Wie zegt dat Dick echt dood is.....quote:Op zondag 20 mei 2012 12:04 schreef Wepeel2 het volgende:
Vond de finale wat tegenvallen. Het ging allemaal wel erg makkelijk, het binnenkomen in dat pand en bij Dick in de buurt komen.
Ik had verwacht dat alle leviathans met het doden van Dick ook zouden verdwijnen. Meen dat ze dat eens gezegd hadden, maar als ze er nog zijn dan kunnen ze zich in theorie ook weer organiseren. Dus eigenlijk blijft het een groot probleem.
But will he return......quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was me niet bewust van de haat richting Sera Gamble! Wat belachelijk zeg. Dit seizoen vind ik echt heel sterk!
En seizoen 6, ookal was het wat rommelig, kan mij prima bekoren!
De haat heeft zeker te maken met het stoere besluit om Bobby te killen. Huilie fanbase is huilie.
Is prima wmb. Als het maar op een toffe bovennatuurlijke manier gebeurdquote:
Dit zat ik me dus even af te vragen.quote:
That can.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dit zat ik me dus even af te vragen.
Elke ziel van een monster gaat natuurlijk naar Purgatory. Is het niet zo dat als een vengefull spirit tot rust wordt gelegd ook in purgatory komt. De reapers zijn er namelijk om ze naar de hemel te begeleiden. Als hij terugkomt is de kans dan niet groot dat Dean, Bobby vrolijk tegenkomt in Purgatory.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |