Zat op de grote markt, sorry.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, waar zat je nou man.
Heb nog aan iedereen gevraagd of hij happel van fok was in de kroeg
Aha. Zonde.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zat op de grote markt, sorry.
Na afloop nog, tot 22:00, in Samson gezeten.
Ja, gezellige boel daar. Druk ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha. Zonde.
Toffe kroeg wel, samson. Oneindig veel biersoorten daar
Haha, nee. Zat op A. Zou een maat geweest kunnen zijn. Die zat daar. Moet ik even navragen.quote:Werd jij op vak H daar eraf geslagen?
Als je maat een dik wijf is.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, gezellige boel daar. Druk ook.
[..]
Haha, nee. Zat op A. Zou een maat geweest kunnen zijn. Die zat daar. Moet ik even navragen.
Kon dat niet zo zien van A. Dik is die wel. En gedraagt zich soms als een wijf, dus wie weet.quote:
Zeker, ja. Druk ook. Hoorde beneden in de gracht alleen maar Nijmegenaren klagen over het feit dat er zoveel Feyenoordsupporters zaten. Waarop politie of stewards antwoorden: Tja, die kaarten komen toch echt van NEC supporters af.quote:Was gezellig op A, niet?
Die kale steward met dat Dinamo Zagreb petje was compleet in paniek volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Kon dat niet zo zien van A. Dik is die wel. En gedraagt zich soms als een wijf, dus wie weet.
[..]
Zeker, ja. Druk ook. Hoorde beneden in de gracht alleen maar Nijmegenaren klagen over het feit dat er zoveel Feyenoordsupporters zaten. Waarop politie of stewards antwoorden: Tja, die kaarten komen toch echt van NEC supporters af.
Als ik zie hoe fucking vet die gasten zijn begrijp ik al die pauzes welquote:Op maandag 6 februari 2012 00:32 schreef msnk het volgende:
Er bestaan serieus mongolen die denken dat Super Bowl wereldwijd beter bekeken wordt dan de WK-finale voetbal
Ik snapte de aftrap al niet. Ik was de bal kwijtquote:
Zat twee jaar geleden in Amerika, ging natuurlijk even dat spektakel bekijken in de pub. Noodgedwongen 'hot wings' eten en naar alle nieuwe reclame-blokken kijken. 90% reclame, 10% wedstrijd. Wat een droevenis.quote:
BBC1quote:Op maandag 6 februari 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Waar kijken jullie het? Sopcast of iets anders?
BBC1, maar ik raak ernstig in de warquote:Op maandag 6 februari 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Waar kijken jullie het? Sopcast of iets anders?
Heb vroeger ooit een NFL spelletje voor de Gameboy gekocht. Zo'n oud grijs ding was dat nog, de eerste versie. Ik was echt een fanatiek mannetje wat betrof het spelen op die Gameboy, maar dat is het enige spel dat ik nooit heb begrepen. (Oh ja...en Dragonheart ook, daar snapte ik ook niets van.)quote:Op maandag 6 februari 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BBC1, maar ik raak ernstig in de war
Ja vandaag ook weer bij TopGear het Nascar racenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
Sowieso. Schijtamerikanen met hun paupersport. Een nationaal kampioenschap houden en dan de winnaar wereldkampioen noemen
Rugby maar dan in een full body tocquote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb vroeger ooit een NFL spelletje voor de Gameboy gekocht. Zo'n oud grijs ding was dat nog, de eerste versie. Ik was echt een fanatiek mannetje wat betrof het spelen op die Gameboy, maar dat is het enige spel dat ik nooit heb begrepen. (Oh ja...en Dragonheart ook, daar snapte ik ook niets van.)
Wat is het ook een mietensport he dat American Football.
Regels zijn volgens mij als ik zo kijk vrijwel hetzelfde, alleen zie ik ze wel naar voren gooien en weet niet hoe dat zit. Verschil is alleen dat ze hier ook per yard worden beloond op een of andere manier ofzo...vandaar die lijnen. Weet ook niet hoe de score is opgebouwd. Maar dat is vrij makkelijk te achterhalen via DE INTERNETS.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rugby maar dan in een full body toc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |