Wel lekker houvast bloot.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:27 schreef Isabeau het volgende:
Linkje staat er nogMet meer bloot overigens
Respect voor de naaktmodellenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Linkje staat er nogMet meer bloot overigens
Geef mij, als niet homo, maar een echte vrouw met wat lekkere rondingen. Jongens-meisjes vind ik een beetje eng en de enige die ik ooit .... was ..uhm..breekbaar?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:30 schreef Isabeau het volgende:
Ross zegt altijd dat modellen op 12-jarige meisjes qua lichaam lijken omdat de mannen in de modewereld allemaal homo's zijn en liever jongenslichamen zien dan vrouwenlijven
Hoho, al die superslanke meisjes zijn ook echte vrouwen natuurlijk! Alleen vind ik het kwalijk dat dat steeds weer gepromoot wordt als iets wat we zouden moeten nastreven/als ideaalbeeld, terwijl die meiden vaak alleen op erg ongezonde wijze zo dun kunnen blijven. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:33 schreef golfer het volgende:
Geef mij, als niet homo, maar een echte vrouw met wat lekkere rondingen. Jongens-meisjes vind ik een beetje eng en de enige die ik ooit .... was ..uhm..breekbaar?
Dan al? Ik dacht vanaf maat 42-44..quote:Op maandag 6 februari 2012 01:36 schreef Isabeau het volgende:
En als je idd ziet wat er soms naar voren wordt geschoven als 'plus-size model' dan denk ik: wat ben ik dan? olifantenbouw? Plus size is vaak maat 38 of zo.
Ik heb het mis, size 6 is maat 40, dus vanaf maat 40.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan al? Ik dacht vanaf maat 42-44..
Daarbij heb je in bijna elke winkel weer een ander maatje....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef golfer het volgende:
überhaupt het in maatjes denken.
Heb dat nooit zo begrepen.
Een prachtige vrouw als...bijvoorbeeld Nigella...en echt geen klein maatje is toch niet te vangen in dat maatjesdenken?
Oh? Ik dacht size 4 = 34, size 6 = 36, size 12 = 42... etcquote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het mis, size 6 is maat 40, dus vanaf maat 40.
Alhoewel, het zegt 'European size 40' maar maat 40 in Nederland is bijv groter in Italie en Frankrijkquote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het mis, size 6 is maat 40, dus vanaf maat 40.
Dan kan het dus idd ook maat 36 zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh? Ik dacht size 4 = 34, size 6 = 36, size 12 = 42... etc
Oh, helemaal niets!quote:Op maandag 6 februari 2012 01:45 schreef golfer het volgende:
En wat is er dan mis met een leuk plusmodel?
Hoe worden mannen dan daarop beoordeeld? Maatje plus? Heeft dat dan weer met ander criteria te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Oh, helemaal niets!Wat ik wilde zeggen is dat het idioot is dat iets al een plus model wordt genoemd bij een maat onder dat van de gemiddelde vrouw
Wat is daar 'plus' aan?!
Mannelijke modellen zijn volgens mij niet zo idioot dun, toch? Of die ook al?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef golfer het volgende:
Hoe worden mannen dan daarop beoordeeld? Maatje plus? Heeft dat dan weer met ander criteria te maken?
Vooral gespierde buikjes toch en geen grammetje vet?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Mannelijke modellen zijn volgens mij niet zo idioot dun, toch? Of die ook al?
Oh ja, de 'alle mannen moeten een six-pack hebben' mythequote:Op maandag 6 februari 2012 01:52 schreef golfer het volgende:
Vooral gespierde buikjes toch en geen grammetje vet?
Oh jee. *scheermesjes pakt*quote:Op maandag 6 februari 2012 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, de 'alle mannen moeten een six-pack hebben' mythe
Vergeet ook het totaal geen haar hebben niet! Vooral geen borsthaar, stel je voor dat het er mannelijk uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |