Kayak = K 1= persoon.quote:
Euuuhhhh, hij is toch niet van Viking he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kayak = K 1= persoon.
Dacht dat je dat wel wist....
Ik ben opgegroeid in die dingen. Me pa deed olympische spelen en is iets van 20+ keer Nederlands kampioen geweest.
Is van vroeger.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euuuhhhh, hij is toch niet van Viking he?![]()
Ja,... maar dat is noch AF-S noch AF/D?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nog mensen interesse in een Nikon 50mm AF f1.4?
CF 60 MB/sec?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog mensen die 4GB kaartjes willen overnemen?
Stimmt. Dus voor body's met een interne focusmotor... Diafragma kan ook gewoon op de body zelf...quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja,... maar dat is noch AF-S noch AF/D?
CF 30MB/secquote:
Mja,... ik heb een volledig manuele Nikkor 50mm 1.4 van Nikon (ook prachtig stukje glas)... mocht ik m nog willen als AF dan zou ik misschien nog voor de AF-S versie gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Meh... Oke...
Kijken wat ik ervoor kan vangen op marktplaats
Als we zo gaan doen: Ik heb nog steeds mijn A330 te koop staan.quote:
Elke 10 foto's kaartje wisselen gaat vervelen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog mensen die 4GB kaartjes willen overnemen?
Stitchen in PS?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
Iemand enig idee of er ook programmatjes zijn waarmee je makkelijk meerdere fotos tot panorama kan maken?
[..]
Als we zo gaan doen: Ik heb nog steeds mijn A330 te koop staan.
Als je geen geld over hebt voor photoshop ofzo, is hugin een heel geschikt opensource alternatief. Maakt met standaard settings al prima panorama's meestal, maar als je wil kun je echt alles customizen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
Iemand enig idee of er ook programmatjes zijn waarmee je makkelijk meerdere fotos tot panorama kan maken?
Ja, het zit wel een klein beetje verstopt: File->Automate->Photomergequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik draai CS5.5, dus PS is ook aanwezig, maar daar moet het gewoon inzitten?
Beetje welquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:17 schreef freud het volgende:
[..]
Elke 10 foto's kaartje wisselen gaat vervelen?
Tsjah primaquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja,... ik heb een volledig manuele Nikkor 50mm 1.4 van Nikon (ook prachtig stukje glas)... mocht ik m nog willen als AF dan zou ik misschien nog voor de AF-S versie gaan.
Vraag de helft + 10% van de nieuwprijs.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Tsjah primaIs ¤150 te hoog voor die lens denk je?!
Ik heb mijzelf voorgenomen om ook nog alleen maar 8 GB of groter te kopen. Nu scheelt het dat ik een duoslot heb, zowel CF als Pro Duo gelijktijdig. En mijn camcorder (ook Sony) lust ook Pro Duo.quote:
Ach m'n andere camera slikt nog wel 4GB kaartjes, dus ze liggen neit in de weg ofzo. Maar wil inderdaad ééntje van 16gb en dan de 8gb ernaast.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf voorgenomen om ook nog alleen maar 8 GB of groter te kopen. Nu scheelt het dat ik een duoslot heb, zowel CF als Pro Duo gelijktijdig. En mijn camcorder (ook Sony) lust ook Pro Duo.
Op reserve zit er in mijn DSLR dus altijd een Pro Duo 1 GB, genoeg voor een foto of 120 (grootste formaat, RAW+JPEG) en in de tas zit nog een 8 GB PD en een 2GB CF op reserve. Draai altijd op m'n CF 8 GB.
Maar heeft die nog een nieuwprijs?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vraag de helft + 10% van de nieuwprijs.
494 incl, kaartje zal 4 tientjes zijn. Dus vraagprijs rond de ¤300 - ¤350.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maar heeft die nog een nieuwprijs?
Kennis van me wil misschien mijn D3100 met kitlens en 8gb 45mb/s Sandisk overnemen. Ook hiervoor: helft nieuwprijs +10%?
494 is incl lens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klopt. Vraag ik er ¤300 voor. En voor de lens? Kan hem nieuw niet meer vinden :p
Shady site?
http://www.britain-cameras.com
Poepen.quote:
Ook lekker zo af en toe.quote:
Wat een lelijk dingquote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, daar sta je dan. Ik dacht "ff lekker speulen".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot aan de uitlaatbochten in de modder. Ergens wist ik dat het een dom idee was
. Wat een drama om hem eruit te krijgen, we zijn er zeker een uur mee bezig gweest.
. Uiteindelijk wel gelukt, hulde aan waterleidingspaaltjes.
[ afbeelding ]
Pff, te erg. En over 2 weken ook weer lading kittens in huis, dus dan nog meer afleidingquote:
Ja, indeed, mooi dingetje!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:28 schreef Xilantof het volgende:
Net m'n X100 weer ingeleverd bij de camerashop, bleek toch last te hebben van 't "sticky aperture" probleem... Hopelijk is ie snel gerepareerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |