Fernandez bungelt nog aan een heel dun koordje onder het niveau van de andere 3 buitenspelers.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Paul-89 het volgende:
Cisse, Cabral, Schaken, Fernandez het is eigenlijk allemaal hetzelfde.
Is de afgelopen 2 wedstrijden wel beslissend geweest.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fernandez bungelt nog aan een heel dun koordje onder het niveau van de andere 3 buitenspelers.
Zegt me niks. Ik kijk en ik zie dat het hij niks anders kan dan hard rennen. Zelfs een bal vasthouden is 9 van de 10 keer te veel gevraagd. Daarbij kom je als aanvaller elke wedstrijd wel een (paar) keer in scoringspositie. Dat je het af en toe afmaakt is niet meer dan normaal.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is de afgelopen 2 wedstrijden wel beslissend geweest.
Beslissend zijn zegt je niets ?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt me niks. Ik kijk en ik zie dat het hij niks anders kan dan hard rennen. Zelfs een bal vasthouden is 9 van de 10 keer te veel gevraagd. Daarbij kom je als aanvaller elke wedstrijd wel een (paar) keer in scoringspositie. Dat je het af en toe afmaakt is niet meer dan normaal.
Fernandez speelde vandaag een wereldpot als je het afzet tegen die andere buitenspeler op het veldquote:Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fernandez bungelt nog aan een heel dun koordje onder het niveau van de andere 3 buitenspelers.
Typisch toch dat zulke dingen altijd Lurling overkomen en dan altijd weer wijzen naar een ander.quote:Lurling haalt uit naar Kuipers
Anthony Lurling haalde na afloop van Vitesse NAC Breda hard uit naar arbiter Björn Kuipers. Lurling werd in de blessuretijd van de wedstrijd met een tweede gele kaart van het veld gestuurd. "Ik hou nog in ook", zegt de aanvaller van NAC over zijn tweede kaart. "Die speler tikt met zijn hak mijn knie aan en valt vervolgens. Deze scheidsrechter vertegenwoordigt Nederland straks op het EK... Echt een verschrikkelijke man dit."
Anthony Lurling kan niet geloven dat hij rood krijgt van Björn Kuipers. Anthony Lurling kan niet geloven dat hij rood krijgt van Björn Kuipers.
Door de rode kaart mist Lurling volgende week het duel met Ajax. "Kuipers is een aanfluiting voor het Nederlandse voetbal", besloot de aanvaller.
Heb je gelijk in, alleen niemand gaat me bij Fernandez wijsmaken dat zo'n speler van Feyenoord-niveau is. Dat hij er af en toe uit dom geluk eentje inschiet doordat een ander hem goed neerlegt brengt me niet op andere gedachten.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Beslissend zijn zegt je niets ?
Lijkt me juist het allerbelangrijkste in het voetbal. Van mij mag een speler kut spelen zolang hij iedere keer beslissend is.
Lurling is expert als het aankomt op huilen om een kaart.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Typisch toch dat zulke dingen altijd Lurling overkomen en dan altijd weer wijzen naar een ander.
Maar dat is op iedere buitenspeler van ons van toepassing. Ik snap dat partij kiezen voor een buitenspeler hier niet zo. Het is allemaal gewoon middelmaat met hier en daar een leuke uitschieter maar ook geregeld heel matig.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, alleen niemand gaat me bij Fernandez wijsmaken dat zo'n speler van Feyenoord-niveau is. Dat hij er af en toe uit dom geluk eentje inschiet doordat een ander hem goed neerlegt brengt me niet op andere gedachten.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef Ritmo het volgende:
Over nutteloze buitenspelers gesproken, hoe doet onze vriend Biseswar het eigenlijk in Turkije?
Onderweg.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Guidetti het volgende:
Wat een mongolen in dat Ajaxtopic zeg. En dan ons hersenloze havenslaven noemen
Ja precies.. Dat zei ik vanmiddag ook al tegen m'n pa.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Tja, als nu iedereen ineens van Ajax gaat winnen is het minder speciaal...
Dan maar kampioen worden
Ik kijk het nu en keek het vorige week, maar normaal kijk ik nooit.quote:
Ik kies voor de minst slechte en die adoreer ik dan ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar dat is op iedere buitenspeler van ons van toepassing. Ik snap dat partij kiezen voor een buitenspeler hier niet zo. Het is allemaal gewoon middelmaat met hier en daar een leuke uitschieter maar ook geregeld heel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |