Ik kwam hem net tegen, voordat ik had gezien dat jij hem hier al had genoemd. Die is dus van jou?quote:
ben ik er al meer van tegengekomen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef Franknfurter het volgende:
ik vind vooral mijn fish and chips goed gevonden
totdat je een mailtje met de percentages krijgtquote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe lang na inzending duurt het voordat je percentages kunt zien?
txquote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef remcoP het volgende:
[..]
totdat je een mailtje met de percentages krijgt
haha poep plas kut piemel lul anus xdquote:Op zondag 5 februari 2012 17:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Hallo poepdrol,
Leuk dat je meedoet met Maak de Smaak - The Battle. Wie weet wordt 't leuk en komt jouw smaak wel in de finale!
Jouw smaak: Poeptjips
Jouw strijdleus: Oeps sgeetje gelatun
Jouw motivatie: Omdat ut t niet bestaat kkboeler
Heerlijk, maar als chipssmaak? Ik weet het nog niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spaghetti Carbonara heeft op dit moment 43% van de Battles gewonnen.
Nee vorige week stond ik op 62 procentquote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
heeft iemand toevallig een smaak met een hoger percentage dan 69%?
welke smaak dan jongequote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb met een enorm afgezaagde cliché smaak (voor het geld natuurlijk) 71 procent.
o, ik eet geen lidl pizza.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Genaamd naar de hete Lidl pizza.
Stuur 'm anders nog een keer in als umamiquote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Compatibel het volgende:
Maar mijn E621 smaakversterker staat er nog steeds niet tussen, vreemd.
Infernoquote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Genaamd naar de hete Lidl pizza.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
1 van mijn 7 smaken is: kaassoufflé satésaus.
oh no ben jij die aarshoofd die Gebakken lugt heeft ingevoerd?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat mijn nieuwe smaak een groot succes gaat worden.
Alleen is het misschien niet vernieuwend genoeg, want Lays verkoopt al bijna louter Gebakken Lucht.
jawelllquote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]meen je dat? jezus hey
satékroket lekker ja. die bovenste ook.... duitse curryworst is dan minder mijn smaak... wel goeie.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:00 schreef Rivalo het volgende:
Ja, beetje cliché smaken. Behalve eentje dan, naja half dan.
- BBQ Bacon Ui
- Kroket Saté
- Duitse Curryworst.
dit is zo'n typisch voorbeeld van: whuuttt?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef ibo0546 het volgende:
ik ga winnen
[ http://imageshack.us/photo/my-images/717/naamlooszpl.png (copy/paste deze link) ]
SMAAKnaam. duh je moet wel duidelijk maken hoe het proeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef ibo0546 het volgende:
er staat dat inzendingen alleen worden beoordeeld op smaaknaam en motivatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |