Ik schat de gemiddelde chipssmaak stemmer een stuk lager in dan de gemiddelde FOK!-user.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom zou lays een smaak van oranje doritos ontwikkelen als er al oranje doritos bestaan?
daar heb je niet goed over nagedacht mien jungen.
Dan doe ik dat welquote:Op zondag 5 februari 2012 17:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee maar je kan wel op NIET OK klikken.
welke danquote:Op zondag 5 februari 2012 17:32 schreef Compatibel het volgende:
Natuurlijk doet mijn spareribs het wel supergoed![]()
De smaken die me echt lekker lijken vinden echter niemand wat.
ik moest lachen, hihi goeie poepdrolquote:Op zondag 5 februari 2012 17:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Hallo poepdrol,
Leuk dat je meedoet met Maak de Smaak - The Battle. Wie weet wordt 't leuk en komt jouw smaak wel in de finale!
Jouw smaak: Poeptjips
Jouw strijdleus: Oeps sgeetje gelatun
Jouw motivatie: Omdat ut t niet bestaat kkboeler
Kan erger, moest net kiezen tussen bubblegum en boerenjongensquote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef -supergirl- het volgende:
pannenkoekenchips? hoe verzint iemand het.
oo em geequote:Op zondag 5 februari 2012 17:38 schreef remcoP het volgende:
[..]
Kan erger, moest net kiezen tussen bubblegum en boerenjongens
noem er is paar op. is even kijken of het wat is.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:39 schreef RichardHammond het volgende:
Zo heb even 19 smaken ingestuurd, nu maar wachten op het telefoontje van Lays. Vorig jaar ook al een eind gekomen.
Neuh, nu zijn de smaken nog uniek.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
noem er is paar op. is even kijken of het wat is.
jammer hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Neuh, nu zijn de smaken nog uniek.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:46 schreef -supergirl- het volgende:
pittige duif?
dat moet een grap zijn
als mensen met zulke vage grappen komen maakt het voor mij alleen maar makkelijker om te winnenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:47 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik had net ook pikante goudvis, waarschijnlijk 1 persoon die hierachter zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |