Lul toch niet zo slap man. Als je tegenstander met zo'n instelling het veld in komt zou dat juist een extra motivatie moeten zijn om eens te knallen. Maar in plaats daarvan gaan de ajacieden als makke lammetjes naar de slachtbank en moeten jullie het hebben over de trieste instelling van Utrecht dat zij wel gemotiveerd aan de wedstrijd startenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, WIJ zijn triest.
de competitie gaat over 34 wedstijden, niet 2.
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man. Als je tegenstander met zo'n instelling het veld in komt zou dat juist een extra motivatie moeten zijn om eens te knallen. Maar in plaats daarvan gaan de ajacieden als makke lammetjes naar de slachtbank en moeten jullie het hebben over de trieste instelling van Utrecht dat zij wel gemotiveerd aan de wedstrijd starten
Dat maakt het leuker maar dat maakt het zeker niet compleet. Genoeg gemor gehad op de tribunes de afgelopen tijd ondanks die 6-4 overwinning en dat zal na gisteren echt niet anders zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het triester als je seizoen compleet is als je 2 maal wint van Ajax.
Misschien moet je de oorzaak eerder zoeken bij het verschil tussen het eerste en het tweede garnituur van Ajax. Als achterin bij jullie spelers wegvallen moeten jullie terugvallen op spelers als Blind en Anita, niet om trots op te zijn denk ik. Dat probleem weet Utrecht (relatief gezien) een stuk beter in te vullen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Dat excuus gaat uiteraard lekker jouw inziens niet op. Maar het is niet te vergelijken. Ajax miste 7-8 BASISspelers, Utrecht 2-3 en de rest was bankzitter.
Goh. echt? Dat hebben we hier he-le-maal niet niet geconstateerd zeg, bedankt dat JIJ het ff duidelijk komt maken voor ons ontwetendenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:06 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Misschien moet je de oorzaak eerder zoeken bij het verschil tussen het eerste en het tweede garnituur van Ajax. Als achterin bij jullie spelers wegvallen moeten jullie terugvallen op spelers als Blind en Anita, niet om trots op te zijn denk ik. Dat probleem weet Utrecht (relatief gezien) een stuk beter in te vullen.
4 keer achter elkaar vernederd door een provincieclubquote:Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze starten twee maal per seizoen gemotiveerd aan de wedstrijd. Wat een goede instelling.
Opeens is het ook nog een provincieclub?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
4 keer achter elkaar vernederd door een provincieclub
Duh, alle clubs behalve Ajax en Feyenoordquote:Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opeens is het ook nog een provincieclub?.
Ik stip het even aan omdat jullie het ophangen aan het feit dat jullie zoveel basisspelers mistten. Onterecht mijns inziens, de oorzaak lag bij de jongens die er wel in stonden. Die konden er helemaal niets van.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh. echt? Dat hebben we hier he-le-maal niet niet geconstateerd zeg, bedankt dat JIJ het ff duidelijk komt maken voor ons ontwetenden.
Blijft het feit dat jullie sinds de 6-4 nog geen wedstrijd gewonnen hebben, konden die spelers van jullie het eens opbrengen om vaker dan 2 keer per jaar te werken zou jij je nu niet druk hoeven te maken om degradatie.
maar goed, al degraderen jullie, maakt niet uit, het seizoen is ge-wel-dig!!!
En dat vind ik persoonlijk een stuk triester.
Normaliter laat je twee jeugdspelers of B spelers mee spelen met het elftal en dan gaan ze mee met de rest, nu bestond het elftal bijna alleen maar uit jeugd of B spelers.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:12 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik stip het even aan omdat jullie het ophangen aan het feit dat jullie zoveel basisspelers mistten. Onterecht mijns inziens, de oorzaak lag bij de jongens die er wel in stonden. Die konden er helemaal niets van.
Ik heb net al duidelijk gemaakt dat het niet zo zwart-wit is zoals jij dat hierboven neerzet, blijkbaar verzacht het jouw pijn om die mythe zo scherp te stellen, neemt niet weg dat de problemen bij Utrecht nog lang niet zijn opgelost en er nog genoeg werk aan de winkel is.
Dat deze spelers dramatisch zijn hoef je ons echt niet glunderend komen te vertellen hoor, als je dus vaker hier zou lezen ipv alleen als je gewonnen hebt zou je weten dat er niemand van de Ajacieden hier blij is met de huidige situatie.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:12 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik stip het even aan omdat jullie het ophangen aan het feit dat jullie zoveel basisspelers mistten. Onterecht mijns inziens, de oorzaak lag bij de jongens die er wel in stonden. Die konden er helemaal niets van.
Ik heb net al duidelijk gemaakt dat het niet zo zwart-wit is zoals jij dat hierboven neerzet, blijkbaar verzacht het jouw pijn om die mythe zo scherp te stellen, neemt niet weg dat de problemen bij Utrecht nog lang niet zijn opgelost en er nog genoeg werk aan de winkel is.
Dat vind ik onzin. Alleen Van Rhijn en Koppers hebben nog niet zoveel ervaring. De rest heeft toch al aardig wat wedstrijden gespeeld in Ajax 1.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Normaliter laat je twee jeugdspelers of B spelers mee spelen met het elftal en dan gaan ze mee met de rest, nu bestond het elftal bijna alleen maar uit jeugd of B spelers.
Akkoord, dit komt al een heel stuk genuanceerder over dan wat je hiervoor plaatste. Past ook wel een beetje bij dit forum natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deze spelers dramatisch zijn hoef je ons echt niet glunderend komen te vertellen hoor, als je dus vaker hier zou lezen ipv alleen als je gewonnen hebt zou je weten dat er niemand van de Ajacieden hier blij is met de huidige situatie.
En dat maakt het feit dus zowel jullie als feyenoord van Ajax kon winnen leuk voor die clubs, maar je treft Ajax wel op het allerzwakste moment in jaren, en dat zegt al heel wat gezien de treurigheid die hier al jaren speelt.
het is net alsof je Tyson verslaat terwijl hij zout in zijn ogen heeft en 2 gebroken polsen, het staat stoer maar een prestatie is het niet.
We zeggen toch ook dat de B spelers (Blind, Ebecilio, ozbiliz en Enoh) KUT zijn. plus het feit dat Anita verdwaald is en Janssen uit vorm. Kortom een grote tyfuszooi.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Alleen Van Rhijn en Koppers hebben nog niet zoveel ervaring. De rest heeft toch al aardig wat wedstrijden gespeeld in Ajax 1.
Vermeer
Anita
Blind
Eriksen
Enoh
Janssen
De Jong
Ebecilio en Ozbiliz hebben toch ook al wat wedstrijden meegedaan.
Enoh, Blind, Ebecilio, Anita, Obziliz noem ik B spelers en staan normaal niet in de basis.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Alleen Van Rhijn en Koppers hebben nog niet zoveel ervaring. De rest heeft toch al aardig wat wedstrijden gespeeld in Ajax 1.
Vermeer
Anita
Blind
Eriksen
Enoh
Janssen
De Jong
Ebecilio en Ozbiliz hebben toch ook al wat wedstrijden meegedaan.
Enoh en Anita wel. Dan hou je er nog 3 over. En daarnaast is Blind ook geen groentje meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Enoh, Blind, Ebecilio, Anita, Obziliz noem ik B spelers en staan normaal niet in de basis.
In het begin was het middenveld toch echt, Eriksen - Janssen - De Jong en was er geen plek voor Anita of Enoh.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Enoh en Anita wel. Dan hou je er nog 3 over. En daarnaast is Blind ook geen groentje meer.
Enoh wel idd, bij een normaal functionerend middenveld, als balafpakker. Anita is gewoon geen back en dat heeft FdB letterlijk gezegd aan het begin van het seizoen. Blind is geen groentje, blind is een kutvoetballer.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Enoh en Anita wel. Dan hou je er nog 3 over. En daarnaast is Blind ook geen groentje meer.
Ik vind het niet erg dat je er zo tegenaan kijkt. Ik vind alleen dat je overdrijft. Er zitten 2 jonge spelers bij die je het niet kunt verwijten. De rest heeft gewoon keihard gefaald.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
In het begin was het middenveld toch echt, Eriksen - Janssen - De Jong en was er geen plek voor Anita of Enoh.
Blind
Klopt en ze horen ook niet in de basis, daarom zijn het wisselspelers.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat je er zo tegenaan kijkt. Ik vind alleen dat je overdrijft. Er zitten 2 jonge spelers bij die je het niet kunt verwijten. De rest heeft gewoon keihard gefaald.
Maar dat was bij Utrecht ook het geval.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt en ze horen ook niet in de basis, daarom zijn het wisselspelers.
Precies, zo vat je mijn posts wel samen. Ajax kiest ervoor om terug te vallen op jeugdspelers als de basiself wegvalt, dat is blijkbaar niet op te vangen met de huidige jeugd bij Ajax. Utrecht daarentegen hebben wat meer geretourneerde spelers in het veld staan - Schut en Demouge - die blijkbaar niet verzuipen in een dergelijke wedstrijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef eight het volgende:
Beide clubs moesten gisteren een b-elftal opstellen vanwege de vele blessures. De reservebank van Utrecht is blijkbaar sterker dan die van Ajax.
Sowieso is het vreemd dat een club als Ajax die er financieel gewoon goed voorstaat geen brede selectie heeft.
Dus een fout van de Boer. Hij had ook met 2 spitsen kunnen gaan spelen. Dan hadden Lodeiro en Bulykin allebei in de basis kunnen starten.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:30 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Precies, zo vat je mijn posts wel samen. Ajax kiest ervoor om terug te vallen op jeugdspelers als de basiself wegvalt, dat is blijkbaar niet op te vangen met de huidige jeugd bij Ajax. Utrecht daarentegen hebben wat meer geretourneerde spelers in het veld staan - Schut en Demouge - die blijkbaar niet verzuipen in een dergelijke wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |