Ik kan toch niet UPC nemen in Utrecht, dus heb er niets aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. UPC is goedkoper met ook gwn dezelfde HD kanalen.
?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:00 schreef mrstylo het volgende:
Geen Super Bowl bij BBC HD, alleen bbc 1.
Wat? Doet BBC 1 echt super bowl?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:00 schreef mrstylo het volgende:
Geen Super Bowl bij BBC HD, alleen bbc 1.
Als je digitaal hebt dan snap je het.quote:
Ik kijk naar HBO.quote:
In tv guide van mijn tv staat het er niet bij, maar als het wel zo is.quote:
Ja. Pizzalied, Marijke Helwegen etc.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 25 meest hilarische fragmenten waarbij er 24 oorspronkelijk ook op SBS uitgezonden zijn?
HBO series gewoon downloaden.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:03 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga gewoon HBO bestellen. Wat een kwaliteit.
Ja dat kan ook maar je kan ze dan ook allemaal op HBOgo kijken, dus hoef dan niet meer te downloaden.quote:
Wat is deze.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt, als geestelijk beperkte raak je er met de dag beter in.
Walgelijk volkquote:Op zondag 5 februari 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom haat jij mede Turken zo?
Jij kent er zeker geen één persoonlijk.quote:
Hoax jij kent geen Koerden, anders had je geweten dat dat die mensen zijn met unibrowsquote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij kent er zeker geen één persoonlijk.
Dat zijn de mannen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoax jij kent geen Koerden, anders had je geweten dat dat die mensen zijn met unibrows
Had 2 koerdse meisjes op school, 1 uit turkije en 1 uit irak.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoax jij kent geen Koerden, anders had je geweten dat dat die mensen zijn met unibrows
[..]
Jawel hoor.
Zeiden zij dat? Of zeiden zij Noord-Koerdistan en Zuid-Koerdistanquote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had 2 koerdse meisjes op school, 1 uit turkije en 1 uit irak.
Ik wel en jij gaat blijkbaar niet naar buiten.quote:
Who snitched!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
msnk hoe behandel jij je schouderhaargroei?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
msnk hoe behandel jij je schouderhaargroei?
Nee ze zeiden echt irak en turkije.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeiden zij dat? Of zeiden zij Noord-Koerdistan en Zuid-Koerdistan
Dat zie je ook niet vaak.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee ze zeiden echt irak en turkije.
Geef FB link.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom studeren er altijd zoveel allochtonen? Een Irakees een Turk en een Indonesierquote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Middelbare school was dat man.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom studeren er altijd zoveel allochtonen? Een Irakees een Turk en een Indonesier
Nou...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |