Ja dat dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar hoe krijgt hij nou die shit het magazijn uit? Dat moet toch iemand opvallen, tijdens de fysieke daad of uit het voorraadbeheer?
Daar snap ik ook geen moer van. Gewoon met zo een grote doos naar buiten lopen? Of rijden? Letten ze niet op daar?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar hoe krijgt hij nou die shit het magazijn uit? Dat moet toch iemand opvallen, tijdens de fysieke daad of uit het voorraadbeheer?
Misschien zegt hij wel van ik moet even wat naar een klant brengenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik ook geen moer van. Gewoon met zo een grote doos naar buiten lopen? Of rijden? Letten ze niet op daar?
Misschien werkt hij bij de afhaal ofzo, klant (vriend) geeft nepbon hij laadt in en niemand heeft direct iets in de gaten.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik ook geen moer van. Gewoon met zo een grote doos naar buiten lopen? Of rijden? Letten ze niet op daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |