quote:Op maandag 6 februari 2012 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop niet dat je moe bent dan! Zit je met zn tweetjes?
Ja vandaag weer normale energie zonder rare fratsen (last van kou/vogg daargelaten maar dat is normaalquote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Ga jij morgen weer werken, Bluezz? Ben je genoeg opgeknapt?
Mooi zo en wel heel fijn dat je niet alleen zit. Lekker kletsen/roddelen, thee drinken etcquote:
Succes met de trein in ieder geval!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Ja vandaag weer normale energie zonder rare fratsen (last van kou/vogg daargelaten maar dat is normaal) Dus ik ga een powernappie doen en dan kijken of er een paar wissels genoeg opgewarmd zijn om me naar Beverwijk te brengen
Werkze/Sterkte![]()
![]()
Het is een man en hij leest nu een boekquote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooi zo en wel heel fijn dat je niet alleen zit. Lekker kletsen/roddelen, thee drinken etc.
Zou ik doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Het is een man en hij leest nu een boek
Mushroom burger zonder zoutquote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef golfer het volgende:
MC Aussie deel 46 er nog even doorheen gejast. Leuk, want ze moesten rekening houden met speciale diëten, zoals vegetarisch of geen zout of geen ei of glutenvrij of lactosevrij.
In het laatste geval zat ik met verbazing te bekijken dat ze geitenkaas op een pizza deponeerden.
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een man en hij leest nu een boek
Nee, hij leest altijd kinderboeken. Met dikke kaft. Van het niveau Snuf de Hond.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
of heeft ie stiekem seksplaatjes in dat boek geplakt?
Het is SCHquote:Op maandag 6 februari 2012 00:49 schreef Isabeau het volgende:
Nee, hij leest altijd kinderboeken. Met dikke kaft. Van het niveau Snuf de Hond.
Mijn niveauquote:Op maandag 6 februari 2012 00:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, hij leest altijd kinderboeken. Met dikke kaft. Van het niveau Snuf de Hond.
Trusten en werkse morgenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is SCH![]()
Nou dicht die laptop bloes
Die kreeg B. ook nog. Ze heeft besloten een half uur eerder te gaan reizen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:12 schreef Isabeau het volgende:
De NS is nog laat met het verstiren van mails. Ik krijg er net één binnen waarin gewaarschuwd wordt voor een drukke ochtendspits
Ik verwacht hier geen problemen, maar in het westen zou ik idd wat eerder vertrekkenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef golfer het volgende:
Die kreeg B. ook nog. Ze heeft besloten een half uur eerder te gaan reizen.
Pas je op dat je nu niet geband wordt? Voor een achter een link en spoiler gezette blote vrouw werd ik al bestraft door een overijverige FA.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verwacht hier geen problemen, maar in het westen zou ik idd wat eerder vertrekken
Ik ben aan het stumblen:
[ afbeelding ]
Ik vroeg het me ook net af, maar in dat puriteinse Amerika waren dit reclameposters...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef golfer het volgende:
Pas je op dat je nu niet geband wordt? Voor een achter een link en spoiler gezette blote vrouw werd ik al bestraft door een overijverige FA.
Linkje staat er nogquote:Op maandag 6 februari 2012 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee ik zag net bloot en het was na 1 sec weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |