Wat moet ik hier over zeggen?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moet ik hier over zeggen?
Ga je snor scheren?
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moet ik hier over zeggen?
Ga je snor scheren?
Indo's zijn geen allochtonen, want oude koloniequote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom studeren er altijd zoveel allochtonen? Een Irakees een Turk en een Indonesier
treinkapers meestal, maar wel onze treinkapersquote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indo's zijn geen allochtonen, want oude kolonie.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Achterlijke stelling natuurlijk. Het is overduidelijk dat snorren ubervet zijn![]()
Gaat te ver. Smoofie moet zijn OV studentenkaart nog binnenkrijgen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
treinkapers meestal, maar wel onze treinkapers
Mijn opa had altijd zo'n Ataturrrek snorquote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Achterlijke stelling natuurlijk. Het is overduidelijk dat snorren ubervet zijn![]()
Molukkers en indo's hetzelfde noemenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
treinkapers meestal, maar wel onze treinkapers
Ataturkquote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn opa had altijd zo'n Ataturrrek snor
Zie jij verschil dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Molukkers en indo's hetzelfde noemen
Ik heb ook al jaren een vlassnorretje hoor. Ik hoop dat het tegen mijn 18de een wat vollere wordt.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn opa had altijd zo'n Ataturrrek snor
Kan je zien of je portemonnee in je zak blijft of niet.quote:
Turken krijgen abnormaal snel een snor. Ik ben 20 en nu zit het aan te komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook al jaren een vlassnorretje hoor. Ik hoop dat het tegen mijn 18de een wat vollere wordt.
Hier zijn het altijd de mocro's en Zuid-Amerikaans negervolk die zich daarmee bezighouden.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je zien of je portemonnee in je zak blijft of niet.
Ik wil niet vies doen, maar laatste tijd doen Turken nu ook mee. Vroeger deden ze dat niet, maar nu ineens wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef msnk het volgende:
\
[..]
Hier zijn het altijd de mocro's en Zuid-Amerikaans negervolk die zich daarmee bezighouden.
Wat een hufters zeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil niet vies doen, maar laatste tijd doen Turken nu ook mee. Vroeger deden ze dat niet, maar nu ineens wel.
Ik ben slecht in datquote:
Ja dat sowieso, maar ze haten wel vaak mocro's.quote:
Dit neigt naar racisme als ik niet hetzelfde probleem hadquote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dat. Ik zie ook geen verschil tussen marokkanen en een hoopje stront
.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit neigt naar racisme als ik niet hetzelfde probleem had
Doe ff normaal.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dat. Ik zie ook geen verschil tussen marokkanen en een hoopje stront
.
Ik wil lapo.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef msnk het volgende:
Met deze tempo zijn we straks wel van deze TT af.
Enige reden om te blijven posten eerlijk gezegd. Wat is en blijft Jojoortje toch een deugniet.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef msnk het volgende:
Met deze tempo zijn we straks wel van deze TT af.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch maar niet. Ik ga Van Kooten en De Bie kijken.
Uit Koerdistan Irak en ik mag dat zeggen, omdat het een autonoom regio is.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef msnk het volgende:
Ey stylo, uit welk land kom jij dan. En waar woon je eigenlijk? EH?
En nee, Koerdistan telt niet mee.
sexyquote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef msnk het volgende:
Ja man.
Heb zelfs een tattoo van hem op m'n kont.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |