SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Estadio de MalaboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stade d'AngondjéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stade de FrancevilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja mensen, over een paar weken gaat de Afrika cup weer beginnen. Het toernooi dat altijd garant staat voor humor ende topvermaeck
Welke keepers gaan nu weer uitblinken? Falende scheidsrechters, knollentuinen, Afrikaanse horrortackles, 22 aanvallers op het veld. Het kan niet gek genoeg bij de Afrika cup
Uiteraard weer te zien op Eurosport, met eindbaas Frank Kramer als commentator.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het toernooi vindt overigens plaats in Gabon en Equatoriaal Guinea.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Al die tijd heeft niemand een topic geopend![]()
Marokko 1-2 Tunesie. Marokko ligt er nu al nagenoeg uit.
Ze speelden echt dramatisch, vooral bij de afronding.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Hahaha, wat een wedstrijd. Gabon vs Marokko.![]()
Mooie wedstrijd van Gabon.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
![]()
![]()
Penalty had niet mogen gebeuren.
Marokko heeft nu 1 punt. Gabon 4, Tunesie 6 en Niger 0All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
Typisch Marokkaanse aggressie op het veld weer.
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALAll wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
Dat krijg je als vies voetbal speeltGabon verdiend gewonnen!
![]()
![]()
![]()
Dat is nou precies de reden waarom Marokko altijd verliest. Altijd maar de schuld geven aan de trainer en die wisselen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef NumberSeven het volgende:
Game Over, Gerets ontslagen, Marokkaans elftal afschaffen, iedereen blij.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
dat is idd. zo, maar volgens mij krijgt geen enkele coach het voor elkaar om zoveel ego's tot een team te smeden. dus elftal afschaffen lijkt me beter. ze bezorgen het volk alleen koppijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom Marokko altijd verliest. Altijd maar de schuld geven aan de trainer en die wisselen.![]()
Het is wel mooi trouwens dat de beide gastlanden, hoe klein op de voetbalkaart ook, door zijn naar de volgende ronde
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Stiekem vind ik het wel lekker dat die idioten eruit gegooid zijn
grote altijd maar ho maar als het erop aan komt![]()
Afschaffen inderdaad of de spelers meer teamgericht laten spelen dan egoistisch het veld opsturen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
dat is idd. zo, maar volgens mij krijgt geen enkele coach het voor elkaar om zoveel ego's tot een team te smeden. dus elftal afschaffen lijkt me beter. ze bezorgen het volk alleen koppijn.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
Tunesie door gelukkig, viva la revolution
Twee leuke talentvolle spelers om in de gaten te houden: Aymen Abdennour, centrale verdediger van Toulouse. 24, sterk in persoonlijke duels en kan ook goed meevoetballen. Maakte deel uit van het Tunesische succesteam van Etoile dat inmiddeks al weer een aantal jaar geleden de Afrikaanse champions league won. Ging eerst vanuit Tunesie naar Werder Bremen twee jaar geleden, niet doorgebroken en na jaar terecht gekomen bij Toulouse. Basisspeler en heeft daar de interesse en nadrukkelijke belangstelling van o.a. Arsenal gewekt.
Andere speler is Youssef Msakni oftewel 'Youssef Messi' (haha), technisch begaafde aanvallende die vooral in de dribbel erg snel is, aanvallende middenvelder van Esperance Tunis. Speelt er al een aantal jaar basis en desondanks 23 dacht ik. Dit jaar met zijn club afrikaanse champions league gewonnen, de finale was tegen Marokkaanse Wydad. In Tunesie is die al bekend als meest talentvolle aanvaller/aanvallende middenvelder. Op deze Afrika Cup nu beide wedstrijden al gescoord, vanuit individuele acties ook. Ik vermoed dat hij nu ook snel definitief de stap naar Europa gaat maken.
Daarnaast de middenvelder/aanvallende middenvelder Yassine Chikhaoui, inmiddels zijn derde jaar bij FC Zurich. 25 en maakte ook deel uit van het succesteam van Etoile net zoals eerder genoemde verdediger Abdennour. Alleen is Chikhaoui lang ernstig geblesseerd geweest, beide kruisbanden afgescheurd, en nog niet zo lang helemaal fit. De vraag dus of hij verder kan gaan op het niveau waar hij was voor zijn blessure. Had toen interesse van veel Europese clubs alsmede Werder en Bayern, maar ook ooit gelezen dat Ajax hem volgde aantal jaar geleden.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz![]()
Dat lukt geen enkele coach daar, ze hebben allemaal een ego als dat van El Hamdaoui. En kijk ze verliezen van Gabon nummer 91 op de Fifa ranking.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
Afschaffen inderdaad of de spelers meer teamgericht laten spelen dan egoistisch het veld opsturen.Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.![]()
Die scheidsrechter is wel rampzalig zeg![]()
Die keeper van Guinnea heeft me toch een hekel aan keepen. Die staat liever buiten zijn strafschopgebied. "Forever alone hier"
[ Bericht 45% gewijzigd door Littlerabbit op 28-01-2012 17:32:17 ]![]()
Zuivere rode kaart. Echt weer Afrikaans dit, hoewel dit ook genoeg in Europa gebeurt"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Inderdaad. Botswana is dikke kak. Dat zag je al bij het verdedigen bij de 1-0. Totaal geen kunde en kwaliteit.U MAD?![]()
Haha, die speler die rood kreeg was ook nog erg verbaasd..![]()
Nou ja, je bent ook niet voor niets wisselspeler bij Botswana.
Nog een wonder dat zij ooit in de voorbereiding van Tunesië hebben gewonnen, misschien hadden zij toen last van een griepvirus ofzo.![]()
Is niet leuk. Die staan tactisch zo sterk dat de wedstrijden saai worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen Ivoorkust, is mogelijk een nog leukere intro op VI dan Operation Repo.![]()
Beide doelpunten in beide wedstrijden vallen in dezelfde minuut
Sudan moet er nog eentje maken, dan kunnen ze Angola voorbij als die met minimaal 1-0 verliezen van Ivoorkust. Wie gaat Ivoorkust nog van deze titel afhouden?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:40 schreef TLC het volgende:
Beide doelpunten in beide wedstrijden vallen in dezelfde minuut![]()
Ghana ? verder kan geen ander land bedenkenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Sudan moet er nog eentje maken, dan kunnen ze Angola voorbij als die met minimaal 1-0 verliezen van Ivoorkust. Wie gaat Ivoorkust nog van deze titel afhouden?
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ghana ? verder kan geen ander land bedenkenMarokko man!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ghana ? verder kan geen ander land bedenken
Oh wacht.
Ja ja![]()
Marokko staat voor, niet dat het veel uitmaakt maar toch
Wat een doelpunt van Ghana![]()
en een mooie gelijkmaker ook nog
[ Bericht 22% gewijzigd door TLC op 01-02-2012 19:48:46 ]"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
17:45 VOETBAL
Afrika Cup (Equatorial Guinea) - Kwartfinales Zambia - Sudan
19:47 VOETBAL
Afrika Cup (Equatorial Guinea) - Kwartfinales Ivoorkust - Equatoriaal Guinea
@ Eurosport
Eerste wedstrijd begint trouwens al op 17.00 maar er is een belangrijke schansspring wedstrijd die eerst afgemaakt moet worden.![]()
3-0quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef Nober het volgende:
Ivoorkust zal toch wel winnen? Wat is Zambia-Sudan geworden?![]()
Zo stil was die ene minuut niet, en het was niet eens een minuut,"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Jij toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
niemand die de Gabon Mali kijkt?AFC AJAX![]()
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
niemand die de Gabon Mali kijkt?sig verwijderd door FA![]()
dat is waar, maar ik had gedacht dat er wel meer fokkers de verlenging van de kwartfinale van de Afrika cup zouden kijken. Maar helaas, dan kijk ik die zaadpot wel alleenquote:![]()
Ik leef liever mijn frustratie uit in FIFA door zoveel mogelijk rode kaarten te vangenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik had gedacht dat er wel meer fokkers de verlenging van de kwartfinale van de Afrika cup zouden kijken. Maar helaas, dan kijk ik die zaadpot wel alleen
Maar ik zie goals, een rode kaart en verlening? Worden het pingels?AFC AJAX![]()
worden denk ik wel pingels, de spelers kunnen het nu al nauwelijks meer belopen, dus ik ben benieuwd hoeveel er over en naast gejaagd worden.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef Ludwig. het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen voor die presidentsvrouw van Gabon.![]()
Maar ben toch stiekem voor Mali![]()
![]()
Ik heb een hekel aan witte uittenue's. Dat en het feit dat Gabon underdog is maken dat ik voor de Gabonezen ben.![]()
Terecht met aanloop en kapsel.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Arme jongen zijn huis gaat in de fik nu.![]()
Hij zocht naar muntjes.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom lag die keeper op de grond?AFC AJAX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: