Dat mensen ook het lef hebben om te Twitteren dat het 'geweldig' is dat het verbod is doorgevoerd. Dan spoor je niet helemaal, maar goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn hemel, de Burka-discussie bereikt nu wel echt het hoogtepunt he. Op Fok al 4 topics over, in de media buitelen allerlei politici, woordvoerders en OM medewerkers over elkaar heen om er iets over te zeggen.
En het gaat over 150 mensen.
Het is natuurlijk al te waanzinnig voor woorden om zoiets in het parlement te bespreken, laat staan er zelfs wetgeving voor te maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Kippenpaniek.
Politiek correct zijn op stereoide
Gelukkig laat men zich in POL niet leiden door schuimbekkende onderbuik gevoelensquote:Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef du_ke het volgende:
De Amsterdamse politie kondigt aan gezond verstand te gaan gebruiken bij wel of niet beboeten en de PVV springt weer uit haar vel. Het is allemaal zo voorspelbaar.
Oh, en 150? Als ik NWS mag geloven zitten ze op elke straathoek
In Duitsland wonende rechtsdragende homo's daargelaten natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig laat men zich in POL niet leiden door schuimbekkende onderbuik gevoelens
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb eens voor Titus gesproken, omdat hij anders niet erg consequent was.
Het gebeurt wel maar minder.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig laat men zich in POL niet leiden door schuimbekkende onderbuik gevoelens
Over POL gesproken. Wat doe je hier eigenlijk?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen dank.quote:
Ja echt heel erg.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mensen ook het lef hebben om te Twitteren dat het 'geweldig' is dat het verbod is doorgevoerd. Dan spoor je niet helemaal, maar goed.
Antidemocratische cryptofacisten op de zenuwen werken.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over POL gesproken. Wat doe je hier eigenlijk?
Oh, je werkt me niet op de zenuwen. Zal mij een zorg zijn dat je hier komt. Vind je verder een achterlijke nicht, maar van mijn part knal je de complete SC vol.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Antidemocratische cryptofacisten op de zenuwen werken.
Is dit geen pleonasme?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha, is dat hoe je je zelfkastijding tegenwoordig omschrijft?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet over de Islam, maar over een stok zoeken om xenofobische gevoelens mee te uiten.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb me de afgelopen jaren wel eens negatief uitgelaten over de Islam, maar ik vind de huidige discussies over het algemeen beschamend.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet over de Islam, maar over een stok zoeken om xenofobische gevoelens mee te uiten.
Gelukking heb je meer zelfkennis dan Duke mensenkennis, dat siert je.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, je werkt me niet op de zenuwen. Zal mij een zorg zijn dat je hier komt. Vind je verder een achterlijke nicht, maar van mijn part knal je de complete SC vol.
Geef maar toe, ook jij behoort tot de groep mensen die hier de humor wel van inziet.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb me de afgelopen jaren wel eens negatief uitgelaten over de Islam, maar ik vind de huidige discussies over het algemeen beschamend.
Hoe vordert je dossier over me?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukking heb je meer zelfkennis dan Duke mensenkennis, dat siert je.
Maar je bent op zoek naar vrienden, Piet.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukking heb je meer zelfkennis dan Duke mensenkennis, dat siert je.
Had niet anders van je verwachtquote:
Hier?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je bent op zoek naar vrienden, Piet.
Pardon?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef maar toe, ook jij behoort tot de groep mensen die hier de humor wel van inziet.
http://www.liveleak.com/view?i=bb2_1328400517.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |