ja lekker die ben ik ook al tegengekomen, maar die gaat het niet redden tegen mijn smaken helaaschquote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef WarcraftNerd het volgende:
Wat dacht je van Lays met de MacDonalds Mayo smaak?
uh alledrie baggerquote:Op zondag 5 februari 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhmm, kapsalon nog wat, Chinese wok en Thaise curry ofzo
Da's gewoon mad-saus?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef WarcraftNerd het volgende:
Wat dacht je van Lays met de MacDonalds Mayo smaak?
sorry maar ik houd niet van kebab, thais voer en viezige kruidenprut.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dankjewel
Welke had jij dan?
Okéquote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sorry maar ik houd niet van kebab, thais voer en viezige kruidenprut.![]()
ik ga ze niet allemaal prijsgeven hier want dan zien jullie hoe geweldig mijn smaken zijn en gaan jullie ze ook insturen.![]()
1 van mijn 7 smaken is: kaassoufflé satésaus.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
De anderen mensen gelukkig wel
Maar ik ga dan juist op jou stemmen
voor mensen die aan de lijn zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef Rodawa het volgende:
Water light ingestuurd als smaak. Nu hopen dat ik win
Oer Hollands en indo? Ben benieuwd hoe dat bij elkaar smaaktquote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
1 van mijn 7 smaken is: kaassoufflé satésaus.
Gadverdamme.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee 'gefrituurde aardappelsmaak' dan!!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef computerprobleem het volgende:
ik zou aardappelsmaak insturen
hoezoquote:Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb echt geniale smaken ingestuurd, maar daar denkt de gemiddelde chipseter blijkbaar anders over
als je aangekruist heb 'geef mij wekelijks bericht hoe mijn smaak ervoor staat' dan krijg je elke week een mailtje met hoeveel % van de battles jouw smaak heeft gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef Franknfurter het volgende:
Hoe kun je zien hoeveel % je hebt?
Slechts 1 van de 3 boven de vijftig procent (53)..quote:
Ik ben idd al een aantal keer spareribs tegengekomen in de battle.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:15 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Slechts 1 van de 3 boven de vijftig procent (53)..
Het zal wel weer iets als 'babi pangang' worden![]()
Ik zet mijn geld op spareribs, geen zin om zelf in te sturen echter omdat waarschijnlijk al 5000 mensen dat hebben gedaan. Jammer dat je dit jaar de andere inzendingen niet meer kunt zien.
Aub niet. Niets van mijn inzendingen is pittig. Want pittigquote:Op zondag 5 februari 2012 16:16 schreef Rodawa het volgende:
Mijn tip: stuur iets pittigs in, daar zijn mensen wel benieuwd naar.
Babi pangang wel zekerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef Franknfurter het volgende:
Falafel is heerlijk maar niet als chips
Maar veel mensen vinden dat juist lekker. Stel je voor dat je een beetje chips hebt met daarna zo'n hete nasmaak, helemaal goed toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aub niet. Niets van mijn inzendingen is pittig. Want pittig![]()
![]()
nee. en ik ga geen smaak insturen die ik zelf niet lekker vind.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar veel mensen vinden dat juist lekker. Stel je voor dat je een beetje chips hebt met daarna zo'n hete nasmaak, helemaal goed toch?
Je moet denken aan het geld dat je er mee gaat verdienen, niet of je het zelf lekker vindt. Jouw smaakpupillen zijn raar.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee. en ik ga geen smaak insturen die ik zelf niet lekker vind.
dat zou kunnen,quote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet denken aan het geld dat je er mee gaat verdienen, niet of je het zelf lekker vindt. Jouw smaakpupillen zijn raar.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:21 schreef -supergirl- het volgende:
Over die zakken die je kunt kiezen he, wordt dat ook echt die zak die je hebt gekozen? Die zijn echt gaar allemaal namelijk.
Mijn zinnen zijn fucking slecht. Maar mijn smaken zijn top.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef Compatibel het volgende:
Mijn beste slogan is 'keihartig de lekkerste', dat koop je toch direct.
Mijn 7 smaken zullen tegen elkaar moeten vechten om de top drie te krijgen. Ik zeg het maar alvast. Jullie hoeven eigenlijk al niet meer mee te doen...quote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, mijn drie smaken zullen het uiteindelijk wel tegen elkaar op moeten nemen.
Dat kan niet want ik ben net gebeld door lay's of ze m'n ideeën al mogen uitvoerenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn 7 smaken zullen tegen elkaar moeten vechten om de top drie te krijgen. Ik zeg het maar alvast. Jullie hoeven eigenlijk al niet meer mee te doen...
wist je dat die bovenste in de top 4 zat in australië?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef Franknfurter het volgende:
popcorn chips
brock klinkt als een sok
prei spek![]()
boom boom boomschors
panekoekie
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Franknfurter het volgende:
oh als ik nu niet wil stemmen klik ik op dit is niet ok
sinaasappel. nee dat gaat hem niet worden bah.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef Compatibel het volgende:
Oke, ik heb een nieuwe smaak bedacht met de volgende slogan: Eet als een koning, met de smaak van sinaasappel, knoflook en honing!
..
Ik ga voor het grote geld en heb Argentijnse Spareribs ingestuurd. Jullie kunnen wel inpakken vrienden.
Zeker nog nooit Argentijnse spareribs gegetenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sinaasappel. nee dat gaat hem niet worden bah.
kaassoufflé met saté, let op mijn woorden!
neequote:Op zondag 5 februari 2012 17:07 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Zeker nog nooit Argentijnse spareribs gegeten
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef -supergirl- het volgende:
mensen die chocolade, snoep, en die bagger insturenchips moet hartig zijn en niet als een snoepje proeven.
mintsmaak lijkt me ook nasty.
oh en degene die 'patatje ...' en 'frietje ...' insturen zijn ook kansloos aangezien 'patatje joppie' vorig jaar heeft gewonnen. ze kiezen ook echt een soortgelijke naam dit jaar, niet dus.
oranje doritosquote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Lekkerste chips is sws van doritos. De zwarte en oranje dan he! Maar die nieuwe groene is goor. Tip, kies iets gekruids of pittigs
waarom zou lays een smaak van oranje doritos ontwikkelen als er al oranje doritos bestaan?quote:
nee maar je kan wel op NIET OK klikken.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:27 schreef remcoP het volgende:
Hoe kan ik nou kiezen tussen 'kerrieknof' en 'op z'n boerenfluitjes'? Is er nergens een 'skip battle' knop?
Ik schat de gemiddelde chipssmaak stemmer een stuk lager in dan de gemiddelde FOK!-user.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom zou lays een smaak van oranje doritos ontwikkelen als er al oranje doritos bestaan?
daar heb je niet goed over nagedacht mien jungen.
Dan doe ik dat welquote:Op zondag 5 februari 2012 17:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee maar je kan wel op NIET OK klikken.
welke danquote:Op zondag 5 februari 2012 17:32 schreef Compatibel het volgende:
Natuurlijk doet mijn spareribs het wel supergoed![]()
De smaken die me echt lekker lijken vinden echter niemand wat.
ik moest lachen, hihi goeie poepdrolquote:Op zondag 5 februari 2012 17:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Hallo poepdrol,
Leuk dat je meedoet met Maak de Smaak - The Battle. Wie weet wordt 't leuk en komt jouw smaak wel in de finale!
Jouw smaak: Poeptjips
Jouw strijdleus: Oeps sgeetje gelatun
Jouw motivatie: Omdat ut t niet bestaat kkboeler
Kan erger, moest net kiezen tussen bubblegum en boerenjongensquote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef -supergirl- het volgende:
pannenkoekenchips? hoe verzint iemand het.
oo em geequote:Op zondag 5 februari 2012 17:38 schreef remcoP het volgende:
[..]
Kan erger, moest net kiezen tussen bubblegum en boerenjongens
noem er is paar op. is even kijken of het wat is.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:39 schreef RichardHammond het volgende:
Zo heb even 19 smaken ingestuurd, nu maar wachten op het telefoontje van Lays. Vorig jaar ook al een eind gekomen.
Neuh, nu zijn de smaken nog uniek.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
noem er is paar op. is even kijken of het wat is.
jammer hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Neuh, nu zijn de smaken nog uniek.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:46 schreef -supergirl- het volgende:
pittige duif?
dat moet een grap zijn
als mensen met zulke vage grappen komen maakt het voor mij alleen maar makkelijker om te winnenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:47 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik had net ook pikante goudvis, waarschijnlijk 1 persoon die hierachter zit
Of als ze met Curry romige kokos komen, of spek banaanquote:Op zondag 5 februari 2012 17:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als mensen met zulke vage grappen komen maakt het voor mij alleen maar makkelijker om te winnen
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:40 schreef BB-King het volgende:
Lays Gays
Chips met een heel vrolijk smaakje in een roze zak.
Baasquote:Op zondag 5 februari 2012 17:40 schreef BB-King het volgende:
Lays Gays
Chips met een heel vrolijk smaakje in een roze zak.
Wat is er mis met kokos curryquote:Op zondag 5 februari 2012 17:49 schreef remcoP het volgende:
[..]
Of als ze met Curry romige kokos komen, of spek banaan
o jawel hoor. ik heb er al 2 verteld.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Jij zit bij iedereen te vragen om smaken, maar zelf deel je ook niks.
quote:
Oké, ik vertel er één. Lays Alfredo Inferno.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
o jawel hoor. ik heb er al 2 verteld.
kom met nieuwe argumenten.
wie ze moeder?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:49 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Oké, ik vertel er één. Lays Alfredo Inferno.
de vorige winnaar (patatje joppie) is ook zoet, en heul lekker.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:53 schreef Franknfurter het volgende:
thee met melk
het bruine toetje (:r )
lays met smaak (ik geef hem na, dat heeft het meestal niet)
pivis (pistachenoten en ansjovis)
koude slappe pizza
sperib (dit is vooral vanwege de spelling)
superschnitzel
space rabbit
banana chili
elf steden krakers
alaa (is dit een dronken limburger die alaaf niet meer kan schrijven?)
honing zoethout (snap je het hele zout-idee van chips niet?)
Als ik iets zoets wil dan ga ik echt geen chips eten.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
de vorige winnaar (patatje joppie) is ook zoet, en heul lekker.
quote:Hallo Remco,
Leuk dat je meedoet met Maak de Smaak - The Battle. Wie weet wordt 't leuk en komt jouw smaak wel in de finale!
Jouw smaak: Goulash
Iemand hem al gehad?quote:
ik ook nietquote:Op zondag 5 februari 2012 19:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik kom mijn eigen smaak nooit tegen.
Welke smaken zijn van jullie?quote:
Ik kwam hem net tegen, voordat ik had gezien dat jij hem hier al had genoemd. Die is dus van jou?quote:
ben ik er al meer van tegengekomen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef Franknfurter het volgende:
ik vind vooral mijn fish and chips goed gevonden
totdat je een mailtje met de percentages krijgtquote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe lang na inzending duurt het voordat je percentages kunt zien?
txquote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef remcoP het volgende:
[..]
totdat je een mailtje met de percentages krijgt
haha poep plas kut piemel lul anus xdquote:Op zondag 5 februari 2012 17:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Hallo poepdrol,
Jouw smaak: Poeptjips
Jouw strijdleus: Oeps sgeetje gelatun
Jouw motivatie: Omdat ut t niet bestaat kkboeler
Heerlijk, maar als chipssmaak? Ik weet het nog niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spaghetti Carbonara heeft op dit moment 43% van de Battles gewonnen.
Nee vorige week stond ik op 62 procentquote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
heeft iemand toevallig een smaak met een hoger percentage dan 69%?
welke smaak dan jongequote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb met een enorm afgezaagde cliché smaak (voor het geld natuurlijk) 71 procent.
o, ik eet geen lidl pizza.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Genaamd naar de hete Lidl pizza.
Stuur 'm anders nog een keer in als umamiquote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Compatibel het volgende:
Maar mijn E621 smaakversterker staat er nog steeds niet tussen, vreemd.
Infernoquote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Genaamd naar de hete Lidl pizza.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh no ben jij die aarshoofd die Gebakken lugt heeft ingevoerd?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat mijn nieuwe smaak een groot succes gaat worden.
Alleen is het misschien niet vernieuwend genoeg, want Lays verkoopt al bijna louter Gebakken Lucht.
jawelllquote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]meen je dat? jezus hey
satékroket lekker ja. die bovenste ook.... duitse curryworst is dan minder mijn smaak... wel goeie.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:00 schreef Rivalo het volgende:
Ja, beetje cliché smaken. Behalve eentje dan, naja half dan.
- BBQ Bacon Ui
- Kroket Saté
- Duitse Curryworst.
dit is zo'n typisch voorbeeld van: whuuttt?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef ibo0546 het volgende:
ik ga winnen
[ http://imageshack.us/photo/my-images/717/naamlooszpl.png (copy/paste deze link) ]
SMAAKnaam. duh je moet wel duidelijk maken hoe het proeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef ibo0546 het volgende:
er staat dat inzendingen alleen worden beoordeeld op smaaknaam en motivatie.
Nope, mijne is Gebakken Lucht, maar dat is dus blijkbaar niet origineel genoegquote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh no ben jij die aarshoofd die Gebakken lugt heeft ingevoerd?ook echt lucht met een g
zo nee: dan ben je niet de enige die dat idee had
Nu vraag ik mij des te meer af, hoe deze wel en Koala Chips niet door de censuur heen kwam.quote:
Ze vragen alleen om een naam. Niet hoe het smaaktquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
SMAAKnaam. duh je moet wel duidelijk maken hoe het proeft.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vraag ik mij des te meer af, hoe deze wel en Koala Chips niet door de censuur heen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan alsnog zal jouw chips niet door de jury uitgekozen worden omdat geen smaak.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef ibo0546 het volgende:
[..]
Ze vragen alleen om een naam. Niet hoe het smaakt
Echtnie! Deze gaat het helemaal worden:quote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef ibo0546 het volgende:
Ik heb nu echt een lekkere smaak ingestuurd jonge
sowieso dat ik ga winnen
Kek zakje.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef DemonRage het volgende:
En ik heb deze smaak ingestuurd als serieuze deelnemer:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het een bazensmaak is die ik weer terug wil zien in het schap!
ik jou niet begrijpenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef RavioliPunch het volgende:
Is het alleen niet logisch dat de meeste mensen de slechtste smaken kiezen, zodat de goede smaak als tegenstander verliest en de jouwe meer kans heeft. Waardoor alle slechten die alleen maar gekozen worden doorgaan en er geen goede overblijft (Waarschijnlijk daarom ook Babi Pangang en Mango Red Chili)
Welke smaak heb jij verzonnen danquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neh mijn deal met Lays is al rond..
Nou... dan klop ik maar bij Croky aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neh mijn deal met Lays is al rond..
Bedankt voor de tip, ik ga nu enorm cashen met Chips met Flippo's.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb de Fok! knokploeg ingezonden. Met flippo's van Emimich, Swj en Tong80!
dat moet ik geheimhouden van meneer Laysquote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Alamin het volgende:
[..]
Welke smaak heb jij verzonnen dan
mijne is vast beter
wij willen crokyquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nou... dan klop ik maar bij Croky aan.
Ik denk dat ze chips met kuiken smaak heeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat moet ik geheimhouden van meneer Lays
hoe moeten wij dat wetenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef The-National-Hero het volgende:
Hoe is het met die smaak van Dimens.uit een van mijn eerdere topics?
Smaakt dat niet naar kip?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze chips met kuiken smaak heeft.
Ik geef je hierbij een 20.000 euro idee: Lays Euroshopper.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:36 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Geen inspiratie meer...
daar krijg je wekelijks een mailtje over als je hebt aangekruist dat je op de hoogte gehouden wilt worden. waarschijnlijk komt zaterdag het volgende mailtje weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:27 schreef ibo0546 het volgende:
Waar kan je zien hoeveel battles je smaak heeft gewonnen?
Oke thanks ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar krijg je wekelijks een mailtje over als je hebt aangekruist dat je op de hoogte gehouden wilt worden. waarschijnlijk komt zaterdag het volgende mailtje weer.
Goeie, heb m ook ingestuurd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef Crocodi1e het volgende:
Deze ga ik serieus insturen:
Naam: Lay's Afrika.
Beschrijving: De lekkerste kruiden en specerijen uit Afrika gecombineerd in 1 zak.
Motivatie: weeti k nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Krijg je als je 400 smaken verstuurd heb, ook 400 mails? ik hoop het niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar krijg je wekelijks een mailtje over als je hebt aangekruist dat je op de hoogte gehouden wilt worden. waarschijnlijk komt zaterdag het volgende mailtje weer.
Dat komt pas wanneer er uit die 1000, drie smaken zijn gekozen die in productie worden genomen, tijdelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:32 schreef stroopdoosch het volgende:
Waar kun je die smaken proeven dan?
nee je krijgt een mail met 'hoe doen jouw smaken het' en als je die opent dan kom je terecht op een Lays-pagina waar al je ingezonden smaken staan en de percentagesquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Krijg je als je 400 smaken verstuurd heb, ook 400 mails? ik hoop het niet.
ik heb eentje met 69%quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spaghetti Carbonara heeft op dit moment 49% van de Battles gewonnen.
Het gaat al beter
Ik zou hem kopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Heb je paprika chips?
Trouwens je bent te laat.
[ afbeelding ]
![]()
Die heeft gewonnen in België. Ik heb hem nog niet geproefd want is pas nieuw van vandaag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik zou hem kopensowieso die verpakking
![]()
Ohhh ik dacht een photoshop van jou ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die heeft gewonnen in België. Ik heb hem nog niet geproefd want is pas nieuw van vandaag.
Heb ik ook ja. Eerst deed ik dat echt actiefquote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Ramkraker het volgende:
als ik die battle doe ik krijg de heletijd dezelfde smaken
Dankjewel... die epic baconstrips is van mij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:03 schreef Ongedierte het volgende:
Broodje Warmvlees Bapao tegen Epic Baconstrips, hmm..
Dat is hoog... wie heeft het hoogste eigenlijk? Ik wil namelijk weten wie er tweede wordt.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb met een enorm afgezaagde cliché smaak (voor het geld natuurlijk) 71 procent.
is er al johquote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
honing mosterd dan? jammer genoeg veel mensen die dat ook hebben ingestuurd
op de zak klikkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:20 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kan je kiezen voor een smaak bij een battle?
mezelf quotenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Trouwens je bent te laat.
[ afbeelding ]
![]()
Die had ik laatst al in de winkel gekocht... ohw wacht.. nee dat was sateh... ach... smaakt hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:21 schreef Fopje het volgende:
Als iemand mijn Klysma smaak tegen komt, wel laten winnen he
Dat is lekker, maar niet als chips :pquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:15 schreef summer2bird het volgende:
Mijn zusje heeft cakebeslag ingestuurd
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:01 schreef Nectar het volgende:
Mijn chips heet
Lays Africa
Oftewel een lege zak xD
Ik heb mijn mailtje nog niet binnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb nu de volgende percentages:
44, 46, 46, 48, 58, 58, 61 en mijn hoogste: 71
dan heb je het niet aangekruist dat je op de hoogte gehouden wilt worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:41 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik heb mijn mailtje nog niet binnen.
Heb ik wel gedaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan heb je het niet aangekruist dat je op de hoogte gehouden wilt worden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:56 schreef Warsaw het volgende:
Ik heb patatje joppie ingestuurd, nu hopen dat ik win!
/carequote:Op zondag 12 februari 2012 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
haha lekker in jullie gezicht wrijven dat ik een hoger percentage heb dan jullie
71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71
Jij had toch die smaakversterker smaak bedacht? Hoe is het daarmee afgelopen? Nog een mailtje gahad?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:32 schreef Compatibel het volgende:
Balen, al mijn smaken zijn er op achteruit gegaan. Hoogste notering is nu 68 procent.
Supergirl (die naam): is die 71 je kaassoufle-pindasaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |