ja lekker die ben ik ook al tegengekomen, maar die gaat het niet redden tegen mijn smaken helaaschquote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef WarcraftNerd het volgende:
Wat dacht je van Lays met de MacDonalds Mayo smaak?
uh alledrie baggerquote:Op zondag 5 februari 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhmm, kapsalon nog wat, Chinese wok en Thaise curry ofzo
Da's gewoon mad-saus?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef WarcraftNerd het volgende:
Wat dacht je van Lays met de MacDonalds Mayo smaak?
sorry maar ik houd niet van kebab, thais voer en viezige kruidenprut.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dankjewel
Welke had jij dan?
Okéquote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sorry maar ik houd niet van kebab, thais voer en viezige kruidenprut.![]()
ik ga ze niet allemaal prijsgeven hier want dan zien jullie hoe geweldig mijn smaken zijn en gaan jullie ze ook insturen.![]()
1 van mijn 7 smaken is: kaassoufflé satésaus.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
De anderen mensen gelukkig wel
Maar ik ga dan juist op jou stemmen
voor mensen die aan de lijn zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef Rodawa het volgende:
Water light ingestuurd als smaak. Nu hopen dat ik win
Oer Hollands en indo? Ben benieuwd hoe dat bij elkaar smaaktquote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
1 van mijn 7 smaken is: kaassoufflé satésaus.
Gadverdamme.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
1 van mijn 7 smaken is: kaassoufflé satésaus.
nee 'gefrituurde aardappelsmaak' dan!!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef computerprobleem het volgende:
ik zou aardappelsmaak insturen
hoezoquote:Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb echt geniale smaken ingestuurd, maar daar denkt de gemiddelde chipseter blijkbaar anders over
als je aangekruist heb 'geef mij wekelijks bericht hoe mijn smaak ervoor staat' dan krijg je elke week een mailtje met hoeveel % van de battles jouw smaak heeft gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef Franknfurter het volgende:
Hoe kun je zien hoeveel % je hebt?
Slechts 1 van de 3 boven de vijftig procent (53)..quote:
Ik ben idd al een aantal keer spareribs tegengekomen in de battle.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:15 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Slechts 1 van de 3 boven de vijftig procent (53)..
Het zal wel weer iets als 'babi pangang' worden![]()
Ik zet mijn geld op spareribs, geen zin om zelf in te sturen echter omdat waarschijnlijk al 5000 mensen dat hebben gedaan. Jammer dat je dit jaar de andere inzendingen niet meer kunt zien.
Aub niet. Niets van mijn inzendingen is pittig. Want pittigquote:Op zondag 5 februari 2012 16:16 schreef Rodawa het volgende:
Mijn tip: stuur iets pittigs in, daar zijn mensen wel benieuwd naar.
Babi pangang wel zekerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef Franknfurter het volgende:
Falafel is heerlijk maar niet als chips
Maar veel mensen vinden dat juist lekker. Stel je voor dat je een beetje chips hebt met daarna zo'n hete nasmaak, helemaal goed toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aub niet. Niets van mijn inzendingen is pittig. Want pittig![]()
![]()
nee. en ik ga geen smaak insturen die ik zelf niet lekker vind.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar veel mensen vinden dat juist lekker. Stel je voor dat je een beetje chips hebt met daarna zo'n hete nasmaak, helemaal goed toch?
Je moet denken aan het geld dat je er mee gaat verdienen, niet of je het zelf lekker vindt. Jouw smaakpupillen zijn raar.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee. en ik ga geen smaak insturen die ik zelf niet lekker vind.
dat zou kunnen,quote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet denken aan het geld dat je er mee gaat verdienen, niet of je het zelf lekker vindt. Jouw smaakpupillen zijn raar.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:21 schreef -supergirl- het volgende:
Over die zakken die je kunt kiezen he, wordt dat ook echt die zak die je hebt gekozen? Die zijn echt gaar allemaal namelijk.
Mijn zinnen zijn fucking slecht. Maar mijn smaken zijn top.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef Compatibel het volgende:
Mijn beste slogan is 'keihartig de lekkerste', dat koop je toch direct.
Mijn 7 smaken zullen tegen elkaar moeten vechten om de top drie te krijgen. Ik zeg het maar alvast. Jullie hoeven eigenlijk al niet meer mee te doen...quote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, mijn drie smaken zullen het uiteindelijk wel tegen elkaar op moeten nemen.
Dat kan niet want ik ben net gebeld door lay's of ze m'n ideeën al mogen uitvoerenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn 7 smaken zullen tegen elkaar moeten vechten om de top drie te krijgen. Ik zeg het maar alvast. Jullie hoeven eigenlijk al niet meer mee te doen...
wist je dat die bovenste in de top 4 zat in australië?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef Franknfurter het volgende:
popcorn chips
brock klinkt als een sok
prei spek![]()
boom boom boomschors
panekoekie
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Franknfurter het volgende:
oh als ik nu niet wil stemmen klik ik op dit is niet ok
sinaasappel. nee dat gaat hem niet worden bah.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef Compatibel het volgende:
Oke, ik heb een nieuwe smaak bedacht met de volgende slogan: Eet als een koning, met de smaak van sinaasappel, knoflook en honing!
..
Ik ga voor het grote geld en heb Argentijnse Spareribs ingestuurd. Jullie kunnen wel inpakken vrienden.
Zeker nog nooit Argentijnse spareribs gegetenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sinaasappel. nee dat gaat hem niet worden bah.
kaassoufflé met saté, let op mijn woorden!
neequote:Op zondag 5 februari 2012 17:07 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Zeker nog nooit Argentijnse spareribs gegeten
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef -supergirl- het volgende:
mensen die chocolade, snoep, en die bagger insturenchips moet hartig zijn en niet als een snoepje proeven.
mintsmaak lijkt me ook nasty.
oh en degene die 'patatje ...' en 'frietje ...' insturen zijn ook kansloos aangezien 'patatje joppie' vorig jaar heeft gewonnen. ze kiezen ook echt een soortgelijke naam dit jaar, niet dus.
oranje doritosquote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Lekkerste chips is sws van doritos. De zwarte en oranje dan he! Maar die nieuwe groene is goor. Tip, kies iets gekruids of pittigs
waarom zou lays een smaak van oranje doritos ontwikkelen als er al oranje doritos bestaan?quote:
nee maar je kan wel op NIET OK klikken.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:27 schreef remcoP het volgende:
Hoe kan ik nou kiezen tussen 'kerrieknof' en 'op z'n boerenfluitjes'? Is er nergens een 'skip battle' knop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |