duutsers. Wat doe je d'r aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond 'AFC Ajax kampioen 2011-2012' toch pakkender maar was weer eens te laat.
Ik had de lapo kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef msnk het volgende:
Nee, JIJ opent een nieuw topic terwijl je dat helemaal niet moest doen. Doe JIJ 's niet zo.
Ja ik ga failliet.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond 'AFC Ajax kampioen 2011-2012' toch pakkender maar was weer eens te laat. Dat worden wel een hoop seizoenkaarten Jojoortje... Ajax, Twente, Psv en Feyenoord
Dat doe ik nooitquote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja... En? Moet je maar niet LAPO-hunten. Vieze LAPO-huntress
Doe wat je niet laten kunt boiii.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien, moet haar miss ff stalken?
heeft ze nog een reactie terug geplaatst? Ik vind dat fotoboek te ingewikkeld op Fok.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien, moet haar miss ff stalken?
Halal?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef Smoofie het volgende:
Misschien maar eens tijd voor een sappige pizza van vrouwtje
Random woord: Geilheid²
god.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar zeg dan, wie had die post van jou verwijderd? Jij toch?
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef msnk het volgende:
SMOOF DEZE IS ECHT ERGER DAN TOEN FIREFOX1 MIJ CORRIGEERDE TOEN IK "IK VIND" ZEI MET "IK VINDT"![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond er ook maar msnk wat te snel met editen (Gewoon volhouden!)
Wat een turken streek.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond er ook maar msnk wat te snel met editen (Gewoon volhouden!)
Twijfel je aan mijn echtheid? Ik heb heus wel een unibrow.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef msnk het volgende:
[..]Wat is dat toch met ontkennen. Je lijkt wel een turrek.
Net zoals turkse vrouwen?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfel je aan mijn echtheid? Ik heb heus wel een unibrow.
Nee, daar moest ik in de samenvatting weer om lachenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond je niet zo aardig na Ajax - Utrecht waar ik juist naar Fok kwam voor de morele steun.
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daar moest ik in de samenvatting weer om lachen
Deed uruquay toen ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Gekke Afrikaantjes, ff de beslissende penalty als Panenka inschieten
Nouuuu, je maakt 't nu wel mooier dan dat 't was hè. Romanticus.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Gekke Afrikaantjes, ff de beslissende penalty als Panenka inschieten
Feitelijk juistquote:Op zondag 5 februari 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon feitelijk juist. Kom vechten dan?
Wacht even, de popcorn even halen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon feitelijk juist. Kom vechten dan?
AHHAHAHAHAAHHAaAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAAHAHBHWHEHEHWHEWEHAHEAHAHAaquote:Op zondag 5 februari 2012 19:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In west zeggen ze iets in het marokkaans.
Ik zie niet veel echte lekkere wijven van marokkaanse afkomst. Jammer.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef msnk het volgende:
[..]
AHHAHAHAHAAHHAaAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAAHAHBHWHEHEHWHEWEHAHEAHAHAa
Boeit mij wat of die bestaanquote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie niet veel echte lekkere wijven van marokkaanse afkomst. Jammer.
Wijven... lekker respectvol.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie niet veel echte lekkere wijven van marokkaanse afkomst. Jammer.
Anders lees je mijn post nog 's, maar deze keer goed. Hommo.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef Smoofie het volgende:
Turkse meisjes worden opgesloten door hun conservatieve boerse ouders of ze willen niet naar buiten omdat ze dat theedoekje moeten dragen.
Mijn post was ter ondersteuning.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Anders lees je mijn post nog 's, maar deze keer goed. Hommo.
Jij gaat uit van een genetische transformatie waarin het Marokkaanse DNA bij vrouwen wordt omgezet in Turks. Heb ik wel vaker wat over gelezen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Anders lees je mijn post nog 's, maar deze keer goed. Hommo.
ESPN America.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef mrstylo het volgende:
Weten jullie misschien waar Super Bowl in Nederland wordt uitgezonden?
Heb die klote pakket niet bij Ziggo.quote:
BBC1.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef mrstylo het volgende:
Weten jullie misschien waar Super Bowl in Nederland wordt uitgezonden?
Krijg je gratis bij UPC erbij :p.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb die klote pakket niet bij Ziggo.
UPC geeft meer content, maar kwaliteit bij Ziggo is beter.quote:
Nee. UPC is goedkoper met ook gwn dezelfde HD kanalen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
UPC geeft meer content, maar kwaliteit bij Ziggo is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |