toch achter je pc zit heb ik nog een klusje voor je......
Tja, kinderen zijn vaak nogal enthousiast... dan gaan ze op in hun spel.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]!!! Ok. Maar waarom moet dat met zoveel herrie????
Aan z'n klacht te lezen heeft hij/zij geen jeugd gehad!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef najazeg het volgende:
weer zo'n topic hoor.... niet zeiken TS, vroeger was je net zo!
Goh, vraag mij af hoeveel mensen dit vroeger bij jou hebben gedacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Hello_Quickie het volgende:
Echt na een uurtje wandelen heb ik echt altijd zin om zo'n kindergezichtje stuk te slaan op een stoeptegel.
Kinderen schijten het park vol?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Zihuatanejo het volgende:
Kinderen zijn altijd druk. Net als honden altijd de parken volschijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |