abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107621185

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107621229
Goedemorgen!

Visite is weer weg, gisteren een leuk verjaardagsfeestje gehad en er is gisteravond iets van 20cm sneeuw gevallen! :o

Dus alles is hier nu wit en we gaan de deur niet uit vandaag O+ :P

Vanavond eten we verse groentensoep, straks een geroosterde boterham en tussen de middag omeletje of yoghurt ofzo. Even een dagje chillen, in alle rust O+
Ja doei.
pi_107621386
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 07:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat voor specs heb je nodig? En waarom denk je perse een dslr nodig te hebben daar?
Omdat ik heel erg gelukkig word van een goed belicht portret met een kleine scherptediepte. En van het feit dat ik achteraf de kleuren nog goed kan trekken (schiet in RAW). Foto's met mijn compact vind ik 'leuk', van foto's gemaakt met mijn DSLR kan ik serieus heel erg blij worden. Van het ontbreken van goede fotoapparatuur bij een mooi moment kan ik echt een beetje sip zijn. Wat Henk zegt dus eigenlijk :).

Oh en niet al teveel reizen ... we zijn er een maand, en ongeveer de helft van de tijd onderweg/aan het reizen :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 5 februari 2012 @ 10:59:49 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107621406
Ik neem wel altijd een toestel mee en maak vervolgens 5 foto's ofzo :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107621474
Als jij zoveel waarde hecht aan goede foto's chico, dan zou ik gewoon een echt goede camera meenemen. Het extra gewicht is dat wel waard denk ik.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_107621524
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 10:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Omdat ik heel erg gelukkig word van een goed belicht portret met een kleine scherptediepte. En van het feit dat ik achteraf de kleuren nog goed kan trekken (schiet in RAW). Foto's met mijn compact vind ik 'leuk', van foto's gemaakt met mijn DSLR kan ik serieus heel erg blij worden. Van het ontbreken van goede fotoapparatuur bij een mooi moment kan ik echt een beetje sip zijn. Wat Henk zegt dus eigenlijk :).

Oh en niet al teveel reizen ... we zijn er een maand, en ongeveer de helft van de tijd onderweg/aan het reizen :P.
Dan zou ik zeker een dslr meenemen! Een 5dII is misschien een beetje overkill, dus over welke camera twijfel je? :P
  Vis een optie? zondag 5 februari 2012 @ 11:11:53 #7
70532 loveli
N
pi_107621670
Verwarming op 15, 1 kilo uit koffer hevelen naar handbagage :W
crap in = crap out
pi_107621821
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan zou ik zeker een dslr meenemen! Een 5dII is misschien een beetje overkill, dus over welke camera twijfel je? :P
Overkill? :( Dat ding is zo fijn! :P

Hmmm het ruikt hier al helemaal naar vers getrokken kippebouillon! Jammer dat hij nog drie uur moet!
pi_107621862
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Overkill? :( Dat ding is zo fijn! :P

Hmmm het ruikt hier al helemaal naar vers getrokken kippebouillon! Jammer dat hij nog drie uur moet!
Bekijk het ook even vanuit de ogen van iemand die niet 24/7 bij die camera in de buurt kan zijn. :P
pi_107621916
goede reis Li!

lekker geslapen heeft O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 5 februari 2012 @ 11:27:09 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107621925
Goeiemorgen!

Tenenpijn, slecht geslapen }:| Geht nerguns ober!

Foto's maken O+ Bedacht me gisteren nog (toen ik Phaidra's sneeuwfoto's bekeken had!) dat ik nog wel eens echt goeie foto's zou willen leren maken O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 5 februari 2012 @ 11:27:31 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107621932
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:11 schreef loveli het volgende:
Verwarming op 15, 1 kilo uit koffer hevelen naar handbagage :W
Oe, jij gaat er van tussen? Viel spass! O+
pi_107621972
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bekijk het ook even vanuit de ogen van iemand die niet 24/7 bij die camera in de buurt kan zijn. :P
Hmmm true. Ligt er natuurlijk ook aan welke lenzen je meeneemt. Bij een flinke reis wil je wel wat bereik hebben.

@ Loveli: veel plezier! :W
pi_107621986
Veel plezier op vakantie loveli!! Hoeveel uurtjes nog?

Maria, tenenpijn? Wutwut?

Hier lijstje/ planning:
O: croissantje, gekookt ei, peer
T: stukje boterkoek (1/16e ongeveer :P)
S: buikspieren + bodycombat
L: aardappelpuree, groentenstoof (venkel, wortel, nog wat) en een stukje zalm
T: sinaasappel?
D: broccolisoepje met stukje focaccia

In de boterkoek zat ongeveer 125gr boter, 1 ei, 100 gr suiker en 125 gr bloem + beetje citroensap. Daarvan neem ik ongeveer 1/8e per dag :D
pi_107622023
Oh en mijn keuken en badkamer zijn weer schoon O+ wat een genot, vooral de keuken! Ik O+ mijn keuken echt, het uitzicht op de binnenplaats is echt machtig mooi nu.
  zondag 5 februari 2012 @ 11:37:59 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107622142
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:
Maria, tenenpijn? Wutwut?

In de boterkoek zat ongeveer 125gr boter, 1 ei, 100 gr suiker en 125 gr bloem + beetje citroensap. Daarvan neem ik ongeveer 1/8e per dag :D
Geen idee! Kwam gisteravond ineens weer opzetten, dikke pijnlijke grote tenen? :? En dat is de hele nacht zo gebleven, nu loop ik nog een beetje gek al valt het nu mee als ik stil zit :') Misschien overblijfsel van de pijnlijke voeten van de dag ervoor, anders zou ik het ook niet weten!

Boterkoek :9 Zelfgemaakt! Wil ik ook wel eens maken! :Y)
  zondag 5 februari 2012 @ 11:38:38 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107622159
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Oh en mijn keuken en badkamer zijn weer schoon O+ wat een genot, vooral de keuken! Ik O+ mijn keuken echt, het uitzicht op de binnenplaats is echt machtig mooi nu.
Fotootje? :D *kijkt schuldig richting eigen keuken* oO<
pi_107622162
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geen idee! Kwam gisteravond ineens weer opzetten, dikke pijnlijke grote tenen? :? En dat is de hele nacht zo gebleven, nu loop ik nog een beetje gek al valt het nu mee als ik stil zit :') Misschien overblijfsel van de pijnlijke voeten van de dag ervoor, anders zou ik het ook niet weten!

Boterkoek :9 Zelfgemaakt! Wil ik ook wel eens maken! :Y)
Klinkt als wintertenen?
  zondag 5 februari 2012 @ 11:39:30 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107622184
Je had het toch laatst ook in je vingers Maria? Klinkt beetje als iets als jicht of reuma!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 5 februari 2012 @ 11:41:43 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107622246
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Klinkt als wintertenen?
Hm het jeukt niet en echt verkleurd zijn ze ook niet? oO< Voelt meer als iets wat er 'in' zit ofzo :') Nouja gaat wel over voor ik een jongetje word :+
  zondag 5 februari 2012 @ 11:42:33 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107622271
quote:
11s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je had het toch laatst ook in je vingers Maria? Klinkt beetje als iets als jicht of reuma!
Vingers zijn wel vaker wat stijf, mn wijsvinger heeft momenteel idd een bobbel. Maar volgens de dok was dat niks ergs want ik zou wel iets raars ermee gedaan hebben :P
  zondag 5 februari 2012 @ 11:45:09 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107622327
Is het ook warm en rood?
  zondag 5 februari 2012 @ 11:49:46 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107622415
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het ook warm en rood?
Warm wel, momenteel! Dankzij mijn lamasokken :+ Niet raar warm ofzo! Rood ook niet. Wel dik, giga-teen :P Vinger is alleen wat dik/pijnlijk bij het gewricht.*voelt zich oud* :+
pi_107622529
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Warm wel, momenteel! Dankzij mijn lamasokken :+ Niet raar warm ofzo! Rood ook niet. Wel dik, giga-teen :P Vinger is alleen wat dik/pijnlijk bij het gewricht.*voelt zich oud* :+
Voortaan maar overwinteren in Benidorm dan? :P
  zondag 5 februari 2012 @ 11:58:56 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107622592
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Voortaan maar overwinteren in Benidorm dan? :P

Zou ik liever een stekje nemen met wat minder krioelende mensenmassa :D Crisis!
pi_107623070
Ik zou een gebruiksvoorwerp wat je vaak denkt te gebruiken zeker meenemen chicolate. Zelf ook geen slechte ervaringen met gestolen dingen eigenlijk, integendeel zelfs wanneer je er vrijwillig aan het werk bent. Misschien wel het overwegen waard om minder lenzen mee te nemen en een met een groter bereik ofzo?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_107623211
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!

Tenenpijn, slecht geslapen }:| Geht nerguns ober!

Foto's maken O+ Bedacht me gisteren nog (toen ik Phaidra's sneeuwfoto's bekeken had!) dat ik nog wel eens echt goeie foto's zou willen leren maken O+
Dat ik nog eens een inspiratiebron zou worden :o. Wat lief!

Loveli, have fun in de buitenlandse sneeuw! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107623519
Ok, ik reis wel altijd met een 18-200 lens. Vooral ook omdat ik niet op stoffige marktjes, omringd door 50 kinderen en aangestaard door minstens evenzoveel volwassenen lenzen wil gaan wisselen.

Verder lig ik nog niet in bed en sta ik erwtensoep te maken. En ga ik nog even de wasmachine aanzetten. En even snel schoonmaken.
Dan weer lekker mn bed in. *)

Owja, dat lijstje wat ik vanochtend poste, daar gaat niets van terecht komen. Kan ik nu alvast beloven. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107623568
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde :Y

Mogge trouwens :W
Li fijne vakantie!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 5 februari 2012 @ 12:42:28 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107623925
Hoooi, ik ben weer terug van de Sportschule *).

Het was best wel erg en ik zal het dan ook niet snel weer doen, iig niet bij deze sportschool. Snakte naar een briesje en ik verveelde me dood, dus ik ben er na 7,5 km mee genokt. En ik heb me erg verbaasd over de definitie van sporten van de andere 'sporters'. Maar ja, als zij zichzelf graag voor de gek willen houden, prima hoor :P.

En nu ga ik m'n eiwitshake opdrinken en dan douchen, want douches hadden ze ook niet. Lekker hoor, als je nog een halfuur moet bussen en wandelen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_107624156
"wintertenen" gewoon misschien Maria?

Klinkt ook als iets wat goed van de kou kan komen :*
pi_107624669
Puhh, al dat gepraat over vakanties.. Ik wil ook op vakantie. ;(
pi_107624777
Ik wil ook op vakantie. Telt 2 dagen cursus op de veluwe ook als minivakantie?

Overigens word ik erg verdrietig van dit recept:
http://www.mijnreceptenbo(...)en-ananas-15011.html
Alles uit pakjes en zakjes. :{
Doe wat je niet durft.
pi_107624825
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Geef mij een recept waar je blij van wordt en ik geef je een resultaat waar je verdrietig van wordt.

Misschien is het wel erg lekker.
pi_107624834
Hm, i can beat that... colakip.nl.. precies wat het zegt.. recepten van kip bereid in cola en dan met suiker en dan mosterd en ketchup erbij om te zorgen dat het `niet te zoet` is. Om te janken :')
pi_107624880
quote:

Dat is zó naar als je eens op zoek bent naar inspiratie voor recepten ;(

bah!
Ja doei.
pi_107624927
Ja! En ik zit hier ondertussen met een geslachte ananas, een paar bananen die opmoeten en heb toevallig ook nog eens zuurkool en aardappels in huis.
Ik verzin zelf wel wat.

Geen risotto vanavond overigens. B-)
Doe wat je niet durft.
  zondag 5 februari 2012 @ 13:05:35 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107624936
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:03 schreef MarMar het volgende:
Hm, i can beat that... colakip.nl.. precies wat het zegt.. recepten van kip bereid in cola en dan met suiker en dan mosterd en ketchup erbij om te zorgen dat het `niet te zoet` is. Om te janken :')
:'). Dat is erg.

Ik ga zo tosties eten! Heb lekker gedoucht, nu een huispak aan (veel te grote hoodie enzo :9) en ga zo de hele middag lekker lezen. Héérlijk! Voel me zó voldaan dat ik m'n sport al achter de rug heb enzo :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 februari 2012 @ 13:05:41 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107624941
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O+

Ik vind foto's maken in de dierentuin of op vakantie altijd awesome :D Maar snap nooit iets van de theorie van fotograferen :@ :+ Misschien eens in verdiepen! *O*
  zondag 5 februari 2012 @ 13:07:38 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107625011
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem wel altijd een toestel mee en maak vervolgens 5 foto's ofzo :')
Ik neem geen camera meer mee op vakantie, maak net zo lief foto's met m'n foon. En dan zie ik er iig niet zo toeristisch uit met een camera om m'n nek.
Niet meer actief op Fok!
pi_107625018
quote:

Als het doordeweeks is wel. :') Hopelijk kan ik volgend jaar compenseren voor een hoop gemiste vakanties. :P

Aardappelpuree uit een pak, royal sadness. :')
  zondag 5 februari 2012 @ 13:09:20 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107625077
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Binnenplaats? :o. Doe eens foto maken dan :P. Klinkt alsof je in een kasteel woont :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107625098
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Ik vind foto's maken in de dierentuin of op vakantie altijd awesome :D Maar snap nooit iets van de theorie van fotograferen :@ :+ Misschien eens in verdiepen! *O*
Het is echt heel simpel. Ik leg het altijd met mijn handen uit, maar dat wordt online een beetje lastig :') Het moet je gewoon goed uitgelegd komen, daar komt het op neer! :P
  zondag 5 februari 2012 @ 13:16:11 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107625368
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is echt heel simpel. Ik leg het altijd met mijn handen uit, maar dat wordt online een beetje lastig :') Het moet je gewoon goed uitgelegd komen, daar komt het op neer! :P
Ja, misschien moet ik maar eens een cursusje doen ofzo! :P Maar eerst een camera denk ik oO<
pi_107626080
Hm, qua eten is het een echte zondag hier :') :@ Maar net wel een uurtje geschaatst! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107626330
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik neem geen camera meer mee op vakantie, maak net zo lief foto's met m'n foon. En dan zie ik er iig niet zo toeristisch uit met een camera om m'n nek.
En dan zeker wel een afritsbroek, reisgids, heuptas en volledig verbrand rondlopen. Maar geen camera om je nek!

Er "toeristisch" uitzien zou toch niet moeten bepalen of je wel of niet met een camera rond gaat lopen.
  zondag 5 februari 2012 @ 13:39:13 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107626382
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

En dan zeker wel een afritsbroek, reisgids, heuptas en volledig verbrand rondlopen. Maar geen camera om je nek!

Er "toeristisch" uitzien zou toch niet moeten bepalen of je wel of niet met een camera rond gaat lopen.
Niks van dat alles, hoor (muv de reisgids, die is wel handig :P). Maar ik wil er gewoon niet uitzien als een typische toerist en ik wil ook niet de typische toerist uithangen, no offense :). Het gaat ook niet alleen om die camera natuurlijk, maar om het totale plaatje. Verder vind ik foto's maken niet zo interessant. Mensen maken foto's van dingen waar al duizenden betere foto's van te vinden zijn op Google. Zet dan jezelf of je reisgenoot er iig nog bij!
Niet meer actief op Fok!
pi_107626514
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Fotootje? :D *kijkt schuldig richting eigen keuken* oO<
Nou het is nog steeds een zooi, het lijkt een beetje op de keuken van mr lebovitz, ga even linkje zoeken!
  zondag 5 februari 2012 @ 13:45:34 #49
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107626669
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niks van dat alles, hoor (muv de reisgids, die is wel handig :P). Maar ik wil er gewoon niet uitzien als een typische toerist en ik wil ook niet de typische toerist uithangen, no offense :). Het gaat ook niet alleen om die camera natuurlijk, maar om het totale plaatje. Verder vind ik foto's maken niet zo interessant. Mensen maken foto's van dingen waar al duizenden betere foto's van te vinden zijn op Google. Zet dan jezelf of je reisgenoot er iig nog bij!
Dat zei onze gids bij het bultrug-spotten ook. Iedereen stond bij bakboord foto's te maken zonder echt te kijken naar die enorme vis die naast ons zwom. Het was echt heftig emotioneel mooi, maar dat hebben zij allemaal gemist.
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_107626691
Haha Vik ik woon niet in een kasteel, maar wel in een oud pand. Als ik zin heb een dezer dagen eens een fotootje maken. Props voor je sporten trouwens, al klinkt het niet als zo'n positieve ervaring! Ik be ook net terug van de combat, men wat was dat weer lekker! En zo'n sexy instructrice, werd en helemaal gemotiveerd van :') (als in; woh, zo'n lijf moet ik ook!)

Nu even mijn zalm bakken voor de lunch :9.
pi_107626726
quote:

[..]

Ik ga graag voor mijn plezier op reis, dan ben ik toch een toerist? Hoe ik dat verder invul of hoe jij dat verder invult is een ander verhaal maar toeristen zijn we.

Dat je geen camera om je nek hebt hangen omdat je niet zoveel hebt met foto's is heel wat anders dan geen camera bij je hebben omdat je neerkijkt op mensen die dat wel doen. (zo komt het een beetje over)
pi_107626879
Haha! Mensen hebben toch wel door dat je een toerist bent hoor, zeker met onze hollandse hoofden! Mijn vriendje is een mix van alles en wordt vaak als "local" gezien, zelfs in Egypte :').

Alhoewel wij toen in onze reis echt wat van die Verschrikkelijke Toeristen hadden, compleet met korte afritsbroek en hoed met jungle-patroon, grote rugtas met 2 flessen water, klimschoenen (we gingen heul niet klimmen) en zo'n shiny zonnebril. En dan ook heel hard roepen "Jaaaaaah de lokale bevolking weut nie beuter!! (met limburgs accent :') ). Toen kreeg ik last van plaatsvervangende schaamte en voelde ik me een toffere toerist :')
  zondag 5 februari 2012 @ 13:51:34 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107626916
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef Perruche het volgende:
Haha! Mensen hebben toch wel door dat je een toerist bent hoor, zeker met onze hollandse hoofden! Mijn vriendje is een mix van alles en wordt vaak als "local" gezien, zelfs in Egypte :').
Ik kan anders prima voor een Spaanse doorgaan hoor :{w.

En nu ga ik lekker lezen op de bank of bij de radiator O+ :W.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 februari 2012 @ 13:52:57 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107626974
Oh, ik vind het niet erg als mensen zien dat ik een toerist ben trouwens, maar ik heb dan altijd zo'n beeld voor ogen van zo'n toerist met een petje op, rugzak op buik, camera bungelend om de nek, te hoog opgetrokken witte sokken in sandalen, die dan ook alleen maar naar de grote toeristische trekpleisters gaat en een plek niet écht leert kennen, zoals de locals die kennen. Zo zonde.
Niet meer actief op Fok!
pi_107627421
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik heb een 7D en twijfel om eentje uit de xxxD serie mee te nemen. Een 450D ofzo. Of een verlijkbaar klein dingetje van Olympus (de E-510 ofzo). Of een 40D, om nog enigszins pro te blijven. Maar die moet ik nog kopen dan :P.

quote:

[..]

Mijn foto's zijn beter dan de meeste ansichtkaarten/google. Ook omdat ik vaak van niet-toeristische plekken foto's maak. Aan mijn foto's zit een persoonlijke herinnering, dat kan je niet googlen/kopen in de winkel.
  zondag 5 februari 2012 @ 14:03:21 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107627487
Als ik niet zo bleek, blob en lang was geweest, had ik nog wel voor Spaans door kunnen gaan. Op m'n vorige werk werd er door uitzendkrachten nog wel eens aan mij gerefereerd als 'die Spaanse mevrouw' :P.
  zondag 5 februari 2012 @ 14:04:47 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107627563
Duvel maakt meestal de foto's. Ik geef er nooit zo om. Ik vind foto's vooral vervelend als ik erop moet :').
pi_107627615
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik vind het niet erg als mensen zien dat ik een toerist ben trouwens, maar ik heb dan altijd zo'n beeld voor ogen van zo'n toerist met een petje op, rugzak op buik, camera bungelend om de nek, te hoog opgetrokken witte sokken in sandalen, die dan ook alleen maar naar de grote toeristische trekpleisters gaat en een plek niet écht leert kennen, zoals de locals die kennen. Zo zonde.
Misschien vinden zij het wel jammer dat jij misschien sommige toeristische highlights mist omdat jij liever elders rondkijkt maar dat zou jou in hun ogen niet minder moeten maken.
pi_107628282
Verdorie, we hebben voor een paar honderd euro aan verf laten bevriezen. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_107628313
Net foto's van de afgelopen dagen uitgezocht en heb zo'n 135 goede/leuke foto's over :')
Ben op zulke momenten érg blij met mijn DSLR!
Ja doei.
pi_107628476
Iemand die hier verstand heeft van playstations, die van ons gat iedere keer uit, zomaar! Wifi staat uit en het gebeurd soms met films en soms met spelletjes. Lijkt niet oververhit te zijn... iemand een idee? Anders ga ik ook nog even naar DIG...
pi_107628556
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:23 schreef Perruche het volgende:
Iemand die hier verstand heeft van playstations, die van ons gat iedere keer uit, zomaar! Wifi staat uit en het gebeurd soms met films en soms met spelletjes. Lijkt niet oververhit te zijn... iemand een idee? Anders ga ik ook nog even naar DIG...
Ook een geel lampje ofzo? Daar heb ik ooit iets over zien langskomen ergens. linkje

Bij mij valt hij alleen uit als hij niet goed z'n warmte kwijt kan, geen idee wat het anders kan zijn.
  zondag 5 februari 2012 @ 14:26:39 #63
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107628674
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Shit.. Is dat niet meer goed als het eenmaal weer ontdooid is? :?
pi_107628678
:W respect voor diegene die elke morgen voor zessen opstaan. Ik zat vanmorgen om 6.20 in de tram, en vond het veel te vroeg. Omdat er wissels vastgevroren waren ook ngo problemen en ik zat al krap in tijd...

En brrrr, tis koud in m'n huisje. Gelukkig hoef ik de deur niet meer uit vandaag!
pi_107628735
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 10:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

welk land?
pi_107629607
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb een 7D en twijfel om eentje uit de xxxD serie mee te nemen. Een 450D ofzo. Of een verlijkbaar klein dingetje van Olympus (de E-510 ofzo). Of een 40D, om nog enigszins pro te blijven. Maar die moet ik nog kopen dan :P.

[..]

Mijn foto's zijn beter dan de meeste ansichtkaarten/google. Ook omdat ik vaak van niet-toeristische plekken foto's maak. Aan mijn foto's zit een persoonlijke herinnering, dat kan je niet googlen/kopen in de winkel.
Dan zou ik voor een 2e hands 450D of vergelijkbaar gaan. Met een 1 of 2 redelijke lenzen kan het dan bijna niet fout gaan.
pi_107629653
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ook een geel lampje ofzo? Daar heb ik ooit iets over zien langskomen ergens. linkje

Bij mij valt hij alleen uit als hij niet goed z'n warmte kwijt kan, geen idee wat het anders kan zijn.
De Yellow Light of Death, nee dat is het vreemd genoeg niet! Maar bedankt voor je linkje!
  zondag 5 februari 2012 @ 15:08:16 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107630629
Haai...
Nou, de elfstedentocht misschien toch in het weekend, kut :')

Fijne vakantie Li!

Lijst:
O: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T's: appel, paar dropjes
S: 2 uur schaatsen (20 km, ik loop nog steller hard :') )
L: boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei
T's: halve liter kippensoep met veel groente, blokje choco, sinaasappel, paar druifjes, stukje ananas
D: Veel hutspot, koolvis, stukje rookworst
T: kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107630712
Ja verdomme. Het zou fijn zijn om er heen te kunnen gaan! Helaas is volgend weekend het enige weekend in de komende maand dat ik niet in Bremen ben..
pi_107631504
ola! heerlijk lui weekend hier O+ beetje game of thrones kijken met vriendje, en nu wat muziek studeren voor vanavond.

treinen waren gisteren geen probleem richting schiedam, en vanavond naar Delft ook niet (gewoon goed uitzoeken wat er rijdt en één treintje ruimer de tijd nemen voor het geval dat).

:* voor mar en de schrik om friso
Kwak
pi_107632310
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan zou ik voor een 2e hands 450D of vergelijkbaar gaan. Met een 1 of 2 redelijke lenzen kan het dan bijna niet fout gaan.
Dat is het plan ja. De 18-50 f2.8 gaat dan mee, en de 70-200 f4 blijft lekker thuis. Voor de zoomfoto's neem ik mn kleine compact wel mee ofzo :P.

Of ik koop een Olympus incl 14-42 en 42-150 (oid). Weegt in totaal (om mn nek) alsnog minder dan de 7D :P.
pi_107633141
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is de verf al open geweest voor het bevriezen?
  zondag 5 februari 2012 @ 16:00:57 #73
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107633193
Lijstje van vandaag :

Ontbijt :

1 appel
1 grapefruit
kom met de heft soja yoghurt andere helft yoghurt
muesli
2 kopjes thee.

tussendoor :

handje walnoten

Lunch :

rauwkorstsalade
bord linzen soep met wat roggebrood
1 glas melk.

Diner:

Zilvervliesrijst.
zalm
rauwkorstsalade met bessen.
kopje koffie/thee.

Daarna niks meer :)
pi_107633300
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef DanaCat het volgende:
Lijstje van vandaag :

Ontbijt :

1 appel
1 grapefruit
kom met de helpt soja yoghurt andere helpt yoghurt
muesli
2 kopjes thee.

tussendoor :

handje walnoten

Lunch :

rauwkorstsalade
1 glas melk.

Diner:

Zilvervliesrijst.
zalm
kopje koffie/thee.

Dat is al beter ;)
Overigens mag er nog wel wat water bij qua drinken mocht je dat nu niet genoemd hebben.
En wat zit er in de salades?

Na je diner mag je nog best eten hoor ;)
  zondag 5 februari 2012 @ 16:05:27 #75
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107633449
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is al beter ;)
Overigens mag er nog wel wat water bij qua drinken mocht je dat nu niet genoemd hebben.

Bedankt heb toch na je advies geluistert.

in de rauwkorstsalade zit sla tomaat komkommer azijn peterselie en niet al te zoet fruit.
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is al beter ;)

pi_107633497
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is de verf al open geweest voor het bevriezen?
Ja. We hebben nu alles binnen gezet en hopen maar dat we het alsnog kunnen gaan gebruiken.
pi_107633672
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef DanaCat het volgende:
Lijstje van vandaag :

Ontbijt :

1 appel
1 grapefruit
kom met de heft soja yoghurt andere helft yoghurt
muesli
2 kopjes thee.

tussendoor :

handje walnoten

Lunch :

rauwkorstsalade
1 glas melk.

Diner:

Zilvervliesrijst.
zalm
kopje koffie/thee.

Dat lijkt al ietsjes beter, 's middags nog een tussendoortje en straks na je avond eten misschien iets als appel in stukjes even een minuutje in de magnetron, snufje kaneel erover en wat koude yoghurt erover? Vind ik altijd een fijn toetje O+
  zondag 5 februari 2012 @ 16:11:05 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107633746
Whoe dat is inderdaad balen DaD, hopen dat het nog verfbaar is.

Dana, stukken beter en na je D mag je inderdaad nog wel wat :)

Bij mijn aanstaande begint het officieel te kriebelen:
"Lieverd, wil je deze week extra veel gerechten met pasta maken? Wil je mij meehelpen om voldoende eiwittten te eten, zet mij maar zo af en toe een extra gekookt eitje voor als je wil?
Bah, sommige stukken zijn nog maar 2 cm "
O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107633771
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja. We hebben nu alles binnen gezet en hopen maar dat we het alsnog kunnen gaan gebruiken.
Oh die kans is dan best aanwezig. Niet té snel laten ontdooien en als je het niet meteen gaat gebruiken even omdraaien en weer terugdraaien (doe dat wel waar verfvlekken niet uitmaken).

Als er dan lucht bij kon komen doordat het deksel iets van zijn plek is door het bevriezen dan maak je dat weer dicht dmv de verf).
pi_107633833
Oh Dana, rauwkost is niet per definitie "dagelijkse groente" wellicht kun je bij de rijst nog een preitje doen of iets dergelijks.
Nu is het weekend en dan eet ik ook niet voldoende groente en fruit weet ik van mezelf dus in feite is linzensoep en 2x rauwkostsalade al prima!
pi_107633842
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:32 schreef Goodbye het volgende:
Hm, qua eten is het een echte zondag hier :') :@ Maar net wel een uurtje geschaatst! *O*
Wij komen ook net van het ijs! Druk hoor, het lijkt wel Volendam overal...maar ik heb in ieder geval weer 2x geschaatst O+ De mini heeft nu echte hoge noren, in plaats van combinoren, dus dat was even wennen (veel gepiep en gepruttel vorige keer), maar vandaag ging het weer fantastisch veel beter. Ooit krijgen we een echte schaatsheld in de familie :7
pi_107633854
Zeker stukken beter die lijst Dana! Niet bang zijn om te veel te eten! Je lichaam heeft ook eten nodig.
En het toetje wat Mar noemt vind ik ook altijd erg lekker!

Mijn lijstje:

O: havermout met banaan, dadels, kokos :9
T: koffie verkeerd
L: 3 kleine boterhammen met geitenkaas/leverworst/pindakaas
T: grote smoothie van wortel/appel/sinaasappel/gember, 2 koekjes
D: uit eten bij de thai! Iets met vis :Y)

Verder boodschappen/opruimen/stofzuigen/afwassen als B :) en straks naar de stad fietsen!
Be someone that makes you happy
pi_107633959
quote:
99s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:13 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wij komen ook net van het ijs! Druk hoor, het lijkt wel Volendam overal...maar ik heb in ieder geval weer 2x geschaatst O+ De mini heeft nu echte hoge noren, in plaats van combinoren, dus dat was even wennen (veel gepiep en gepruttel vorige keer), maar vandaag ging het weer fantastisch veel beter. Ooit krijgen we een echte schaatsheld in de familie :7
:D noren O+

WIj zijn ook wezen schaatsen, al moest ik op kunst omdat de andere foetsie waren (gevonden inmiddels!).

Lijstje:
O/L: 3 sneetjes zuurdesembol met filet AM, notenpaté, kaas.
T: stukje choco
S: 2 flinke ronden schaatsen
T: mok met zelfgemaakte chocolademelk
D: kip met pasta, sperziebonen en tomaat
T: appel
pi_107634267
Blijft het ijs naar verwachting nog lang liggen? Ik wil eigenlijk vrijdag gaan schaatsen :') maar dat duurt nog bijna een week. Vandaag gaat niet door vanwege huiswerk en OV gerommel.
pi_107634286
@ Dana - het is rauwkost, zonder R.

Lijst:

O - kleine kom Brinta met een beetje rietsuiker, 1 kleine snee toast met boter en 1 plakje kaas
T - peer
L - 3 speltbth, 2 met boter en kaas, 1 met filet a en tuinkers
T - handje pistachenoten, banaan, vk knäckebröd met iets
D - stoofpot met rundvlees, tomaat, paprika, wortel en aardappelpuree
T - 2 koppen koffie verkeerd, 2 blokjes pure choco

Geen B vandaag, heb nog pijn in m'n kuiten van het lopen in de sneeuw en ik wil morgen gaan hardlopen!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_107634311
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:
Blijft het ijs naar verwachting nog lang liggen? Ik wil eigenlijk vrijdag gaan schaatsen :') maar dat duurt nog bijna een week. Vandaag gaat niet door vanwege huiswerk en OV gerommel.
Kun je niet een keertje s'avonds? -edit- deze week sowieso vorst s'nachts.
Leuk ijsbaan verlicht enzo O+
pi_107634744
quote:
Het ijs blijft nog wel, het is alleen hier in midden-Nederland overal bedorven door de sneeuwval van afgelopen vrijdag. Er waren door de wind nog veel wakken open, daar ligt nu een dun laagje ijs op, en door de sneeuw zijn ze niet meer te zien. Ik heb op het schaatsforum ook nog nooit zóveel verhalen over natte pakken gelezen, overal zijn wel mensen door het ijs gezakt de afgelopen tijd!
Dus je moet zoeken naar een plek met een actieve ijsvereniging, die een goed baantje veegt. Maarja, wij schaatsten vandaag dus kop aan kont over een plas :'(
pi_107634813
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het ijs blijft nog wel, het is alleen hier in midden-Nederland overal bedorven door de sneeuwval van afgelopen vrijdag. Er waren door de wind nog veel wakken open, daar ligt nu een dun laagje ijs op, en door de sneeuw zijn ze niet meer te zien. Ik heb op het schaatsforum ook nog nooit zóveel verhalen over natte pakken gelezen, overal zijn wel mensen door het ijs gezakt de afgelopen tijd!
Dus je moet zoeken naar een plek met een actieve ijsvereniging, die een goed baantje veegt. Maarja, wij schaatsten vandaag dus kop aan kont over een plas :'(
op de ijsbaan in t zuiderpark lijkt t niet zo druk als ik kijk! mooie grote plas water met verlichting tot 22 uur 's avonds en gratis!
Kwak
  zondag 5 februari 2012 @ 16:33:13 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107634826
quote:
Je bent bekent met het fenomeen 'weerbericht' ?
pi_107634971
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je bent bekent met het fenomeen 'weerbericht' ?
Ja maar met ijs is het allemaal zo lastig :+. Ik heb geen idee hoeveel ijs er nu ligt, en nog minder een idee hoe hard het moet vriezen om goed te blijven :P.
pi_107634998
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik ben gewoon over het besneeuwde gedeelte gaan schaatsen, naast het geveegde baantje. Die zat namelijk vol scheuren van de mensen die 'te vroeg' het ijs op zijn gegaan. Het ijs is echt best sterk, viel me op!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 5 februari 2012 @ 16:38:13 #92
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107635101
@ Novem , dankjewel voor je verbetering ;)
pi_107635137
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar met ijs is het allemaal zo lastig :+. Ik heb geen idee hoeveel ijs er nu ligt, en nog minder een idee hoe hard het moet vriezen om goed te blijven :P.
http://www.ekkel.com/natuurijs/Kaart.html

of
http://www.natuurijs.net/

of die app die progje gisteren postte
Kwak
pi_107635793
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

op de ijsbaan in t zuiderpark lijkt t niet zo druk als ik kijk! mooie grote plas water met verlichting tot 22 uur 's avonds en gratis!
Ja, daar hebben we 't donderdag voor het eerst op geprobeerd, met mini's noren! Best een leuk baantje om er even in te komen :)
pi_107635902
Overigens hebben we het uurtje sportiviteit die avond er direct weer aangegeten met raspatat in 't Hapje :Y)
  zondag 5 februari 2012 @ 17:00:19 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107636111
Vriendje heeft de nijnen een schoon hok gegeven en ik heb de afwas gedaan en eindelijk de kookplaat en afzuigkap schoongemaakt, ditmaal geïnspireerd door Parkietje :P
pi_107636205
Lekker weertje :)

Op straat, jongen loopt voor me, gooit een halfvolle zak chips weg, ik gooi het geërgerd in de prullenbak een paar meter verderop en loop hem voorbij, terwijl ik m'n best doe om er niet iets over te zeggen. Hoor ik: "pssst, ey, meisje".

Ik: oh here we go again *rolls eyes*
hij: ey meisje waar ga je naartoe
ik: naar huis
hij: heb je wat geld voor me?

wtf? :P

Dacht dat ik alles al had gehad.

Anyway, lijstje:

O: kom halfvolle yoghurt met honing
T: mueslireep
L: 2 speltboterhammen met een avocado
T: kiwi
S: drie kwartier stevig wandelen
T: blokje chocola, kiwi
D: boerenkool stamppot met 2 groenteburgers
T: misschien nog een kom yoghurt met honing of een hardgekookt eitje of allebei
  zondag 5 februari 2012 @ 17:23:01 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107637063
Creepy dat is echt ongelooflijk aso dingen op straat gooien, daar kan ik niet tegen!

En btw je mag wel nog wat voedzaams vandaag qua kcal, dus doe maar eitjes en nog zuivel.
pi_107637142
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
En btw je mag wel nog wat voedzaams vandaag qua kcal, dus doe maar eitjes en nog zuivel.
Doe ik ^O^
pi_107637453
Halloooo O+

O/L - afbakbroodjes met ham en kaas
T - appelgebak en warme chocolademelk met slagroom
D - hij gaat spaghetti voor me maken :D

En verder heb ik wel bijgelezen maar zit ik te veel met m'n hoofd in de wolken op ergens zinnig op te kunnen reageren :@
pi_107637542
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh die kans is dan best aanwezig. Niet té snel laten ontdooien en als je het niet meteen gaat gebruiken even omdraaien en weer terugdraaien (doe dat wel waar verfvlekken niet uitmaken).

Als er dan lucht bij kon komen doordat het deksel iets van zijn plek is door het bevriezen dan maak je dat weer dicht dmv de verf).
Bedankt voor de tips! We hebben de potten in de kast in de gang gezet, maar dat omdraaien gaan we nog even doen.
  zondag 5 februari 2012 @ 17:36:00 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107637546
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Amsel het volgende:
Halloooo O+

O/L - afbakbroodjes met ham en kaas
T - appelgebak en warme chocolademelk met slagroom
D - hij gaat spaghetti voor me maken :D

En verder heb ik wel bijgelezen maar zit ik te veel met m'n hoofd in de wolken op ergens zinnig op te kunnen reageren :@
Zie je, jullie moeten eten :D
Kutlijst natuurlijk maar whatever O+
geen S?
pi_107637871
Hier ook een niet zo heel briljante lijst, maar het boeit me vandaag ook niet zo héél veel:

O: 3 geroosterde boterhammen met hummus
L: Stuk Lemon Meringue Pie O+
T: handje walnoten
D: groentensoep met ballen en erbij vers volkoren/walnootbrood met erbij een uitprobeersel van half fat creme fraiche, sunblushed tomatoes en knof. Súper lekker, dat laatste! En wat camembert uit de oven.

Dinsdag weer naar de sportschool, evenals woensdag en donderdag en hopen dat de sneeuw snel weg is, dan kan ik weer hardlopen!

En morgen is Mr.Mo jarig en wordt hij 30! Dus ga morgenochtend vroeg boodschapjes doen voor ontbijt op bed en morgenavond gaan we in een bar eten en met vrienden dus biertje drinken :9
Ja doei.
pi_107638133
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook een niet zo heel briljante lijst, maar het boeit me vandaag ook niet zo héél veel:

O: 3 geroosterde boterhammen met hummus
L: Stuk Lemon Meringue Pie O+
T: handje walnoten
D: groentensoep met ballen en erbij vers volkoren/walnootbrood met erbij een uitprobeersel van half fat creme fraiche, sunblushed tomatoes en knof. Súper lekker, dat laatste! En wat camembert uit de oven.

Dinsdag weer naar de sportschool, evenals woensdag en donderdag en hopen dat de sneeuw snel weg is, dan kan ik weer hardlopen!

En morgen is Mr.Mo jarig en wordt hij 30! Dus ga morgenochtend vroeg boodschapjes doen voor ontbijt op bed en morgenavond gaan we in een bar eten en met vrienden dus biertje drinken :9
Heb jij die taart zelf gemaakt?

Ontbijt op bed O+
pi_107638217

:Y

Naar recept uit 't receptenboek hier in CUL! Was voor Mr.Mo's verjaardag, die we met zijn zus en haar man hier vrijdag hebben gevierd :Y
Ja doei.
  zondag 5 februari 2012 @ 17:54:47 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107638280
Oe Mo, die lust ik ook wel!! Beter dan een vlaai ofzo
pi_107638395
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Naar recept uit 't receptenboek hier in CUL! Was voor Mr.Mo's verjaardag, die we met zijn zus en haar man hier vrijdag hebben gevierd :Y
Oh wauw ik zocht precies zo'n recept O+
pi_107638407
Oh die taart O+

Kunnen jullie me niet adopteren Mo?
pi_107638522
:D! Ga een jaar in Hull studeren volgend jaar! ;) :P Dus geef je op voor de Harting beurs! ;)
Ja doei.
pi_107638576
Mo, waarrrr is het recept }:| In het foodgawker topic horen recepten!
pi_107638612
In het receptenboek in CUL!

[FOK!-kookboek] Brood & Banket
Ja doei.
pi_107638701
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
In het receptenboek in CUL!

[FOK!-kookboek] Brood & Banket
Thanks!!
Vant weekend eens maken :9~
pi_107638725
Het is echt súper simpel en niet te vergeten echt súper lekker :9
Ja doei.
pi_107638853
Nog een uurtje geschaatst op de Bonkevaart, best druk daar joh. Daarna boerenkool zoals het hoort.
pi_107638894
Leuk! Schaatsen O+
Ja doei.
pi_107638949
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Het is echt súper simpel en niet te vergeten echt súper lekker :9
beaamt :Y :9 :9

Ik moet maar eens op zoek naar een goed excuus hem ook weer te mogen maken ;)
  zondag 5 februari 2012 @ 18:11:26 #117
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107638964
Mooie organische vorm heeft die taart!
pi_107638965
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

beaamt :Y :9 :9

Ik moet maar eens op zoek naar een goed excuus hem ook weer te mogen maken ;)
Winterweer=koud=meer verbrandig.
Et voila :+
pi_107638983
Amsel, je lief is gearriveerd begrijp ik! Sleur hem mee morgen op het ijs om te schaatsen, dan wil hij nooit weg uit Nederland oO<
pi_107638986
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Winterweer=koud=meer verbrandig.
Et voila :+
misschien als ik mijn toets haal voor mijn opleiding O-)
pi_107639046
Hier was het deels voor Mr.Mo's verjaardag en deels om mijn geweldige essay-cijfer te vieren 8-) :P
Ja doei.
pi_107639080
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

misschien als ik mijn toets haal voor mijn opleiding O-)
:D

*O* bay zhe way, 60 kilo exactemento!
2,2 kg aangekomen al hebben we het idee dat die weegschaal raar doet, we wogen alletwee ineens 2 kilo meer binnen 1 dag :D
  zondag 5 februari 2012 @ 18:20:17 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107639318
I haz my own car *O*

:W NS
:W HTM
pi_107639327
Tof XM! De Polo? :)
Ja doei.
pi_107639334
quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
I haz my own car *O*

^O^ *O* O+
  zondag 5 februari 2012 @ 18:21:32 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107639360
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Tof XM! De Polo? :)
pi_107639395
Tof zeg! Wordt het allemaal veel gemakkelijker van voor je!
  zondag 5 februari 2012 @ 18:24:30 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107639459
Nouja dat gaan we nu proberen! Mss ren ik na een jaar gillend wel weer de trein in. Geen idee. One way to find out. Maar in ieder geval geen haringvervoer meer met de tram die structureel te laat komt.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:24:51 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107639474
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

:9~. Die ga ik ook eens maken zeg!
Niet meer actief op Fok!
pi_107639484
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja dat gaan we nu proberen! Mss ren ik na een jaar gillend wel weer de trein in. Geen idee. One way to find out. Maar in ieder geval geen haringvervoer meer met de tram die structureel te laat komt.
Denk het niet tenzij veel file.
Heerlijk een verwarmde zelf in te richten manier van vervoer O+
  zondag 5 februari 2012 @ 18:25:25 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107639489
quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
I haz my own car *O*

:W files :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 februari 2012 @ 18:26:24 #132
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107639512
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat lijkt al ietsjes beter, 's middags nog een tussendoortje en straks na je avond eten misschien iets als appel in stukjes even een minuutje in de magnetron, snufje kaneel erover en wat koude yoghurt erover? Vind ik altijd een fijn toetje O+
heb nog nooit zo'n lekker toetje geproefd zonder schuldgevoelens
  zondag 5 februari 2012 @ 18:26:32 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107639517
Mijn quiche staat weer in de oven. En ik heb het óf fucking koud (zoals vanmiddag) óf fucking warm, zoals nu. Best irri.
Niet meer actief op Fok!
pi_107639539
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:W files :P.
Welke files?
Zelf werktijden indelen ftw :+
pi_107639553
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat tof, een eigen auto O+.
pi_107639559
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:26 schreef DanaCat het volgende:

[..]

*O* voor MarMar!

:W eten! :9
  zondag 5 februari 2012 @ 18:28:26 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107639602
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Welke files?
Zelf werktijden indelen ftw :+
Geldt niet voor XM, volgens mij :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107639614
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geldt niet voor XM, volgens mij :P.
Volgens mij wel toch? Maar dat kan ze vast zelf vertellen ;)
Plus dat er op die route een spitsstrook erbij is gekomen, dat scheelt enorm.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:29:00 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107639633
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Volgens mij wel toch?
Nee, 17 uur is de boel dicht bij XM, toch?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 februari 2012 @ 18:29:22 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107639653
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat tof, een eigen auto O+.
Ja O+ m'n allerallerallereerste eigen bolide O+
  zondag 5 februari 2012 @ 18:31:43 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107639740
Rijd nu regelmatig in de spits met de bedrijfsauto en dankzij spitsstroken echt bijna geen file meer. Daarom durf ik het ook aan. Vroeger was het drama.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:32:29 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107639773
Als het goed is, rijdt mijn trein (6:53) gewoon morgen en mijn overstap ook, maar ik heb niet de illusie dat ik op tijd op het werk ga zijn :P. En ik leg gewoon een tandenborstel en schoon ondergoed op het werk. Mocht het misgaan, dan ga ik ergens crashen. Wil dat gedoe van vrijdag niet meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_107640032
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
:D! Ga een jaar in Hull studeren volgend jaar! ;) :P Dus geef je op voor de Harting beurs! ;)
Hmm ik wil m'n master graag in the UK doen! Voor Harting ben ik te laat geloof ik :)
pi_107640363
@Kwak: zo te horen voel je je al wat beter?
@XM: Eerste eigen auto *O* Ik heb een huurauto van de zaak, die ik niet prive mag gebruiken. Na 15.000 km mag ik een leaseauto uitzoeken. Maar dan nog is hij niet van mezelf. Heeft ook wel wat denk ik!

Nou van mijn planning is ook niet veel terecht gekomen, een slechte dag:

T: rijstwafel, smeerkaas en beker thee met melk van manlief
O: speltbrood/wentelteefje met banaan en thee.
T: niets
L: twee wasa crackers sport+, 1 met kaas en tomaat, 1 met filet american en tomaat. Thee
T: schoonzus had dus uitgepakt: monchoutaart en bladerdeeghapjes, vleeshapjes, brood en smeersels EN: komkommer en tomaat :')
D: Ik zit nu dus vol. Misschien vanavond later nog een kom verse kippensoep.

Ik vind dat toch lastig hoor. Schoonzusje lust alles zegt ze, maar van het groentenspul zie ik altijd weinig. Een aangezien ik pas savonds pas zou eten en ze alles zelf heeft gemaakt, vind ik het dan zo moeilijk om het af te wijzen. Ik vind het best lekker en ik heb geprobeerd om het beste eruit te halen, maar tis gewoon niet zo goed. En ze kan niet zo goed tegen kritiek/ feedback. Moet toch maar eens een manier vinden om het aan te kaarten :{
  zondag 5 februari 2012 @ 18:52:23 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107640486
O+ niet meer kleumen op perrons / tramhaltes, niet meer staan in de trein, niet meer als haring ingeklemd tussen onfrisse mensen, rugtassen, schreeuwende scholieren, strandgangers en andere chaggo forensen in lijn 9 O+.
pi_107640547
Weer heerlijk wezen schaatsen in Almere. Nu bij het beatrixpark, was ook leuk!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_107640589
Nice XM :)
pi_107640590
Wa gaaf XM, je eigen auto O+
pi_107640591
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:48 schreef An24 het volgende:
@XM: Eerste eigen auto *O* Ik heb een huurauto van de zaak, die ik niet prive mag gebruiken. Na 15.000 km mag ik een leaseauto uitzoeken. Maar dan nog is hij niet van mezelf. Heeft ook wel wat denk ik!

L: twee wasa crackers sport+, 1 met kaas en tomaat, 1 met filet american en tomaat. Thee
T: schoonzus had dus uitgepakt: monchoutaart en bladerdeeghapjes, vleeshapjes, brood en smeersels EN: komkommer en tomaat :')

Ik vind dat toch lastig hoor. Schoonzusje lust alles zegt ze, maar van het groentenspul zie ik altijd weinig. Een aangezien ik pas savonds pas zou eten en ze alles zelf heeft gemaakt, vind ik het dan zo moeilijk om het af te wijzen. Ik vind het best lekker en ik heb geprobeerd om het beste eruit te halen, maar tis gewoon niet zo goed. En ze kan niet zo goed tegen kritiek/ feedback. Moet toch maar eens een manier vinden om het aan te kaarten :{
Anders aanbieden om ook wat te maken?
pi_107640592
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:48 schreef An24 het volgende:

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar het gaat toch gewoon om hapjes op een verjaardag? Dan is wat ze heeft geserveerd toch prima?
pi_107640674
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:39 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Hmm ik wil m'n master graag in the UK doen! Voor Harting ben ik te laat geloof ik :)
Oh ja, da's waar ook -O- dat moest voor december...

Nou ja, je bent hier in Hull ook van harte welkom! :P
Ja doei.
pi_107640706
XM, tof!! Veel rijplezier gewenst!

Ik voel me heel erg gevleid, maar fotograferen is echt niet zo ingewikkeld. Kwestie van uitproberen :Y. Camera kopen, handleiding bestuderen en aan de slag *O*. Ik vergeet ook steeds weer hoe het technisch precies zit; gister zat ik weer te twijfelen of ik bij sneeuw nou juist onder- of overbelichten moest :P. Je ziet t vanzelf...

Op vakantie wissel ik het af. De ene dag sleep ik de camera mee, de andere dag lekker zonder. Ik hou niet zo van mensen fotograferen en de gebouwen / natuur lopen niet weg. Vakantiefoto's met jezelf of reisgenoten erop vind ik dan weer afschuwelijk. Ieder z'n ding ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107641142
Mo/CreepyCookie is er een handige site om OV te plannen in Engeland?
pi_107641146
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar het gaat toch gewoon om hapjes op een verjaardag? Dan is wat ze heeft geserveerd toch prima?
Nou ja, het was meer een buffet. Eigenlijk meer een heel vroeg diner voor 9 man. We zaten ook echt aan tafel met de hapjes erbij.
pi_107641165
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik heb er nog geen kunnen ontdekken :N
Ja doei.
pi_107641482
Die lemon merengue pie móét ik ook maken, wat ziet dat er geweldig uit!! :9
  zondag 5 februari 2012 @ 19:31:30 #157
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_107642088
XM vraagt me even te posten dat de auto die ze gekocht heeft de oude auto is van de broer van een goede vriendin van haar. Waarvan akte. :')

Oh: we kwamen er achter doordat de onderhoudshistorie in het handschoenenvak lag en we daar een bekende naam op zagen staan.

Small world...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 5 februari 2012 @ 19:42:37 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107642616
Ik sms vriendin in kwestie: hoi ken jij ... uit Alkmaar? 'ja, dat is m'n broer'

'dan heb ik zojuist zijn oude auto gekocht'

'ehm.. LOL!'

_O-
pi_107642939
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef Amsel het volgende:
Die lemon merengue pie móét ik ook maken, wat ziet dat er geweldig uit!! :9
Ja boeiend, meer info over het weerzien gaarne! ;)
pi_107643234
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik sms vriendin in kwestie: hoi ken jij ... uit Alkmaar? 'ja, dat is m'n broer'

'dan heb ik zojuist zijn oude auto gekocht'

'ehm.. LOL!'

_O-
Wat een grappig toeval!

Wij zitten ons hier enorm te verheugen op de Tocht! Mocht het niet doorgaan dan was het leuk fantaseren. Las bij UKS dat de Bonkefeart al in de pocket is. /fries
pi_107643259
En fijne vakantie Loveli!
pi_107643275
Slecht weekendlijstje
O: / wegens uitslapen
T: banaan
L: sla met gamba''s, knoflook, citroen, olijfolie, komkommer en paprika
S: uur wandelen
D: pasta met gemengde paddestoelen, knoflook en kaas
T: cake met witte chocolade
T: runderrookvlees met monchou, blokjes kaas, wijn
pi_107643378
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een grappig toeval!

Wij zitten ons hier enorm te verheugen op de Tocht! Mocht het niet doorgaan dan was het leuk fantaseren. Las bij UKS dat de Bonkefeart al in de pocket is. /fries
Ik zit me al druk te maken over ik wel vrij kan krijgen, mocht de tocht doorgaan! Ik zag allemaal plaatjes op FB van ijspret in m'n geboorteplaats. O+.
pi_107643392
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef Phaidra het volgende:
Op vakantie wissel ik het af. De ene dag sleep ik de camera mee, de andere dag lekker zonder. Ik hou niet zo van mensen fotograferen en de gebouwen / natuur lopen niet weg. Vakantiefoto's met jezelf of reisgenoten erop vind ik dan weer afschuwelijk. Ieder z'n ding ;).
Dat is zo mooi aan japanners en chinezen.. OVERAL moeten ze zelf op de foto voorkomen. :') Volgens mij maken ze er zelfs nog wel een paar op de hotel wc's..
  zondag 5 februari 2012 @ 20:00:09 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107643527
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zit me al druk te maken over ik wel vrij kan krijgen, mocht de tocht doorgaan! Ik zag allemaal plaatjes op FB van ijspret in m'n geboorteplaats. O+.
Aangezien mijn aanstaande mee doet en ik volgend weekend moet werken, baal ik :')

Moe, zo maar slapen morgen weer vroeg pissen

Anna O+
pi_107644298
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Aangezien mijn aanstaande mee doet en ik volgend weekend moet werken, baal ik :')

Moe, zo maar slapen morgen weer vroeg pissen

Anna O+
Slaap lekker Uniek!

Net even een appeltje in een mini overnschaaltje gegooid met kaneel :P
pi_107644459
En Vlieft O+

pi_107644739
boh, ik heb teveel troep gegeten vandaag. Misselijk, opgeblazen.

Een aflevering van de West wing kijken, en dan douchen en naar bed denk ik...lekker!
pi_107644784
oh, en wat een kitsch, MI-tje!

En het zou fijn zijn als de elfstedentocht 2 weken wacht. Of anderhalf. Alles vanaf vrijdag de 17e!
pi_107644859
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:26 schreef DanaCat het volgende:

[..]

:D wat fijn om te lezen, lekker en verantwoord kan heus!!

XM: gefeli met de nieuwe kar
pi_107644878
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en wat een kitsch, MI-tje!

En het zou fijn zijn als de elfstedentocht 2 weken wacht. Of anderhalf. Alles vanaf vrijdag de 17e!
_O- gietijzer kitsch.
Denk dat je dan weer door het ijs zakt helaas.
pi_107645069
quote:
99s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, ik heb teveel troep gegeten vandaag. Misselijk, opgeblazen.

Een aflevering van de West wing kijken, en dan douchen en naar bed denk ik...lekker!
Ben je aan het herkijken?

Lijstje van hjoed:
O kwark, havermout, banaan, rozijntjes
T snelle Jelle, want
S 2 uur schaatsen
T warme choco
L pistolet met tapende en kaas
T appel
D pastaatje met salade
T appel stoofpeer crumble :9
  zondag 5 februari 2012 @ 20:38:52 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107645842
Dit jaar mis ik hem, denk ik, maar in 1997 was ik er wel bij *).

En nu ga ik nog even lekker lezen in bed tot 22 uur O+. Fijne avond, dames en heer! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_107645853
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Weet ik niet eigenlijk :)
  zondag 5 februari 2012 @ 20:39:47 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107645894
Hoe is het met het meisje met het nieuwe hart, Jagär?
Niet meer actief op Fok!
pi_107645942
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ben je aan het herkijken?

Lijstje van hjoed:
O kwark, havermout, banaan, rozijntjes
T snelle Jelle, want
S 2 uur schaatsen
T warme choco
L pistolet met tapende en kaas
T appel
D pastaatje met salade
T appel stoofpeer crumble :9
Hoe doe je die crumble? Heb nog stoofperen namelijk en die neem ik mee naar les parents, had beloofd een toetje te maken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door creepycookie op 05-02-2012 20:49:26 ]
pi_107646442
Er is de laatste tijd iets mis met mijn d's en t's :'(
pi_107646495
Lijstje!!

O: croissant, gekookt ei, peer
S: buikspieren + bodycombat
L: aardappelpuree, groentenstoof (venkel, wortel, selderij) en een stukje zalm
T: handje walnoten, stukje chocolade
T: groot stuk boterkoek :')
D: gamba's al pil pil, 1/4e stokbrood, gebakken aardappeltjes
T: appel met kaneel uit de magnetron
pi_107646557
Ik heb altijd:

300 gram bloem of zelfrijzend bakmeel
200 gram roomboter
150 gram suiker

Of gedeeltes daarvan, want dit is best veel. En dat kneden tot een kruimeldeegje.

Appels en stoofpeertjes in even grote stukken, beetje suiker en kaneel erbij en dan in de oven tot de deeglaag krokant is, op 180-200 graden.

Lukt altijd!
pi_107646669
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een grappig toeval!

Ja, maar een 15cm zal het nog niet zijn denk ik.

Maar als hij komt dan ben ik erbij.
pi_107646866
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
Hoe is het met het meisje met het nieuwe hart, Jagär?
Niet zo goed. Ze ligt in kritieke toestand op de IC, heeft grote problemen met de anti-afstotings medicijnen. Ook hebben haar nieren nu grote problemen. Ze is gister even wakker geweest, en had toen het gevoel dood te gaan, heel sneu. Voor de rest houden ze haar in slaap.

Ik ken haar helemaal niet (nooit ontmoet, heb alleen de moeder een paar keer gezien bij mij thuis), maar ik ben er zo mee bezig...
pi_107646952
In 97 was ik er ook bij. Een vader van een vriendin van me deed mee. Wij hebben wat rondgetoerd met de auto, verschillende dorpen aan, (natuurlijk ook in Balk, waar m'n familie langs de luts woont)...Op een gegeven moment riep ik voor de grap, Peeeeter (naam van vader van vriendin). Wat een stom toeval. Op dat moment gaat een man rechtop staan, doet z'n muts af, en zegt, ja, riep je me? Was het de vader van die vriendin...
pi_107647114
In '97 ben ik ondanks verzet even mee gaan kijken maar ik vond er niets aan :')

Tegenwoordig schep ik op dat ik er destijds bij was en uiteraard vooraan stond.
pi_107647511
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:51 schreef anna82 het volgende:
Ik heb altijd:

300 gram bloem of zelfrijzend bakmeel
200 gram roomboter
150 gram suiker

Of gedeeltes daarvan, want dit is best veel. En dat kneden tot een kruimeldeegje.

Appels en stoofpeertjes in even grote stukken, beetje suiker en kaneel erbij en dan in de oven tot de deeglaag krokant is, op 180-200 graden.

Lukt altijd!
Ah fijn, had al suiker en kaneelstokjes, roomboter ook nog wel, bloem hebben m'n ouders wel. Thanks!
pi_107648021
Poe, '97.. dat is alweer een tijd geleden! Toen op tv gekeken voor zover ik me kan herinneren. :')

Hopelijk krijg ik morgen te horen of m'n werkgever openstaat om te praten over onbetaald verlof volgend jaar.. erg spannend. :X
pi_107648136
Ik vind schaatsen wel tof, maar ben echt niet gemaakt voor kou :')

Oh en Amsel, wij willen inderdaad details over M!

Lijstje:

O: havermout, dadels, kokos, banaan
T: koffie verkeerd
L: 3 kleine boterhammetjes, geitenkaas/worst/pindakaas
T: grote smoothie wortel/sinaasappel/appel/gember, 2 koekjes
D: Thai: rijst, vis, paksoi, oestersaus, koriander en zuks... nom!
T: warme appel met kaneel en yoghurt (het is in trek vandaag ;))
pi_107649723
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Poe, '97.. dat is alweer een tijd geleden! Toen op tv gekeken voor zover ik me kan herinneren. :')

Hopelijk krijg ik morgen te horen of m'n werkgever openstaat om te praten over onbetaald verlof volgend jaar.. erg spannend. :X
Wat wil je gaan doen? Op reis?
pi_107650586
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat wil je gaan doen? Op reis?
:Y. Het liefst een jaar om rond te trekken in (erg cliché) z/o azie, australie, zuid amerika.. Nu alleen m'n werkgever nog ff overhalen om te voorkomen dat ik er ontslag voor moet nemen. :P

Netjes aan m'n lijstje gehouden voor vandaag. _O_
pi_107650826
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:Y. Het liefst een jaar om rond te trekken in (erg cliché) z/o azie, australie, zuid amerika.. Nu alleen m'n werkgever nog ff overhalen om te voorkomen dat ik er ontslag voor moet nemen. :P

Netjes aan m'n lijstje gehouden voor vandaag. _O_
Niet cliche, juist heel gaaf! Ik denk dat heel veel mensen het willen en weinig het echt doen!
Buitenlandervaringen zijn zo gaaf. Hoop op goed nieuws van de werkgever...
En *O* voor je lijstje!
pi_107651004
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
In '97 ben ik ondanks verzet even mee gaan kijken maar ik vond er niets aan :')

Tegenwoordig schep ik op dat ik er destijds bij was en uiteraard vooraan stond.
^^ :D :'( :D
pi_107651223
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Niet cliche, juist heel gaaf! Ik denk dat heel veel mensen het willen en weinig het echt doen!
Buitenlandervaringen zijn zo gaaf. Hoop op goed nieuws van de werkgever...
En *O* voor je lijstje!
Daarom wil ik het ook gaan doen. :) Het zit al zo lang in m'n hoofd dat ik er waarschijnlijk de rest van m'n leven mee rond blijf lopen.. De mogelijkheid is er nu, geen verplichtingen meer en het budget is ook aanwezig.. Nu of nooit dus. :P
  zondag 5 februari 2012 @ 22:21:10 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107653012
Kan me dr tocht van '97 niet heugen en de tocht van 2012 als ie er komt vast ook niet :').
pi_107653629
ola!

Lijstje van vandaag post ik niet wat craptastic :P Wel geëindigd met super lekker curry en peshwari naan :9

Wat ik me afvraag, Uniek hoelang ben jij bezig met cardio om 40km te verzetten?

En gefeli met je auto XM!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107653711
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan me dr tocht van '97 niet heugen en de tocht van 2012 als ie er komt vast ook niet :').
Korsakov? :o

In '97: vanaf zes uur tv kijken en ''s avonds in Dokkum hartverscheurende taferelen bij de sluitende stempelpost, mooi hoor.
pi_107656456
Ben weer thuis van een weekendje schaatsen. Zaterdag waren de condities perfect: mooi weer, prachtig ijs en nog relatief rustig. Vandaag was het megadruk waardoor lekker schaatsen minder werd. Allemaal mensen die ineens midden op de baan stil gaan staan.. |:(
Ben om half 5 nog even het meer opgestapt en heb toen nog een paar rondjes gedaan, toen was het hele meer weer leeg ^O^ Zonsondergang in een bevroren landschap O+
pi_107656596

[ Bericht 100% gewijzigd door the85mc op 05-02-2012 23:35:16 (verkeerde knop ;)) ]
  zondag 5 februari 2012 @ 23:59:30 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107657494
quote:
12s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Korsakov? :o

Nee, desinteresse. Heb niks met schaatsen. En met Friesland ook niet zoveel :@.
  maandag 6 februari 2012 @ 05:14:27 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107661813
Cardio?? Gewoon fietsen :P
pi_107661912
Buurjongen draait happy hardcore en nog meer slechte muziek, ik hoor ze gewoon meezingen. Heb al aangebeld/aangeklopt maar ze doen niet open/ horen het niet. Pff
Worry is a misuse of imagination
pi_107661928
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is m'n oma alweer zo lang dood :o Jeetje.
Die is 's avonds na de laatste elfstedentocht overleden :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107662089
Wheheh:

Nu maar snel naar het werk. Het zou fijn zijn als de NS z'n medewerking verleent :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 februari 2012 @ 08:02:47 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107662399
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 07:22 schreef Phaidra het volgende:
Wheheh:

[ afbeelding ]

Nu maar snel naar het werk. Het zou fijn zijn als de NS z'n medewerking verleent :+.
Anarchist kitty! :D

Ik ben gearriveerd op het werk en heb mezelf geïnstalleerd met koffie en een boterham 8-) Lammakomme die dag :P

Enneh, vandaag zijn da mister en ik 9 jaar samen B-) We hebben het vast 'gevierd' door vanochtend samen de trein van 6.35 te nemen :+
  maandag 6 februari 2012 @ 08:06:53 #203
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107662432
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 08:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Anarchist kitty! :D

Ik ben gearriveerd op het werk en heb mezelf geïnstalleerd met koffie en een boterham 8-) Lammakomme die dag :P

Enneh, vandaag zijn da mister en ik 9 jaar samen B-) We hebben het vast 'gevierd' door vanochtend samen de trein van 6.35 te nemen :+
*O* 9 jaar! Gefeliciteerd!
pi_107662691
Goodmorning,

Vanochtend in Amsterdam was het -4, op de plaats van bestemming was het -12 :o, brrrr.

Gefeliciteerd Maria en vriendjeface O+
pi_107662856
Mogge :W

Mijn mailbox is na een uurtje al doorgelezen :D
Nu nog opruimen :+ en uitvoeren :P

Gefeliciteerd Maria!!
pi_107662903
Gefeliciteerd Maria! *O*

Lijstje:
O: koffie verkeerd, havermout, melk, appel
L: 4 bth, 2 met zeeuws spek en 2 met fricandeau, kop zelfgemaakte erwtensoep
D: zuurkoolschotel, misschien nog wat erwtensoep.

En daar wordt vast nog wat in geschoven of er komt nog wat bij. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107662947
mogge, gefeli Maria :*

In '97 hebben we de vader van mn ex met hoge koorts van het ijs geplukt vlak voor Hindeloopen.. eigenlijk wilde hij doorrijden toen, maar dat vonden wij niet goed :P
'85 en '86 woonde ik als kiddo in Sneek en dat weet ik nog heel goed, heel vroeg voor de tv en dan als ze allemaal weg waren ontbijten, inpakken en naar de Zwette lopen vlakbij huis :) Tof was dat.
Alsie er dit jaar komt, wordt het alleen tvkijken denk ik.. met de scoot in een menigte is niet te doen en bovendien veel te koud! Vooralsnog denk ik niet dattie er komt tho, op veel plekken nog maar 5 cm en na zondag wordt het overdag alweer warmer dan 0.
pi_107663017
Ik hou niet van kou, dus ik zal jullie mijn mening over sneeuwpret, ijspret en elfstedentochten besparen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_107663031
Morning!
Gefeliciteerd Maria!! 9 jaar, jeetje wat lag :+.

Planning:
O: 2 speltbth kaas
T: 2 speltbth pindakaas
L: salade met gegrilde groenten en een soepje
T: 150 ml yoghurt
T: appel en peer
"D": een frietje ofzo onderweg
  Vis een optie? maandag 6 februari 2012 @ 09:05:51 #210
70532 loveli
N
pi_107663082
Uniek, geen vrij te regelen als 'ie doorgaat? *duimt*

ff wakker worden hier ;)
crap in = crap out
pi_107663104
Mogge!

O: 250gr kwark met een banaan
T: 1x volkoren bth met kalkoenfilet/komkommer en een appel
L: 2x volkoren bth met kalkoenfilet/komkommer en 1x pindakaas
T: Mineola+kwark en een bth met pindakaas
D: Chili con carne met rijst
T: Kwark met fruit

Kwark/brooddag aangezien de rest op was vanochtend. :')
pi_107663109
Maria & vriend, gefeliciteerd! 9 jaar samen *O* O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107663119
Planning:
T: glas jus
O: twee casino volk. met ontbijtkoek
T: 1 casino volk. met pindakaas
T: appel
L: pistolet met ei, rauwkost, glas melk, plakje roggebrood met kaas
D: groenteomelet
T: restje crumble met kwark
B: winterse wandeling?
pi_107663130
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:05 schreef loveli het volgende:
Uniek, geen vrij te regelen als 'ie doorgaat? *duimt*

ff wakker worden hier ;)
Duimt mee.

Hoe is het daar? Lekker weertje?
pi_107663366
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Mogge!

O: 250gr kwark met een banaan
T: 1x volkoren bth met kalkoenfilet/komkommer en een appel
L: 2x volkoren bth met kalkoenfilet/komkommer en 1x pindakaas
T: Mineola+kwark en een bth met pindakaas
D: Chili con carne met rijst
T: Kwark met fruit

Kwark/brooddag aangezien de rest op was vanochtend. :')
Ik vind dit best weinig. Voor een man.
Ik heb je stats even gemist overigens, maar ik zou denken dat er zeker nog 2 boterhammen bij mogen.
Doe wat je niet durft.
pi_107663383
Goedemorgen!

Het is weer tijd voor wat lijstjes.

Gisteren:
O: brinta, melk, rozijntjes
S: half uur hardlopen buiten, dat was echt lekker!
T: bak magere kwark (~250gr) met lepeltje honing
L: tosti van 2 volkoren boterhammen met banaan, wat oude kaas en pically
T: dun plakje cake
D: stokbroodjes met tapenade/1tje met brie, hartige taart met broccoli en courgette, salade met gemengde sla, tomaat en paprika
T: heeeel dun plakje cake

Planning voor vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 3 volkoren boterhammen, kommetje soep, misschien een gekookt eitje
D: uit eten bij de italiaan
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? maandag 6 februari 2012 @ 09:23:23 #218
70532 loveli
N
pi_107663393
-20 op ff berg heb ik me laten vertellen. Zo even uittesten wat de gevoelstemperatuur is in de zon.
crap in = crap out
pi_107663402
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat!
pi_107663413
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 08:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gefeliciteerd Maria! *O*

Lijstje:
O: koffie verkeerd, havermout, melk, appel
L: 4 bth, 2 met zeeuws spek en 2 met fricandeau, kop zelfgemaakte erwtensoep
D: zuurkoolschotel, misschien nog wat erwtensoep.

En daar wordt vast nog wat in geschoven of en er komt nog wat bij. :)
Heb je een leuke dag gehad gister?
pi_107663464
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik vind dit best weinig. Voor een man.
Ik heb je stats even gemist overigens, maar ik zou denken dat er zeker nog 2 boterhammen bij mogen.
75kg/185cm

Hm, voor m'n gevoel eet ik al veel op het moment. Zal het eens in de gaten houden, maar ik heb iig geen honger gedurende de dag op het moment.
pi_107663492
Henk, heb je nog lekker in bed gelegen? :P
  maandag 6 februari 2012 @ 09:29:26 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107663496
Goedemorgen. Ik kijk lekker voor de tv, mocht de 11-stedentocht komen. Geen zin om met duizenden hollanders in de file te staan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107663512
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb je een leuke dag gehad gister?
Ja! Er was alleen weinig in bed liggen en niets doen bij, want nadat ik naar de sportschool was geweest, ging ik boodschappen doen, besloot ik erwtensoep te gaan maken en moest mn huis toch nog een beetje worden opgeruimd.
Uiteindelijk met het gezelschap op de bank onder een dekentje gezeten en Kick Ass gekeken. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_107663560
lijstje:

O: 4 volkorenboterhammen met een heel klein beetje hagelslag
B: 30 minuten door -20 wandelen
L: stoofpot met 2 volkorenboterhammen
T: ?
T: wijntje met collega
B: nog een keer 30 minuten wandelen
D: biefstuk en courgette
T: yoghurt met frambozen.
pi_107663878
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:06 schreef Phaidra het volgende:
^^
pi_107664140
Gefeliciteerd met jullie 9 jaar Maria!

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Uiteindelijk met het gezelschap op de bank onder een dekentje gezeten en Kick Ass gekeken. B-)
En meer niet? O-)
pi_107664193
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:55 schreef Amsel het volgende:

[..]

En meer niet? O-)
Ja hoi. Doe jij eens uitgebreid updaten?! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107664197
Amsel O+ hoe is het O+
  maandag 6 februari 2012 @ 10:12:05 #230
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107664554
Goedemoren,

Mijn ontbijt was een smoothie van ;

1 appel
1 kleine banaan
yoghurt ( mager)
melk ( mager)
bessen

verdere planning van vandaag

Lunch:

volkoren bol ( middelgrote)
sla/cherry tomaatjes/komkommer
plakje magere kaas
thee met scheutje melk.

Tussendoor: 1 portie cup a soup

Diner :

bord groentesoep
2 allison volkorenbroodjes
blikje tonijn in water
thee met magere melk.
pi_107664758
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:55 schreef Amsel het volgende:

[..]

En meer niet? O-)
Nee! :D Misschien moet ik maar een berichtje sturen of we nog gaan zoenen ofzo. :P
Heb al wel aangeboden dat ik wel meewilde om een nieuw kastje uit te zoeken voor zn huis. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_107664860
Nog niet gezoend maar wel z'n huis inrichten? Uhhhh...
pi_107664865
* MarMar doet zichzelf een schop onder de bevallige bips

Lijstje dus

O: havermout (heerlijk wintervoer ook O+ )
T: cappuccino
L: gekookt eitje, 2 crackers met kaas, thee
T: cappuccino, sinaasappel
D: schorseneren met ham en kaas uit de oven O+ (echt belachelijk lekker vind ik dat!)
T: 2 kiwi's met kwark
pi_107665172
Maria & Maria vriend gefeliciteerd :*
  maandag 6 februari 2012 @ 10:38:06 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107665183
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee! :D Misschien moet ik maar een berichtje sturen of we nog gaan zoenen ofzo. :P
Heb al wel aangeboden dat ik wel meewilde om een nieuw kastje uit te zoeken voor zn huis. >:O
.O,o je wordt gefriendzoned. Volgende keer zoenen :P
pi_107665208
@Amsel...doe is niet zo geheimzinnig ;)
@Maria: feli!
@HPKW: zoenen *O* Maar geen stappen overslaan he?! ;)
@ MarMar: Je D klinkt idd erg lekker, even onthouden.

Hier: Shit: in geen twee jaar griep gehad, nu aangestoken door manlief. Leuk na zo'n vrije week.

Poging lijstje, als ik alles naar binnen krijg:

O: Brinta van halfvolle melk
T: 2 mandarijntjes
L: mijn verse kippensoep komt nu dubbel goed uit! gekookt eitje erbij of zo.
T: paprika, wortel, komkommer met hummus
D: ligt er aan hoe we ons voelen. Kippensoep met brood of aardappeltjes, spinazie en een duits biefstukje.
T: kwark
pi_107665212
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oeh, zijn er wel vibes in die richting?

Want idd: stay awaay from the friendzone ;)
pi_107665497
Gefeliciteerd Maria!

Goede lijstjes zie ik voorbij komen!

@ Dana - je lunch lijkt me te weinig
@ ElDino - lijkt mij ook niet voldoende voor een man + 3 keer per week sporten!

Lijstje:

O- 2 vk crackers met pindakaas, kiwi
T - appel
L - 4 vk boterhammen met hummus, vlees, kaas, tomaat en komkommer
T - banaan
S - 20 minuten kracht, 40 min hardlopen
D - curry met veel groenten en kip, zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd, griekse yoghurt met honing
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_107665522
Ik ben zelf erg goed in the friendzone creeren. :D
Maar aangezien hij mijn mijn "nee, ik heb geen zin in strandwandelingen want ik vind het te koud en wil eigenlijk gewoon in bed blijven" heeft getrotseerd, gok ik zomaar dat er iig wel enige interesse is. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_107665721
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:38 schreef An24 het volgende:
@Amsel...doe is niet zo geheimzinnig ;)
@Maria: feli!
@HPKW: zoenen *O* Maar geen stappen overslaan he?! ;)
@ MarMar: Je D klinkt idd erg lekker, even onthouden.

Hier: Shit: in geen twee jaar griep gehad, nu aangestoken door manlief. Leuk na zo'n vrije week.

Poging lijstje, als ik alles naar binnen krijg:

O: Brinta van halfvolle melk
T: 2 mandarijntjes
L: mijn verse kippensoep komt nu dubbel goed uit! gekookt eitje erbij of zo.
T: paprika, wortel, komkommer met hummus
D: ligt er aan hoe we ons voelen. Kippensoep met brood of aardappeltjes, spinazie en een duits biefstukje.
T: kwark
Ik vind het zo ontzettend lekker, een "vergeten" groente, het is ook wel even een werkje om ze te schillen maar dat doet lief toch maar ze zijn niet duur, ongeveer 2 euro per kg en dan heb ik ze nog biologisch ook en zo ontzettend lekker! Eerst even stomen of koken, eigenlijk gewoon net als witlof..
pi_107665755
HPKW schiet eens op en ga eens zoenen! 8-)

Hier is het heel leuk O+ Hij heeft voor me gekookt en de afwas gedaan 8-)
pi_107665829
Klinkt fijn Amsel :)
pi_107666452
Mogguh!

Feli Maria en mister! *O* 9 jaar alweer :o

Amsel is ook weer uit bed zie ik... :D

HPKW, wat Amsel al zegt, 2 dates en nog niet gezoend?! :N :P

Nu appelgebak, want 2 collega's jarig :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107666790
Gefeliciteerd Maria! O+
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107667278
Gefeliciteerd Maria! En ik vind het grappig HPKW, dat je dat soort dingen (volgende keer zoenen?) via een berichtje verstuurd. Maar ik ben bang dat ik een mietje zou zijn in jouw situatie en ook geen initiatief zou durven te nemen dus ik mag er niks van zeggen :P.

Kan iemand even opmerken dat ik toch heb hardgelopen IN DIE KOU en dat ik daarna kwark heb gegeten :+. Ik ben zelf namelijk erg trots op mijzelf :P.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 6 februari 2012 @ 11:53:19 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107667296
Gefeli Maria! 9 jaar is a very long time :P.

Ik zit me even te vervelen op het werk, want ik kan niet verder. Irritant: soms weet je niet waar je het zoeken moet, zo druk is het en op andere momenten is er niks.

Was wel gewoon op tijd op het werk vanochtend, jee. Was even bang m'n overstap te missen, omdat m'n trein ook in Zoetermeer stopte, maar ondanks een extra stop en enkele minuten stilstaan voor Utrecht CS haalde ik het toch nog! *O*. Moet vanmiddag wel een trein later nemen, maar ach, als 'ie maar gaat :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107667477
Hoi!

:W vanochtend al op pad geweest om ontbijt voor mijn jarige Mr.Mo te halen! Croissantjes voor hem en wat harde broodjes en voor mijzelf zuurdesembrood :9

Nu lekker met koffie (hebben een koffiezetapparaat gekocht, een simpele, eindelijk) in m'n 'kantoor' aan de studie en vanavond gaan we uit eten en wat drankjes drinken met vrienden 8-)

Gefeliciteerd ook Maria! :* O+ jubilea zijn tof!
Ja doei.
pi_107667687
Goei bezig Q ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107667821
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:52 schreef Quinazoline het volgende:
Gefeliciteerd Maria! En ik vind het grappig HPKW, dat je dat soort dingen (volgende keer zoenen?) via een berichtje verstuurd. Maar ik ben bang dat ik een mietje zou zijn in jouw situatie en ook geen initiatief zou durven te nemen dus ik mag er niks van zeggen :P.
Heb ik nog niet gedaan!
De andere optie is bier gaan drinken in de kroeg en m daar te bespringen en dan kan ik altijd nog claimen dat ik dronken was ofzo. B-)
Maar afijn, iemand thuis of uberhaupt bij daglicht bespringen, is sowieso
quote:
Kan iemand even opmerken dat ik toch heb hardgelopen IN DIE KOU en dat ik daarna kwark heb gegeten :+. Ik ben zelf namelijk erg trots op mijzelf :P.
Je bent een held! Ik begin er niet aan! :D
Doe wat je niet durft.
pi_107667951
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Heb ik nog niet gedaan!
De andere optie is bier gaan drinken in de kroeg en m daar te bespringen en dan kan ik altijd nog claimen dat ik dronken was ofzo. B-)
Maar afijn, iemand thuis of uberhaupt bij daglicht bespringen, is sowieso

Nou, ik zit eens te denken en volgens mij waren al mijn "eerste" zoenen inderdaad in een omgeving met weinig licht, veel drank en harde muziek.
pi_107668057
ik kan me m'n eerste zoen met de duutser niet eens meer herinneren..

Terwijl hij broodnuchter was!
pi_107668350
Mijn slechtse en tegelijk beste openingszin was: He ik ken je nog niet, zullen we naar buiten gaan? :@
En het ergste was dat het nog werkte ook.. maar toen waren we 17 en naief..

Mijn eetlijstje gister:
O 4 boterhammen kaas ham, glas melk
T appel en banaan
L 4 boterhammen met ei ham
T chocolademelk
S 45 km schaatsen
T 4 boterhammen met kip
D worteltjes aardappelen en rundervink
T appel en banaan

Bij elkaar best veel gegeten maar ook een mooi stukje geschaatst. En vandaag 80 kg :7
pi_107668705
Druk! Niet bijgelezen. Maar even dit: studenten/mensen realiseren zich volgens mij echt niet hoe openbaar media als Facebook zijn.

Net op facebook zegt een student iets als 'gvd, cijfers van tentamen X gaan nog langer duren, zie mail examencommissie".

Waar een andere student op reageert met "kloothommels!".

Tja, dat verschijnt in mijn newsfeed (ga er heus niet naar op zoek :')), en laat ik nou net één van de leden van de examencommissie zijn. Zo stom zoiets. Mgoed.

Ik ga hoorcollege geven, laters!
pi_107669311
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nou, ik zit eens te denken en volgens mij waren al mijn "eerste" zoenen inderdaad in een omgeving met weinig licht, veel drank en harde muziek.
Dat ja :@ Behalve PHM :o

Ik vind kloothommels best nog degelijk eigenlijk, tenminste, als je het niveau van anderen soms ziet :')
  maandag 6 februari 2012 @ 12:51:48 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107669553
Niets aan, weer thuis zijn. Koud. Rekeningen. Bah.

O. kwark
t. omelet van 2 eieren + actimel
l. 6 vegaballetjes in tomatensaus, sla, tomaatjes, paprika
t. groentesoep met echt gehakt
d. Zuurkool, rodekool, spekjes, puree
s. Uurtje sport en wandelen
  maandag 6 februari 2012 @ 12:52:46 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107669587
Bedankt voor de feli's! O+ Net even pauze gehad, dus reageer heel netjes in pauzetijd :+ Lekker kippensoep en pistoletje met filet americain en gekookt ei :9 nomnomnom. Nu smoothie.

Coco, stom ja! Al zal het meer op het 'idee' examencie gaan dan om een persoon an sich, neem ik aan :P
pi_107669615
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:11 schreef Jagärtrut het volgende:
ik kan me m'n eerste zoen met de duutser niet eens meer herinneren..

Terwijl hij broodnuchter was!
Alleen hij? :D

Ik kan me mijn laatste eerste zoen ook niet echt meer herinneren...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107669757
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:53 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ja, was op een feestje waar hij even voorbij kwam, en ik zoooo dronken was, ik ben nog nooit zo dronken geweest en zal het ook niet meer worden...

Ik weet ook niet of het een kwaliteitszoen was. Het enige wat ik weet is dat ik wat heen en weer stommelde en riep ' I'm sooo drunk. I hate being soooo drunk'. 's Avonds heb ik nog wel veilig 20 km. naar huis gefietst, dat viel me mee...
pi_107669881
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:53 schreef Mini. het volgende:

[..]

Scheelt mij weer een PM :P :D

Maar je hebt wel lekker vakantie gehad in plaats van meer kou, Tink :)

Lijstje:
O: 2x toast banaan, melk
T: appeltaart
L: 2 bth paprika/kipfilet/zalm, garnalen, 2 kiwi's, melk
T: 2 bth peer/kalkoen, melk
T: garnalen, 2 plakjes paard met augurk
D: gegrild rundergehakt met pepertjes, 2 pitabroodjes, spinaziesalade
T: ??
pi_107669937
:W zo boodschappenrondje gedaan, het is echt heeeerlijk buiten O+

Nu in de zon verder met leegmaken mailbox al heb ik dus echt geen zin :@
Straks even spaghetti maken :9 en die net voor de Mr thuis komt vlug opwarmen in de pan.
Dan schaatsen *O* durf niet alleen hier op de vaart :@ het zingt soms nog zo dat ijs.
pi_107669949
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat ja :@ Behalve PHM :o

Ik vind kloothommels best nog degelijk eigenlijk, tenminste, als je het niveau van anderen soms ziet :')
PHM?

Maria, jeeej!! Feli :D
pi_107669977
PHM = Pashok meisje :@
pi_107670016
Oh god. Ik denk dat ik weet hoe dit verhaal gaat :D Is het nog wat geworden? :P
pi_107670061
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:07 schreef V1z0R het volgende:
PHM = Pashok meisje :@
_O-
pi_107670131
Oh en om vier uur naar de kapper *O*
pi_107670215
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef creepycookie het volgende:
Oh god. Ik denk dat ik weet hoe dit verhaal gaat :D Is het nog wat geworden? :P
Dat is al lang over :) Al waren het wel een paar leuke weken O-)
pi_107670237
Mijn huisgenootje mag de tocht der tochten rijden als ie doorgaat, nice!
Worry is a misuse of imagination
pi_107670659
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Druk! Niet bijgelezen. Maar even dit: studenten/mensen realiseren zich volgens mij echt niet hoe openbaar media als Facebook zijn.

Net op facebook zegt een student iets als 'gvd, cijfers van tentamen X gaan nog langer duren, zie mail examencommissie".

Waar een andere student op reageert met "kloothommels!".

Tja, dat verschijnt in mijn newsfeed (ga er heus niet naar op zoek :')), en laat ik nou net één van de leden van de examencommissie zijn. Zo stom zoiets. Mgoed.

Ik ga hoorcollege geven, laters!
Niet echt bijdehand..
Geloof dat ik toch anders naar die student zijn tentamen zou kijken (iets preciezer nakijken, niets door de vingers zien dat soort werk zonder af te wijken van de regels).

Maar heb zoiets ook gehad met medewerkers toen ik nog een hyves pagina had en zij alles openbaar hadden staan. Die heb ik uiteindelijk maar verteld dat ik dat dus wel allemaal kon lezen :')
pi_107670693
Pff, ik zou niet meer weten waar mijn eerste zoen met mijn lief heeft plaatsgevonden. De plaats weet ik wel, dat was Amersfoort :D

Lief is een beetje grieperig, dus vanaaf pasta met gehakt en zelfgemaakte saus (met veeeel groenten) voor 'm maken :Y /liefde

Lijstje:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kip
L: rijst, kip en groente
T: kwark, havermout, pindakaas en bessen
D: avocado, kip en rijst
S: Hiit training op mijn spinningsfiets - ik heb al een tabata app gedownload :P
T: Kwark

Wil iedereen vanaaf vragen of ik ook écht de hiit training gedaan heb, dan heb ik ook hier een stok achter de deur :) Vind het altijd moeilijk om op gang te komen met cardio dingen.
pi_107670740
:D PHM :D

Wat een klein lijstje voor jouw doen, vaiz!

Mijnes:
O: 2 bth kaas (spelt)
T: 2 bth pindakaas
L: 300 gr salade (kool, sla, wat walnoten, komkommer), kopje tomatensoep en 3 sneetjes stokbrood
T: appel, peer, 200 ml vanille yoghurt
D: geen idee, geen tijd!
pi_107670870
Oh en ik zit te overwegen om de badkamer te gaan verbouwen, maar ik heb geen idee hoeveel zoiets kost :? En ook geen idee waar ik prijsinformatie vandaan zou kunnen halen /n00b

Ik wil de oude tegels eruitrammen, nieuwe tegels erin.
Wandkast moet doorgebroken worden en bij de douche worden getrokken. Dus metselen/stuccen en impregneren denk ik.
Waterleiding moet verlegd worden
Nieuwe vloertegels
Oude douchewand eruit, nieuwe douchewand erin.
Nieuw douchemeubel monteren

Wat ik in Bold gezet heb kan ik denk ik zelf wel.

In K&W zijn volgens mij alleen klusprojecten te volgen, ik zie zo 123 niet waar ik bovenstaande info vandaan kan halen :P
pi_107670955
Op http://www.werkspot.nl kan je iig door de 'projecten' van andere mensen bladeren en zien wat zij er voor betaald hebben. Je kan er zelf ook een aanvraag voor ruwe schattingen plaatsen, dan kan je daarna iemand uitkiezen die een gespecificeerde offerte komt maken.
pi_107671046
Aurum: als je tegels kunt zetten en kunt metselen, kan je zelf ook wel stuccen denk ik. Het lijkt moeilijk, maar valt reuze mee!
pi_107671183
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik zit te overwegen om de badkamer te gaan verbouwen, maar ik heb geen idee hoeveel zoiets kost :? En ook geen idee waar ik prijsinformatie vandaan zou kunnen halen /n00b

Ik wil de oude tegels eruitrammen, nieuwe tegels erin. afhankelijk van kostprijs tegels en opp, verder huur van boormachine die tegels eraf kan tikken?
Wandkast moet doorgebroken worden en bij de douche worden getrokken. Dus metselen/stuccen en impregneren denk ik. Stenen en specie zijn vrij betaalbaar maar loop even door een bouwmarkt met de maten. Stuccen afhankelijk van wie/wat/waar 15-25 euro p m2 en wanneer je dat met speciale stuc laat doen voor de badkamer gaat dat prima.
Waterleiding moet verlegd worden, daar moet je echt iemand voor langs laten komen.
Nieuwe vloertegels, als je de wand zelf kan dan de vloer zeker ;)
Oude douchewand eruit, nieuwe douchewand erin. Geen werelbedragen, wat voor 1 zoek je?
Nieuw douchemeubel monteren Ikea/duurder?

Wat ik in Bold gezet heb kan ik denk ik zelf wel.

In K&W zijn volgens mij alleen klusprojecten te volgen, ik zie zo 123 niet waar ik bovenstaande info vandaan kan halen :P
pi_107671186
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Op http://www.werkspot.nl kan je iig door de 'projecten' van andere mensen bladeren en zien wat zij er voor betaald hebben. Je kan er zelf ook een aanvraag voor ruwe schattingen plaatsen, dan kan je daarna iemand uitkiezen die een gespecificeerde offerte komt maken.
thanks!
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:39 schreef An24 het volgende:
Aurum: als je tegels kunt zetten en kunt metselen, kan je zelf ook wel stuccen denk ik. Het lijkt moeilijk, maar valt reuze mee!
mjaah, ik heb de andere kamers gestuucd, maar dit is de huiskamermuur en de rest van die muren is suuuuuperstrak. Denk dat het dan beter is om het door iemand te laten doen.

Zo strak krijg ik het niet :P
pi_107671218
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:39 schreef An24 het volgende:
Badkamer is net even iets anders dan gewoon stuccen, maar ik weet niet of Aurum tegels wil tot aan plafond.
pi_107671478
Kijk mijn masterplan is als volgt :P

Lief en ik gaan niet op zomervakantie want lief moet stageren. Dus nu zit ik te denken om dan de badkamer te fixen :Y

De wasmachine en droger kunnen eruit, wasjes kan ik voor die periode wel bij mijn ouders doen, drogen kan op balkonia.

Dan oude kastjes/wasbak demonteren/tegels bikken.

Pas als alles er daar uit is gaan we de douche mollen want tot die tijd kunnen we dan iig douchen.

Dan douche slopen/ wandkast slopen = groot gapend gat richting huiskamer. We hebben dan een walk in shower :D

Denk dat we een paar ytong blokken zullen moeten gebruiken om het gat te dichten en aan de binnenkant van de badkamer zo'n geimpregneerde plaat.

Rest van de shizzle demonteren/slopen.

Mannetje laten komen om het leidingwerk te fixen, dat wordt frezen dus dat laat ik doen :')

Dan tegelen tot het plafond.

Qua plafond moet ik ook nog even kijken ,we hebben nu geschilderde gipsplaten maar daar hebben we ieder jaar schimmel op -O- Dus misschien kunststof platen?

oh en ik wil wel een badkamermeubel maar het hoeft echt geen duizenden euro's te kosten :N

Ik ga vanaaf wel een plaatje maken :Y
pi_107671586
Heb je groene gipsplaten in de badkamer of gewone?

Denk dat je het beste een excelletje kunt maken met wat je wil doen en de materialen/maten.
Wil je best helpen met wat prijzen maar voor sommige dingen moet je echt even iemand langs laten komen (verleggen leidingen).
En het is ook afhankelijk van de apparatuur die je zelf hebt/kunt lenen.
pi_107671621
Mjah, laten doen is dan misschien beter inderdaad. Ben benieuwd. Plaatjes geven een goed beeld van je plannen! :)
pi_107671645
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je groene gipsplaten in de badkamer of gewone?

Denk dat je het beste een excelletje kunt maken met wat je wil doen en de materialen/maten.
Wil je best helpen met wat prijzen maar voor sommige dingen moet je echt even iemand langs laten komen (verleggen leidingen).
En het is ook afhankelijk van de apparatuur die je zelf hebt/kunt lenen.
ik denk dat het groene zijn, maar ik weet het pas zeker als ik ga breken. De gipsplatn uit de oude kamers zijn uit 1965 :') Misschien hadden ze toen nog geen groene gipsplaten :P

Excelletje klinkt goed!
pi_107671683
Anders maak ik vanaaf wel ff foto's, die gooi ik dan wel in ons stukje op FB :Y
pi_107671726
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik denk dat het groene zijn, maar ik weet het pas zeker als ik ga breken. De gipsplatn uit de oude kamers zijn uit 1965 :') Misschien hadden ze toen nog geen groene gipsplaten :P

Excelletje klinkt goed!
Oh wacht :D die bestonden toen niet bepaald in deze kwaliteit nee.

Wij hebben tegels tot 1.50 en de rest is geschilderd in spierwit (speciale verf).
Nog geen schimmel kunnen ontdekken en dacht maar niet dat ik een trapje op ga om het plafond schoon te maken ofzo ;)
Zit er nu 2 jaar in en ik ben van het type douchen tot je je naam op de muren/plafond kan schrijven :')

Heb onze hele verbouwing in excel gezet vooraf en alles maal 1,5 gedaan. Kwam behoorlijk goed uit, badkamer uiteindelijk nog goedkoper ook.
pi_107672346
Li en Sigme *O*

De Yvonne Awards
pi_107672352
Knap hoor, als je alles zelf kunt verbouwen.
pi_107672450
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:13 schreef Ml-etje het volgende:
Li en Sigme *O*

De Yvonne Awards
Is LIF niet meegenomen? :?
Doe wat je niet durft.
pi_107672499
Weinig, Perr? Zal gewoon zo rond de 2600 komen gok ik. Van de week weer sporten, dus mag dan weer omhoog. :)
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is LIF niet meegenomen? :?
Wie zou nu kunnen kiezen tussen Maria en Coco :{w
pi_107672627
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O- zal ik je namens de rest dan maar bedanken :+
pi_107672719
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef V1z0R het volgende:
Weinig, Perr? Zal gewoon zo rond de 2600 komen gok ik. Van de week weer sporten, dus mag dan weer omhoog. :)

[..]

_O-
  maandag 6 februari 2012 @ 14:25:49 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107672848
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:13 schreef Ml-etje het volgende:
Li en Sigme *O*

De Yvonne Awards
Hmm? Ik zie alleen maar Henk-en-de-rest. Oja! En Sigme en loveli, verrassend genoeg in SEX :o
pi_107672977
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hmm? Ik zie alleen maar Henk-en-de-rest. Oja! En Sigme en loveli, verrassend genoeg in SEX :o
Ik had heel Henk gemist :D
pi_107673004
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik ben dan ook incognito. B-)
Doe wat je niet durft.
  maandag 6 februari 2012 @ 14:57:44 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107674113
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik ook :o.

En loveli in SEX idd :o.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 februari 2012 @ 14:58:53 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107674170
Boh, ik heb al m'n eten al op (inclusief een zakje chips), maar ik heb nog steeds trek :{w. En ik eet niet eerder dan 18:30 :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_107674191
Bekend probleem. Morgen toch maar wat meer meenemen. :')
pi_107674391
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Bekend probleem. Morgen toch maar wat meer meenemen. :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

75kg/185cm

Hm, voor m'n gevoel eet ik al veel op het moment. Zal het eens in de gaten houden, maar ik heb iig geen honger gedurende de dag op het moment.
  maandag 6 februari 2012 @ 15:03:52 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107674409
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_107674621
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

Ja dat was ook het geval tot afgelopen vrijdag blijkbaar. :') ;(

Ik weet ook niet of het honger is of gewoon trek uit verveling. :P
  Vis een optie? maandag 6 februari 2012 @ 15:09:12 #298
70532 loveli
N
pi_107674679
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb buiten LIF ook een leven :+

Keuzes.. bevroren wangen of beslagen zonnebril. Op de kou na is het perfect hier. Kan niet te hard gaan, want licht verkouden en dan bevriest m'n neus (inside).
crap in = crap out
pi_107674693
aurum, denk je eraan dat er in de zomer ook bouwvakvakantie is? Tenzij je eigen 'mannetjes' hebt uiteraard 8-). Verder heb ik niet veel tips, zelf doen zou ik nooit doen, maar dat ligt aan mijn/onze skills (of juist de afwezigheid daarvan).

Ik ga lekker een uurtje eerder weg hier. Helemaal gaarvergaderd (van 10 tot 14.45) en nu wat hoofdpijn. Wilde een uurtje vrij nemen, maar dat hoefde niet van mijn leidinggevende O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107675229
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb buiten LIF ook een leven :+

Keuzes.. bevroren wangen of beslagen zonnebril. Op de kou na is het perfect hier. Kan niet te hard gaan, want licht verkouden en dan bevriest m'n neus (inside).
Herkenbaar :D
Bij mij zat mijn zonnebril vast op een gegeven moment :X
pi_107675649
Loveli is waarschijnlijk de reden dat er een tiental minder snot-,kots,-poepproducerende jengelkrengen rondlopen door verkeerd anticonceptiegebruik. :)

DICHT!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')