Toen was Ajax halen idd onmogelijk. Ik zou het opnieuw proberenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef msnk het volgende:
Als kind wilde ik trouwens bij de Amsterdam Admirals spelen toen ik erachter kwam dat ik Ajax nooit zou halen![]()
Ik heb als kind ooit eens middels een slagzin voor Melk de Witte Motor 2 kaartjes voor de Amsterdam Admirals gewonnen. Nooit gegaan overigens.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef msnk het volgende:
Als kind wilde ik trouwens bij de Amsterdam Admirals spelen toen ik erachter kwam dat ik Ajax nooit zou halen![]()
Ook mooi die komt alleen voor dat in het veld. Zodra hij dit heeft gedaan vertrekt hij weerquote:Een holder houdt de bal vast op de grond, zodat een placekicker de bal kan schoppen.
Wel kunnen slapen, maar niet in bed kunnen gaan liggen met je ogen dicht is nog minder grappig.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niet kunnen slapen is nooit grappig
Goed punt mate.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel kunnen slapen, maar niet in bed kunnen gaan liggen met je ogen dicht is nog minder grappig.
Al heb ik jouw probleem ook wel eens. Is voornamelijk ook het gevolg van mijn andere probleem en het slaapritme dat dat tot gevolg heeft.quote:
Jij wacht ook op Madonna die in de rust optreedt?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel kunnen slapen, maar niet in bed kunnen gaan liggen met je ogen dicht is nog minder grappig.
Ben ondertussen toch stiekem overgeschakeld op de Eredivisie samenvattingen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wacht ook op Madonna die in de rust optreedt?
Waar kun je betten?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:27 schreef De_kromme het volgende:
Odd voor geen Elfstedentocht op 2.35.Zou het dan toch gaan gebeuren?
Doe mee kan Nederlands voetbal inmiddels weer net aan. Ajax is nu toch wel geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ondertussen toch stiekem overgeschakeld op de Eredivisie samenvattingen.
Unibet heeft t vast welquote:
Je hebt ook speelfilms op Zune hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 01:28 schreef msnk het volgende:
Zune heeft alleen muziekvideo's toch? films heb je op netflicks
Allemaal microsoft points gewoon dacht ik, je kan wel preview kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt ook speelfilms op Zune hoor
Heb alleen geen zin om te betalen als ik ze ook gewoon kan downloaden
Unibet oa. Maar hold your bets, morgen 0930 persconferentie. Verwacht word dat het doorgaat gezien de voorspellingen.quote:
Ja precies, dokken dusquote:Op maandag 6 februari 2012 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Allemaal microsoft points gewoon dacht ik, je kan wel preview kijken.
Unibet/Betsson heeft vaak van die bets. Weer geld op 1 van mijn accounts zetten wordt wel per dag aanlokkelijker terwijl ik mijzelf nog zo had beloofdquote:
Wanneer rijden ze dit soort tochten? Gewoon op de eerste willkeurige dag dat het kan of altijd in het weekend en anders niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Unibet oa. Maar hold your bets, morgen 0930 persconferentie. Verwacht word dat het doorgaat gezien de voorspellingen.
Vet. Sowieso ergens een kroeg in daar.
Zal vast goed worden afgesproken ivm al die andere tochten op natuurijs maar wanneer geen idee. Eigenlijk vind ik dat er nu al teveel aandacht aan wordt geschonken terwijl het al 15 jaar geleden isquote:Op maandag 6 februari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer rijden ze dit soort tochten? Gewoon op de eerste willkeurige dag dat het kan of altijd in het weekend en anders niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |