quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Turkie Turkie is niet dom, Turkie Turkie luier om!
Rechts zijn is poepquote:Op zondag 5 februari 2012 14:01 schreef Picchia het volgende:
Rechts zijn is toch veel leuker dan links zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Journalistiek is inderdaad niet veel beter.
Die steek in mn zak.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent de enige (ex) Journalistiek student die ik ken.
Geeft toch een vrij positief beeld over journalisten, dat wel.
Must.. not.. fap..quote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef Disana het volgende:
Live beelden in het wild van twee giraffes die willen paren. Maar er is een kaper op de kust.
http://www.africam.com/wildlife/tembe_webcam
awkwardquote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef Disana het volgende:
Live beelden in het wild van twee giraffes die willen paren. Maar er is een kaper op de kust.
http://www.africam.com/wildlife/tembe_webcam
Als het remote control was kon je 'm bijdraaien naar wat parende Zulu's.quote:
Mooie lange benen heb jij. En dat strakke tijgerprint pakje staat je uitstekend.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad nog een hele klus.
Mooie witte sokken ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mooie lange benen heb jij. En dat strakke tijgerprint pakje staat je uitstekend.
Da's voor contact met het moederschip.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:12 schreef Picchia het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk die twee antennes op hun hoofd?
Ik zie ineens allemaal andere beesten?quote:
Issie bevroren?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef De_Nuance het volgende:
Zo hé, de metro rijdt niet, handig joh
It gaet oan!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef remlof het volgende:
Oh noes, de rayonhoofden komen vanavond bijeen [ afbeelding ]
/telegraafjournalistmodus
Die note mag je van mij weg halen. Wij hebben al gepraat. Ik begrijp de boosheid wel en was niett persoonlijk gericht . Ik ben trouwens niet zo van een ban aanvragen dus van mij kant blijft het gewoon druk hierquote:Op zondag 5 februari 2012 13:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
1 note is van mij voor het hier kanker toewensen aan de NWS-mods.
Dat gaat gewoon te ver.
Nouja, als de elfstedentocht wel plaats gaat vinden binnen nu en een week is 't natuurlijk wel groot nieuws, laten we eerlijk wezen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef remlof het volgende:
Zie www.telegraaf.nl voor de chocoladeletters.
Het kwaad is al geschied. De schade is onuitwisbaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Die note mag je van mij weg halen. Wij hebben al gepraat. Ik begrijp de boosheid wel en was niett persoonlijk gericht . Ik ben trouwens niet zo van een ban aanvragen dus van mij kant blijft het gewoon druk hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |