quote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Al dat gelul over tactiek en spelers op de juiste plek…
Als je trainer voor de wedstrijd in de media roept dat ie hoopt dat het wordt afgelast, zul je als speler ook niet echt meer 100% geven op het veld.
En daar lag het probleem, die gelatenheid…
Ik vond het prima verder trouwens.
Jij vindt het logisch dat de trainer uitspreekt dat ie hoopt op afgelasting ?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij werd er naar gevraagd, het is logisch dat hij dat dan zegt vanwege de blessure's.
Sommige mensen zoeken overal iets achter om iemand zwart te maken.
Ik trok die opmerking ook erg slecht, maar uiteindelijk was het gewoon een terechte opmerking van de Boer.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt het logisch dat de trainer uitspreekt dat ie hoopt op afgelasting ?
En dat is supporter van een ''topclub'' ?
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt het logisch dat de trainer uitspreekt dat ie hoopt op afgelasting ?
En dat is supporter van een ''topclub'' ?
Bij ons ook, ik heb Wouters niet gehoord over afgelasting.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er waren zeven afwezigen? Hij antwoord gewoon op een vraag; "Zou u willen dat deze wedstrijd afgelast wordt?" en antwoord dan eerlijk.
Is het hem gevraagd?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij ons ook, ik heb Wouters niet gehoord over afgelasting.
Volgens mij is het aan elke trainer gevraagd maar de uitspraak van de Boer werd gewoon groter uitgemeten in de media.quote:
Jullie misten 2/3 basispelers en wat bankzitters. Wij misten meer (belangrijke) spelers en vulde het in met jeugd.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoals altijd bij Ajaxquote:Op maandag 6 februari 2012 11:35 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Volgens mij is het aan elke trainer gevraagd maar de uitspraak van de Boer werd gewoon groter uitgemeten in de media.
Basisspelers van FCU vergelijken met basisspelers van Ajaxquote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
4 basis-spelers inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jullie misten 2/3 basispelers en wat bankzitters. Wij misten meer (belangrijke) spelers en vulde het in met jeugd.
Ook met die geweldige basis van jullie winnen wij iedere keer.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef J2T het volgende:
[..]
Basisspelers van FCU vergelijken met basisspelers van Ajax
Worden al 4 keer op rij weg gespeeldquote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef J2T het volgende:
[..]
Basisspelers van FCU vergelijken met basisspelers van Ajax
Precies, en dat zijn niet de minsten. Mulenga bijvoorbeeld is onze topscoorder, nog steeds na zo'n lange periode geblesseerd te zijn en toch weten we die op te vangen. Bovenberg is een ander voorbeeld, met van de Maarel hebben we een speler uit eigen jeugd die het steeds behoorlijk goed invult. Martensson was afgelopen wedstrijden de beste van het veld en ook hij moest afhaken voor deze wedstrijd. Daarmee mis je niet de minste spelers en is het al afgelopen wedstrijden duidelijk geworden dat het gemis groot is. Gelukkig is gisteren de schade beperkt gebleven, mede door een andere tactiek te hanteren.quote:
Niet iets waar jij je druk om zou moeten maken, toch? Of verzacht dat de pijn een beetje?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja klopt, de spelers van Utrecht kunnen zich blijkbaar 2 keer per jaar voldoende opladen voor 3 punten. Knap opzich, maar te debiel voor woorden, 15e plek is 15e plek, ook met 2 keer winnen van Ajax.
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja klopt, de spelers van Utrecht kunnen zich blijkbaar 2 keer per jaar voldoende opladen voor 3 punten. Knap opzich, maar te debiel voor woorden, 15e plek is 15e plek, ook met 2 keer winnen van Ajax.
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:51 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Precies, en dat zijn niet de minsten. Mulenga bijvoorbeeld is onze topscoorder, nog steeds na zo'n lange periode geblesseerd te zijn en toch weten we die op te vangen. Bovenberg is een ander voorbeeld, met van de Maarel hebben we een speler uit eigen jeugd die het steeds behoorlijk goed invult. Martensson was afgelopen wedstrijden de beste van het veld en ook hij moest afhaken voor deze wedstrijd. Daarmee mis je niet de minste spelers en is het al afgelopen wedstrijden duidelijk geworden dat het gemis groot is. Gelukkig is gisteren de schade beperkt gebleven, mede door een andere tactiek te hanteren.
Daarnaast neem je natuurlijk ook mee alle spelers die in de zomer vertrokken zijn. Daardoor zijn we hevig verzwakt geraakt en is Utrecht dit seizoen per definitie een b-elftal.
Conclusie: Ajax mistte een aantal spelers maar Utrecht mistte net zo goed een aantal spelers. Dat excuus gaat mijns inziens niet op.
Niet dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Duplan, Demouge, Schut, Sneijder, Asare, Wuytens en Gerdnt, zijn toch wel basispelers of niet?
Ajax miste een complete voor en achterhoede.
Fout. Sneijder was geen basisspeler meer, hetzelfde geldt voor Schut en Demouge.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Duplan, Demouge, Schut, Sneijder, Asare, Wuytens en Gerdnt, zijn toch wel basispelers of niet?
Ajax miste een complete voor en achterhoede.
Wat een triest volk zijn jullie tochquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, WIJ zijn triestquote:Op maandag 6 februari 2012 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een triest volk zijn jullie toch
Ik vind het triester als je seizoen compleet is als je 2 maal wint van Ajax.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een triest volk zijn jullie toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |