Hoho, al die superslanke meisjes zijn ook echte vrouwen natuurlijk! Alleen vind ik het kwalijk dat dat steeds weer gepromoot wordt als iets wat we zouden moeten nastreven/als ideaalbeeld, terwijl die meiden vaak alleen op erg ongezonde wijze zo dun kunnen blijven. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:33 schreef golfer het volgende:
Geef mij, als niet homo, maar een echte vrouw met wat lekkere rondingen. Jongens-meisjes vind ik een beetje eng en de enige die ik ooit .... was ..uhm..breekbaar?
Dan al? Ik dacht vanaf maat 42-44..quote:Op maandag 6 februari 2012 01:36 schreef Isabeau het volgende:
En als je idd ziet wat er soms naar voren wordt geschoven als 'plus-size model' dan denk ik: wat ben ik dan? olifantenbouw? Plus size is vaak maat 38 of zo.
Ik heb het mis, size 6 is maat 40, dus vanaf maat 40.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan al? Ik dacht vanaf maat 42-44..
Daarbij heb je in bijna elke winkel weer een ander maatje....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef golfer het volgende:
überhaupt het in maatjes denken.
Heb dat nooit zo begrepen.
Een prachtige vrouw als...bijvoorbeeld Nigella...en echt geen klein maatje is toch niet te vangen in dat maatjesdenken?
Oh? Ik dacht size 4 = 34, size 6 = 36, size 12 = 42... etcquote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het mis, size 6 is maat 40, dus vanaf maat 40.
Alhoewel, het zegt 'European size 40' maar maat 40 in Nederland is bijv groter in Italie en Frankrijkquote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het mis, size 6 is maat 40, dus vanaf maat 40.
Dan kan het dus idd ook maat 36 zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh? Ik dacht size 4 = 34, size 6 = 36, size 12 = 42... etc
Oh, helemaal niets!quote:Op maandag 6 februari 2012 01:45 schreef golfer het volgende:
En wat is er dan mis met een leuk plusmodel?
Hoe worden mannen dan daarop beoordeeld? Maatje plus? Heeft dat dan weer met ander criteria te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Oh, helemaal niets!Wat ik wilde zeggen is dat het idioot is dat iets al een plus model wordt genoemd bij een maat onder dat van de gemiddelde vrouw
Wat is daar 'plus' aan?!
Mannelijke modellen zijn volgens mij niet zo idioot dun, toch? Of die ook al?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef golfer het volgende:
Hoe worden mannen dan daarop beoordeeld? Maatje plus? Heeft dat dan weer met ander criteria te maken?
Vooral gespierde buikjes toch en geen grammetje vet?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Mannelijke modellen zijn volgens mij niet zo idioot dun, toch? Of die ook al?
Oh ja, de 'alle mannen moeten een six-pack hebben' mythequote:Op maandag 6 februari 2012 01:52 schreef golfer het volgende:
Vooral gespierde buikjes toch en geen grammetje vet?
Oh jee. *scheermesjes pakt*quote:Op maandag 6 februari 2012 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, de 'alle mannen moeten een six-pack hebben' mythe
Vergeet ook het totaal geen haar hebben niet! Vooral geen borsthaar, stel je voor dat het er mannelijk uitziet
Per grote rol in een reclame vang je wel ongeveer 1000 euro he dus lang zo gek nog nietquote:Op maandag 6 februari 2012 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Mij willen ze vast wel hebben voor de Weight Watchers reclames oid
:D welterusten! Ik ga nu ook echt liggen. Werkse Isa en ik hoop dat je collega niet teveel boekjes heeft meegenomen, kunnen jullie lekker kletsen.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:03 schreef golfer het volgende:
Gladjanus en verder ideaal gevormde en groot geschapen man gaat slapen.
Trusten en/of werk ze!![]()
Ligt eraan of je een leuke reclame hebtquote:Op maandag 6 februari 2012 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, golfer!
En ik zou ook jaloers op je zus zijn, FFTIk vind 1000 euro op de één of andere manier niet zo veel als je hoofd diverse malen per avond op de tv is
quote:
Meer als je echt een rol hebt, zeker als reclames langer draaien. Als er een periode bijkomt krijg je als acteur weer meer betaald. Mijn neef zit in een cabaret gezelschap en deed er reclames bij. Van een goede campagne kon hij een paar maand van leven.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Per grote rol in een reclame vang je wel ongeveer 1000 euro he dus lang zo gek nog niet.
Beetje ver rijden vanaf hier. Ze komen het zeker niet brengen?quote:
Nope wel aardig van de NSquote:Op maandag 6 februari 2012 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beetje ver rijden vanaf hier. Ze komen het zeker niet brengen?
Goeie vraag.. Misschien voor de steviheid? Dat ze niet uit elkaar vallen? Ik weet het eigenlijk niet. Ik zal ff de pastabijbel er op na slaan voor je.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Sun, als ik verse pasta gebruik in een lasagna...zou ik dan de bladen nog moeten voorkoken
JA absoluut prettig alleen bij onze nieuwe cao gaat dat er dus vanafquote:
Denk dat je het zo moet doen:quote:Op maandag 6 februari 2012 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Sun, als ik verse pasta gebruik in een lasagna...zou ik dan de bladen nog moeten voorkoken
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk dat je het zo moet doen:
Lasagnevellen op een bebloemde theedoek kwartiertje beetje laten drogen zodat het handelbaarder is.
Bij een goed natte saus: niet voorkoken. Bij een droge schotel: wel even 4 minuutjes koken.
Over warped body ideals gesproken: die foto's zijn allemaal ook heavy ge-airbrushed. De ironie.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verwacht hier geen problemen, maar in het westen zou ik idd wat eerder vertrekken
Ik ben aan het stumblen:
linkje ipv foto: http://www.thefrisky.com/(...)s-warped-body-ideals
Afgezien van de spam vind ik het vooral een hele kinderlijke site met slechte recepten.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoi hoi,
Het valt misschien een kleine beetje heel erg onder spam, maar ik en een vriend hebben een nieuwe receptensite geknutseld: http://www.doodbeestmetsaus.nl/
Ben benieuwd wat jullie SC-ers er van vinden.
Ok, wat vind je er slecht aan dan? Kritiek is altijd welkom.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgezien van de spam vind ik het vooral een hele kinderlijke site met slechte recepten.
Beest dit..beest dat...maar goed, ik heb geen gevoel voor humor bij recepten.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Ok, wat vind je er slecht aan dan? Kritiek is altijd welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |