Je bent wel een bazenmod.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wat doe ik hier eigenlijk nog. Dit is een jongerenforum.
Ghehequote:Op maandag 6 februari 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ouder. Ik rekende nog de verkeerde kant op ook.Het wordt tijd dat ik ga slapen.
Nee enkel dit subforum. Als ik jou was zou ik meer rondhangen op het Onzin voor het leven subforum. Het niveau ligt daar tenminste wel op een volwassen niveau.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wat doe ik hier eigenlijk nog. Dit is een jongerenforum.
Ajacied hequote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is nou wel weer jammer, arrogante kwal.
Daar voel ik me wel beter thuis ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee enkel dit subforum. Als ik jou was zou ik meer rondhangen op het Onzin voor het leven subforum. Het niveau ligt daar tenminste wel op een volwassen niveau.
Oh, ik bedoel "Dank je, maar ik vind andere mods veel beter! hihiquote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is nou wel weer jammer, arrogante kwal.
Aaah, ook nog bescheiden! Je mag best wel wat arroganter zijn hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel "Dank je, maar ik vind andere mods veel beter! hihi"
Dat vond ik nou ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aaah, ook nog bescheiden! Je mag best wel wat arroganter zijn hoor.
Gast is niet veel ouder dan 14/15 iig.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bedenk me net dat Ajacied442 uit "99 moet komen
13, zei hij laatst.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast is niet veel ouder dan 14/15 iig.
Zou niet goed voor jou club zijn iig. Ado en PSV zijn de enige 2 clubs waar hij geen fan van isquote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat later vast bij Ajax werken.
Eindelijk... dacht al dat ik voor niks was opgeblevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |