geen zin om te rekenen, 91.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe oud was jij in 1997 4lf. Of was je net als Smoofie nog niet geboren?
Anders ik wel. Ik kreeg af en toe het gevoel dat ik met een stel kleuters te maken had, maar dat is dus ook gewoon het geval.quote:
Daar ben ik voor he. Als je me maar geen notes meer geeft, ouwe jood.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe moet ik best lachen om jou.
Heb 8 kinderen, 4 vrouwen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch al een 2 jarig kind.
Welk geboortejaar draag jij?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ik kreeg af en toe het gevoel dat ik met een stel kleuters te maken had, maar dat is dus ook gewoon het geval.
Hoe oud ben jij dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ik kreeg af en toe het gevoel dat ik met een stel kleuters te maken had, maar dat is dus ook gewoon het geval.
Vergeleken hem ben ik een kleuter ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM noemde je anders zojuit een kleuter.
85quote:Op maandag 6 februari 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welk geboortejaar draag jij?
84?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan ben je maar iets ouder dan ik
Waarheid, maar ik zou het zijn van een kwaliteits-user dan ook niet bepaald ambieeren.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM is natuurlijk uit '88. Net als alle kwaliteits-users hier in VBL.
Thanks, matequote:Op maandag 6 februari 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM is natuurlijk uit '88. Net als alle kwaliteits-users hier in VBL.
edit: oh no...Toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |