ik heb eentje met 69%quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spaghetti Carbonara heeft op dit moment 49% van de Battles gewonnen.
Het gaat al beter
Ik zou hem kopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Heb je paprika chips?
Trouwens je bent te laat.
[ afbeelding ]
![]()
Die heeft gewonnen in België. Ik heb hem nog niet geproefd want is pas nieuw van vandaag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik zou hem kopensowieso die verpakking
![]()
Ohhh ik dacht een photoshop van jou ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die heeft gewonnen in België. Ik heb hem nog niet geproefd want is pas nieuw van vandaag.
Heb ik ook ja. Eerst deed ik dat echt actiefquote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Ramkraker het volgende:
als ik die battle doe ik krijg de heletijd dezelfde smaken
Dankjewel... die epic baconstrips is van mij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:03 schreef Ongedierte het volgende:
Broodje Warmvlees Bapao tegen Epic Baconstrips, hmm..
Dat is hoog... wie heeft het hoogste eigenlijk? Ik wil namelijk weten wie er tweede wordt.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb met een enorm afgezaagde cliché smaak (voor het geld natuurlijk) 71 procent.
is er al johquote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
honing mosterd dan? jammer genoeg veel mensen die dat ook hebben ingestuurd
op de zak klikkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:20 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kan je kiezen voor een smaak bij een battle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |