Omdat ik heel erg gelukkig word van een goed belicht portret met een kleine scherptediepte. En van het feit dat ik achteraf de kleuren nog goed kan trekken (schiet in RAW). Foto's met mijn compact vind ik 'leuk', van foto's gemaakt met mijn DSLR kan ik serieus heel erg blij worden. Van het ontbreken van goede fotoapparatuur bij een mooi moment kan ik echt een beetje sip zijn. Wat Henk zegt dus eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 07:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat voor specs heb je nodig? En waarom denk je perse een dslr nodig te hebben daar?
Dan zou ik zeker een dslr meenemen! Een 5dII is misschien een beetje overkill, dus over welke camera twijfel je?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik heel erg gelukkig word van een goed belicht portret met een kleine scherptediepte. En van het feit dat ik achteraf de kleuren nog goed kan trekken (schiet in RAW). Foto's met mijn compact vind ik 'leuk', van foto's gemaakt met mijn DSLR kan ik serieus heel erg blij worden. Van het ontbreken van goede fotoapparatuur bij een mooi moment kan ik echt een beetje sip zijn. Wat Henk zegt dus eigenlijk.
Oh en niet al teveel reizen ... we zijn er een maand, en ongeveer de helft van de tijd onderweg/aan het reizen.
Overkill?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker een dslr meenemen! Een 5dII is misschien een beetje overkill, dus over welke camera twijfel je?
Bekijk het ook even vanuit de ogen van iemand die niet 24/7 bij die camera in de buurt kan zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Overkill?Dat ding is zo fijn!
Hmmm het ruikt hier al helemaal naar vers getrokken kippebouillon! Jammer dat hij nog drie uur moet!
Oe, jij gaat er van tussen? Viel spass!quote:Op zondag 5 februari 2012 11:11 schreef loveli het volgende:
Verwarming op 15, 1 kilo uit koffer hevelen naar handbagage
Hmmm true. Ligt er natuurlijk ook aan welke lenzen je meeneemt. Bij een flinke reis wil je wel wat bereik hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bekijk het ook even vanuit de ogen van iemand die niet 24/7 bij die camera in de buurt kan zijn.
Geen idee! Kwam gisteravond ineens weer opzetten, dikke pijnlijke grote tenen?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:
Maria, tenenpijn? Wutwut?
In de boterkoek zat ongeveer 125gr boter, 1 ei, 100 gr suiker en 125 gr bloem + beetje citroensap. Daarvan neem ik ongeveer 1/8e per dag
Fotootje?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Oh en mijn keuken en badkamer zijn weer schoonwat een genot, vooral de keuken! Ik
mijn keuken echt, het uitzicht op de binnenplaats is echt machtig mooi nu.
Klinkt als wintertenen?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee! Kwam gisteravond ineens weer opzetten, dikke pijnlijke grote tenen?En dat is de hele nacht zo gebleven, nu loop ik nog een beetje gek al valt het nu mee als ik stil zit
Misschien overblijfsel van de pijnlijke voeten van de dag ervoor, anders zou ik het ook niet weten!
BoterkoekZelfgemaakt! Wil ik ook wel eens maken!
Hm het jeukt niet en echt verkleurd zijn ze ook niet?quote:
Vingers zijn wel vaker wat stijf, mn wijsvinger heeft momenteel idd een bobbel. Maar volgens de dok was dat niks ergs want ik zou wel iets raars ermee gedaan hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je had het toch laatst ook in je vingers Maria? Klinkt beetje als iets als jicht of reuma!
Warm wel, momenteel! Dankzij mijn lamasokkenquote:
Voortaan maar overwinteren in Benidorm dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Warm wel, momenteel! Dankzij mijn lamasokkenNiet raar warm ofzo! Rood ook niet. Wel dik, giga-teen
Vinger is alleen wat dik/pijnlijk bij het gewricht.*voelt zich oud*
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voortaan maar overwinteren in Benidorm dan?
Dat ik nog eens een inspiratiebron zou wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Tenenpijn, slecht geslapenGeht nerguns ober!
Foto's makenBedacht me gisteren nog (toen ik Phaidra's sneeuwfoto's bekeken had!) dat ik nog wel eens echt goeie foto's zou willen leren maken
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat ik nog eens een inspiratiebron zou worden. Wat lief!
Loveli, have fun in de buitenlandse sneeuw!
Geef mij een recept waar je blij van wordt en ik geef je een resultaat waar je verdrietig van wordt.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil ook op vakantie. Telt 2 dagen cursus op de veluwe ook als minivakantie?
Overigens word ik erg verdrietig van dit recept:
http://www.mijnreceptenbo(...)en-ananas-15011.html
Alles uit pakjes en zakjes.
Dat is zó naar als je eens op zoek bent naar inspiratie voor receptenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:03 schreef MarMar het volgende:
Hm, i can beat that... colakip.nl.. precies wat het zegt.. recepten van kip bereid in cola en dan met suiker en dan mosterd en ketchup erbij om te zorgen dat het `niet te zoet` is. Om te janken
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat ik nog eens een inspiratiebron zou worden. Wat lief!
Loveli, have fun in de buitenlandse sneeuw!
Ik neem geen camera meer mee op vakantie, maak net zo lief foto's met m'n foon. En dan zie ik er iig niet zo toeristisch uit met een camera om m'n nek.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem wel altijd een toestel mee en maak vervolgens 5 foto's ofzo
Als het doordeweeks is wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Binnenplaats?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Oh en mijn keuken en badkamer zijn weer schoonwat een genot, vooral de keuken! Ik
mijn keuken echt, het uitzicht op de binnenplaats is echt machtig mooi nu.
Het is echt heel simpel. Ik leg het altijd met mijn handen uit, maar dat wordt online een beetje lastigquote:Op zondag 5 februari 2012 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Ik vind foto's maken in de dierentuin of op vakantie altijd awesomeMaar snap nooit iets van de theorie van fotograferen
![]()
Misschien eens in verdiepen!
Ja, misschien moet ik maar eens een cursusje doen ofzo!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is echt heel simpel. Ik leg het altijd met mijn handen uit, maar dat wordt online een beetje lastigHet moet je gewoon goed uitgelegd komen, daar komt het op neer!
En dan zeker wel een afritsbroek, reisgids, heuptas en volledig verbrand rondlopen. Maar geen camera om je nek!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem geen camera meer mee op vakantie, maak net zo lief foto's met m'n foon. En dan zie ik er iig niet zo toeristisch uit met een camera om m'n nek.
Niks van dat alles, hoor (muv de reisgids, die is wel handigquote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
En dan zeker wel een afritsbroek, reisgids, heuptas en volledig verbrand rondlopen. Maar geen camera om je nek!
Er "toeristisch" uitzien zou toch niet moeten bepalen of je wel of niet met een camera rond gaat lopen.
Nou het is nog steeds een zooi, het lijkt een beetje op de keuken van mr lebovitz, ga even linkje zoeken!quote:Op zondag 5 februari 2012 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fotootje?*kijkt schuldig richting eigen keuken*
Dat zei onze gids bij het bultrug-spotten ook. Iedereen stond bij bakboord foto's te maken zonder echt te kijken naar die enorme vis die naast ons zwom. Het was echt heftig emotioneel mooi, maar dat hebben zij allemaal gemist.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks van dat alles, hoor (muv de reisgids, die is wel handig). Maar ik wil er gewoon niet uitzien als een typische toerist en ik wil ook niet de typische toerist uithangen, no offense
. Het gaat ook niet alleen om die camera natuurlijk, maar om het totale plaatje. Verder vind ik foto's maken niet zo interessant. Mensen maken foto's van dingen waar al duizenden betere foto's van te vinden zijn op Google. Zet dan jezelf of je reisgenoot er iig nog bij!
Ik ga graag voor mijn plezier op reis, dan ben ik toch een toerist? Hoe ik dat verder invul of hoe jij dat verder invult is een ander verhaal maar toeristen zijn we.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks van dat alles, hoor (muv de reisgids, die is wel handig). Maar ik wil er gewoon niet uitzien als een typische toerist en ik wil ook niet de typische toerist uithangen, no offense
. Het gaat ook niet alleen om die camera natuurlijk, maar om het totale plaatje. Verder vind ik foto's maken niet zo interessant. Mensen maken foto's van dingen waar al duizenden betere foto's van te vinden zijn op Google. Zet dan jezelf of je reisgenoot er iig nog bij!
Ik kan anders prima voor een Spaanse doorgaan hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef Perruche het volgende:
Haha! Mensen hebben toch wel door dat je een toerist bent hoor, zeker met onze hollandse hoofden! Mijn vriendje is een mix van alles en wordt vaak als "local" gezien, zelfs in Egypte.
Ik heb een 7D en twijfel om eentje uit de xxxD serie mee te nemen. Een 450D ofzo. Of een verlijkbaar klein dingetje van Olympus (de E-510 ofzo). Of een 40D, om nog enigszins pro te blijven. Maar die moet ik nog kopen danquote:Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker een dslr meenemen! Een 5dII is misschien een beetje overkill, dus over welke camera twijfel je?
Mijn foto's zijn beter dan de meeste ansichtkaarten/google. Ook omdat ik vaak van niet-toeristische plekken foto's maak. Aan mijn foto's zit een persoonlijke herinnering, dat kan je niet googlen/kopen in de winkel.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien vinden zij het wel jammer dat jij misschien sommige toeristische highlights mist omdat jij liever elders rondkijkt maar dat zou jou in hun ogen niet minder moeten maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik vind het niet erg als mensen zien dat ik een toerist ben trouwens, maar ik heb dan altijd zo'n beeld voor ogen van zo'n toerist met een petje op, rugzak op buik, camera bungelend om de nek, te hoog opgetrokken witte sokken in sandalen, die dan ook alleen maar naar de grote toeristische trekpleisters gaat en een plek niet écht leert kennen, zoals de locals die kennen. Zo zonde.
Ook een geel lampje ofzo? Daar heb ik ooit iets over zien langskomen ergens. linkjequote:Op zondag 5 februari 2012 14:23 schreef Perruche het volgende:
Iemand die hier verstand heeft van playstations, die van ons gat iedere keer uit, zomaar! Wifi staat uit en het gebeurd soms met films en soms met spelletjes. Lijkt niet oververhit te zijn... iemand een idee? Anders ga ik ook nog even naar DIG...
Shit.. Is dat niet meer goed als het eenmaal weer ontdooid is?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdorie, we hebben voor een paar honderd euro aan verf laten bevriezen..
welk land?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik heel erg gelukkig word van een goed belicht portret met een kleine scherptediepte. En van het feit dat ik achteraf de kleuren nog goed kan trekken (schiet in RAW). Foto's met mijn compact vind ik 'leuk', van foto's gemaakt met mijn DSLR kan ik serieus heel erg blij worden. Van het ontbreken van goede fotoapparatuur bij een mooi moment kan ik echt een beetje sip zijn. Wat Henk zegt dus eigenlijk.
Oh en niet al teveel reizen ... we zijn er een maand, en ongeveer de helft van de tijd onderweg/aan het reizen.
Dan zou ik voor een 2e hands 450D of vergelijkbaar gaan. Met een 1 of 2 redelijke lenzen kan het dan bijna niet fout gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb een 7D en twijfel om eentje uit de xxxD serie mee te nemen. Een 450D ofzo. Of een verlijkbaar klein dingetje van Olympus (de E-510 ofzo). Of een 40D, om nog enigszins pro te blijven. Maar die moet ik nog kopen dan.
[..]
Mijn foto's zijn beter dan de meeste ansichtkaarten/google. Ook omdat ik vaak van niet-toeristische plekken foto's maak. Aan mijn foto's zit een persoonlijke herinnering, dat kan je niet googlen/kopen in de winkel.
De Yellow Light of Death, nee dat is het vreemd genoeg niet! Maar bedankt voor je linkje!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ook een geel lampje ofzo? Daar heb ik ooit iets over zien langskomen ergens. linkje
Bij mij valt hij alleen uit als hij niet goed z'n warmte kwijt kan, geen idee wat het anders kan zijn.
Dat is het plan ja. De 18-50 f2.8 gaat dan mee, en de 70-200 f4 blijft lekker thuis. Voor de zoomfoto's neem ik mn kleine compact wel mee ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een 2e hands 450D of vergelijkbaar gaan. Met een 1 of 2 redelijke lenzen kan het dan bijna niet fout gaan.
Is de verf al open geweest voor het bevriezen?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdorie, we hebben voor een paar honderd euro aan verf laten bevriezen..
Dat is al beterquote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef DanaCat het volgende:
Lijstje van vandaag :
Ontbijt :
1 appel
1 grapefruit
kom met de helpt soja yoghurt andere helpt yoghurt
muesli
2 kopjes thee.
tussendoor :
handje walnoten
Lunch :
rauwkorstsalade
bord linzen soep met wat roggebrood
1 glas melk.
Diner:
Zilvervliesrijst.
zalm
rauwkorstsalade met bessen.
kopje koffie/thee.
Daarna niks meer
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is al beter
Overigens mag er nog wel wat water bij qua drinken mocht je dat nu niet genoemd hebben.
En wat zit er in de salades?
Na je diner mag je nog best eten hoor
Bedankt heb toch na je advies geluistert.
in de rauwkorstsalade zit sla tomaat komkommer azijn peterselie en niet al te zoet fruit.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is al beter
Overigens mag er nog wel wat water bij qua drinken mocht je dat nu niet genoemd hebben.
En wat zit er in de salades?
Na je diner mag je nog best eten hoor
Ja. We hebben nu alles binnen gezet en hopen maar dat we het alsnog kunnen gaan gebruiken.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is de verf al open geweest voor het bevriezen?
Dat lijkt al ietsjes beter, 's middags nog een tussendoortje en straks na je avond eten misschien iets als appel in stukjes even een minuutje in de magnetron, snufje kaneel erover en wat koude yoghurt erover? Vind ik altijd een fijn toetjequote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef DanaCat het volgende:
Lijstje van vandaag :
Ontbijt :
1 appel
1 grapefruit
kom met de heft soja yoghurt andere helft yoghurt
muesli
2 kopjes thee.
tussendoor :
handje walnoten
Lunch :
rauwkorstsalade
bord linzen soep met wat roggebrood
1 glas melk.
Diner:
Zilvervliesrijst.
zalm
rauwkorstsalade met bessen.
kopje koffie/thee.
Daarna niks meer
Oh die kans is dan best aanwezig. Niet té snel laten ontdooien en als je het niet meteen gaat gebruiken even omdraaien en weer terugdraaien (doe dat wel waar verfvlekken niet uitmaken).quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. We hebben nu alles binnen gezet en hopen maar dat we het alsnog kunnen gaan gebruiken.
Wij komen ook net van het ijs! Druk hoor, het lijkt wel Volendam overal...maar ik heb in ieder geval weer 2x geschaatstquote:Op zondag 5 februari 2012 13:32 schreef Goodbye het volgende:
Hm, qua eten is het een echte zondag hier![]()
Maar net wel een uurtje geschaatst!
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wij komen ook net van het ijs! Druk hoor, het lijkt wel Volendam overal...maar ik heb in ieder geval weer 2x geschaatstDe mini heeft nu echte hoge noren, in plaats van combinoren, dus dat was even wennen (veel gepiep en gepruttel vorige keer), maar vandaag ging het weer fantastisch veel beter. Ooit krijgen we een echte schaatsheld in de familie
Kun je niet een keertje s'avonds? -edit- deze week sowieso vorst s'nachts.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:
Blijft het ijs naar verwachting nog lang liggen? Ik wil eigenlijk vrijdag gaan schaatsenmaar dat duurt nog bijna een week. Vandaag gaat niet door vanwege huiswerk en OV gerommel.
Het ijs blijft nog wel, het is alleen hier in midden-Nederland overal bedorven door de sneeuwval van afgelopen vrijdag. Er waren door de wind nog veel wakken open, daar ligt nu een dun laagje ijs op, en door de sneeuw zijn ze niet meer te zien. Ik heb op het schaatsforum ook nog nooit zóveel verhalen over natte pakken gelezen, overal zijn wel mensen door het ijs gezakt de afgelopen tijd!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:
Blijft het ijs naar verwachting nog lang liggen? Ik wil eigenlijk vrijdag gaan schaatsenmaar dat duurt nog bijna een week. Vandaag gaat niet door vanwege huiswerk en OV gerommel.
op de ijsbaan in t zuiderpark lijkt t niet zo druk als ik kijk! mooie grote plas water met verlichting tot 22 uur 's avonds en gratis!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het ijs blijft nog wel, het is alleen hier in midden-Nederland overal bedorven door de sneeuwval van afgelopen vrijdag. Er waren door de wind nog veel wakken open, daar ligt nu een dun laagje ijs op, en door de sneeuw zijn ze niet meer te zien. Ik heb op het schaatsforum ook nog nooit zóveel verhalen over natte pakken gelezen, overal zijn wel mensen door het ijs gezakt de afgelopen tijd!
Dus je moet zoeken naar een plek met een actieve ijsvereniging, die een goed baantje veegt. Maarja, wij schaatsten vandaag dus kop aan kont over een plas
Je bent bekent met het fenomeen 'weerbericht' ?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar met ijs is het allemaal zo lastigquote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent bekent met het fenomeen 'weerbericht' ?
Ik ben gewoon over het besneeuwde gedeelte gaan schaatsen, naast het geveegde baantje. Die zat namelijk vol scheuren van de mensen die 'te vroeg' het ijs op zijn gegaan. Het ijs is echt best sterk, viel me op!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het ijs blijft nog wel, het is alleen hier in midden-Nederland overal bedorven door de sneeuwval van afgelopen vrijdag. Er waren door de wind nog veel wakken open, daar ligt nu een dun laagje ijs op, en door de sneeuw zijn ze niet meer te zien. Ik heb op het schaatsforum ook nog nooit zóveel verhalen over natte pakken gelezen, overal zijn wel mensen door het ijs gezakt de afgelopen tijd!
Dus je moet zoeken naar een plek met een actieve ijsvereniging, die een goed baantje veegt. Maarja, wij schaatsten vandaag dus kop aan kont over een plas
http://www.ekkel.com/natuurijs/Kaart.htmlquote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar met ijs is het allemaal zo lastig. Ik heb geen idee hoeveel ijs er nu ligt, en nog minder een idee hoe hard het moet vriezen om goed te blijven
.
Ja, daar hebben we 't donderdag voor het eerst op geprobeerd, met mini's noren! Best een leuk baantje om er even in te komenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
op de ijsbaan in t zuiderpark lijkt t niet zo druk als ik kijk! mooie grote plas water met verlichting tot 22 uur 's avonds en gratis!
Doe ikquote:Op zondag 5 februari 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
En btw je mag wel nog wat voedzaams vandaag qua kcal, dus doe maar eitjes en nog zuivel.
Bedankt voor de tips! We hebben de potten in de kast in de gang gezet, maar dat omdraaien gaan we nog even doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh die kans is dan best aanwezig. Niet té snel laten ontdooien en als je het niet meteen gaat gebruiken even omdraaien en weer terugdraaien (doe dat wel waar verfvlekken niet uitmaken).
Als er dan lucht bij kon komen doordat het deksel iets van zijn plek is door het bevriezen dan maak je dat weer dicht dmv de verf).
Zie je, jullie moeten etenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Amsel het volgende:
Halloooo
O/L - afbakbroodjes met ham en kaas
T - appelgebak en warme chocolademelk met slagroom
D - hij gaat spaghetti voor me maken
En verder heb ik wel bijgelezen maar zit ik te veel met m'n hoofd in de wolken op ergens zinnig op te kunnen reageren
Heb jij die taart zelf gemaakt?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook een niet zo heel briljante lijst, maar het boeit me vandaag ook niet zo héél veel:
O: 3 geroosterde boterhammen met hummus
L: Stuk Lemon Meringue Pie
T: handje walnoten
D: groentensoep met ballen en erbij vers volkoren/walnootbrood met erbij een uitprobeersel van half fat creme fraiche, sunblushed tomatoes en knof. Súper lekker, dat laatste! En wat camembert uit de oven.
Dinsdag weer naar de sportschool, evenals woensdag en donderdag en hopen dat de sneeuw snel weg is, dan kan ik weer hardlopen!
En morgen is Mr.Mo jarig en wordt hij 30! Dus ga morgenochtend vroeg boodschapjes doen voor ontbijt op bed en morgenavond gaan we in een bar eten en met vrienden dus biertje drinken
Oh wauw ik zocht precies zo'n receptquote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Naar recept uit 't receptenboek hier in CUL! Was voor Mr.Mo's verjaardag, die we met zijn zus en haar man hier vrijdag hebben gevierd
Thanks!!quote:Op zondag 5 februari 2012 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
In het receptenboek in CUL!
[FOK!-kookboek] Brood & Banket
beaamtquote:Op zondag 5 februari 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Het is echt súper simpel en niet te vergeten echt súper lekker
Winterweer=koud=meer verbrandig.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
beaamt![]()
![]()
![]()
Ik moet maar eens op zoek naar een goed excuus hem ook weer te mogen maken
misschien als ik mijn toets haal voor mijn opleidingquote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Winterweer=koud=meer verbrandig.
Et voila
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
misschien als ik mijn toets haal voor mijn opleiding
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Naar recept uit 't receptenboek hier in CUL! Was voor Mr.Mo's verjaardag, die we met zijn zus en haar man hier vrijdag hebben gevierd
Denk het niet tenzij veel file.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja dat gaan we nu proberen! Mss ren ik na een jaar gillend wel weer de trein in. Geen idee. One way to find out. Maar in ieder geval geen haringvervoer meer met de tram die structureel te laat komt.
heb nog nooit zo'n lekker toetje geproefd zonder schuldgevoelensquote:Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat lijkt al ietsjes beter, 's middags nog een tussendoortje en straks na je avond eten misschien iets als appel in stukjes even een minuutje in de magnetron, snufje kaneel erover en wat koude yoghurt erover? Vind ik altijd een fijn toetje
Welke files?quote:
Wat tof, een eigen autoquote:Op zondag 5 februari 2012 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja dat gaan we nu proberen! Mss ren ik na een jaar gillend wel weer de trein in. Geen idee. One way to find out. Maar in ieder geval geen haringvervoer meer met de tram die structureel te laat komt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:26 schreef DanaCat het volgende:
[..]
heb nog nooit zo'n lekker toetje geproefd zonder schuldgevoelens
Geldt niet voor XM, volgens mijquote:Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke files?
Zelf werktijden indelen ftw
Volgens mij wel toch? Maar dat kan ze vast zelf vertellenquote:
Jaquote:
Hmm ik wil m'n master graag in the UK doen! Voor Harting ben ik te laat geloof ikquote:Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
! Ga een jaar in Hull studeren volgend jaar!
![]()
Dus geef je op voor de Harting beurs!
Anders aanbieden om ook wat te maken?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:48 schreef An24 het volgende:
@Kwak: zo te horen voel je je al wat beter?
@XM: Eerste eigen autoIk heb een huurauto van de zaak, die ik niet prive mag gebruiken. Na 15.000 km mag ik een leaseauto uitzoeken. Maar dan nog is hij niet van mezelf. Heeft ook wel wat denk ik!
Nou van mijn planning is ook niet veel terecht gekomen, een slechte dag:
T: rijstwafel, smeerkaas en beker thee met melk van manlief
O: speltbrood/wentelteefje met banaan en thee.
T: niets
L: twee wasa crackers sport+, 1 met kaas en tomaat, 1 met filet american en tomaat. Thee
T: schoonzus had dus uitgepakt: monchoutaart en bladerdeeghapjes, vleeshapjes, brood en smeersels EN: komkommer en tomaat![]()
D: Ik zit nu dus vol. Misschien vanavond later nog een kom verse kippensoep.
Ik vind dat toch lastig hoor. Schoonzusje lust alles zegt ze, maar van het groentenspul zie ik altijd weinig. Een aangezien ik pas savonds pas zou eten en ze alles zelf heeft gemaakt, vind ik het dan zo moeilijk om het af te wijzen. Ik vind het best lekker en ik heb geprobeerd om het beste eruit te halen, maar tis gewoon niet zo goed. En ze kan niet zo goed tegen kritiek/ feedback. Moet toch maar eens een manier vinden om het aan te kaarten
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar het gaat toch gewoon om hapjes op een verjaardag? Dan is wat ze heeft geserveerd toch prima?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:48 schreef An24 het volgende:
@Kwak: zo te horen voel je je al wat beter?
@XM: Eerste eigen autoIk heb een huurauto van de zaak, die ik niet prive mag gebruiken. Na 15.000 km mag ik een leaseauto uitzoeken. Maar dan nog is hij niet van mezelf. Heeft ook wel wat denk ik!
Nou van mijn planning is ook niet veel terecht gekomen, een slechte dag:
T: rijstwafel, smeerkaas en beker thee met melk van manlief
O: speltbrood/wentelteefje met banaan en thee.
T: niets
L: twee wasa crackers sport+, 1 met kaas en tomaat, 1 met filet american en tomaat. Thee
T: schoonzus had dus uitgepakt: monchoutaart en bladerdeeghapjes, vleeshapjes, brood en smeersels EN: komkommer en tomaat![]()
D: Ik zit nu dus vol. Misschien vanavond later nog een kom verse kippensoep.
Ik vind dat toch lastig hoor. Schoonzusje lust alles zegt ze, maar van het groentenspul zie ik altijd weinig. Een aangezien ik pas savonds pas zou eten en ze alles zelf heeft gemaakt, vind ik het dan zo moeilijk om het af te wijzen. Ik vind het best lekker en ik heb geprobeerd om het beste eruit te halen, maar tis gewoon niet zo goed. En ze kan niet zo goed tegen kritiek/ feedback. Moet toch maar eens een manier vinden om het aan te kaarten
Oh ja, da's waar ookquote:Op zondag 5 februari 2012 18:39 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Hmm ik wil m'n master graag in the UK doen! Voor Harting ben ik te laat geloof ik
Nou ja, het was meer een buffet. Eigenlijk meer een heel vroeg diner voor 9 man. We zaten ook echt aan tafel met de hapjes erbij.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar het gaat toch gewoon om hapjes op een verjaardag? Dan is wat ze heeft geserveerd toch prima?
Ik heb er nog geen kunnen ontdekkenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mo/CreepyCookie is er een handige site om OV te plannen in Engeland?
Ja boeiend, meer info over het weerzien gaarne!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef Amsel het volgende:
Die lemon merengue pie móét ik ook maken, wat ziet dat er geweldig uit!!
Wat een grappig toeval!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik sms vriendin in kwestie: hoi ken jij ... uit Alkmaar? 'ja, dat is m'n broer'
'dan heb ik zojuist zijn oude auto gekocht'
'ehm.. LOL!'
Ik zit me al druk te maken over ik wel vrij kan krijgen, mocht de tocht doorgaan! Ik zag allemaal plaatjes op FB van ijspret in m'n geboorteplaats.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat een grappig toeval!
Wij zitten ons hier enorm te verheugen op de Tocht! Mocht het niet doorgaan dan was het leuk fantaseren. Las bij UKS dat de Bonkefeart al in de pocket is. /fries
Dat is zo mooi aan japanners en chinezen.. OVERAL moeten ze zelf op de foto voorkomen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef Phaidra het volgende:
Op vakantie wissel ik het af. De ene dag sleep ik de camera mee, de andere dag lekker zonder. Ik hou niet zo van mensen fotograferen en de gebouwen / natuur lopen niet weg. Vakantiefoto's met jezelf of reisgenoten erop vind ik dan weer afschuwelijk. Ieder z'n ding.
Aangezien mijn aanstaande mee doet en ik volgend weekend moet werken, baal ikquote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit me al druk te maken over ik wel vrij kan krijgen, mocht de tocht doorgaan! Ik zag allemaal plaatjes op FB van ijspret in m'n geboorteplaats..
Slaap lekker Uniek!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Aangezien mijn aanstaande mee doet en ik volgend weekend moet werken, baal ik
Moe, zo maar slapen morgen weer vroeg pissen
Anna
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:26 schreef DanaCat het volgende:
[..]
heb nog nooit zo'n lekker toetje geproefd zonder schuldgevoelens
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en wat een kitsch, MI-tje!
En het zou fijn zijn als de elfstedentocht 2 weken wacht. Of anderhalf. Alles vanaf vrijdag de 17e!
Ben je aan het herkijken?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, ik heb teveel troep gegeten vandaag. Misselijk, opgeblazen.
Een aflevering van de West wing kijken, en dan douchen en naar bed denk ik...lekker!
Weet ik niet eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mo/CreepyCookie is er een handige site om OV te plannen in Engeland?
Hoe doe je die crumble? Heb nog stoofperen namelijk en die neem ik mee naar les parents, had beloofd een toetje te makenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ben je aan het herkijken?
Lijstje van hjoed:
O kwark, havermout, banaan, rozijntjes
T snelle Jelle, want
S 2 uur schaatsen
T warme choco
L pistolet met tapende en kaas
T appel
D pastaatje met salade
T appel stoofpeer crumble
Ja, maar een 15cm zal het nog niet zijn denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat een grappig toeval!
Wij zitten ons hier enorm te verheugen op de Tocht! Mocht het niet doorgaan dan was het leuk fantaseren. Las bij UKS dat de Bonkefeart al in de pocket is. /fries
Niet zo goed. Ze ligt in kritieke toestand op de IC, heeft grote problemen met de anti-afstotings medicijnen. Ook hebben haar nieren nu grote problemen. Ze is gister even wakker geweest, en had toen het gevoel dood te gaan, heel sneu. Voor de rest houden ze haar in slaap.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
Hoe is het met het meisje met het nieuwe hart, Jagär?
Ah fijn, had al suiker en kaneelstokjes, roomboter ook nog wel, bloem hebben m'n ouders wel. Thanks!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:51 schreef anna82 het volgende:
Ik heb altijd:
300 gram bloem of zelfrijzend bakmeel
200 gram roomboter
150 gram suiker
Of gedeeltes daarvan, want dit is best veel. En dat kneden tot een kruimeldeegje.
Appels en stoofpeertjes in even grote stukken, beetje suiker en kaneel erbij en dan in de oven tot de deeglaag krokant is, op 180-200 graden.
Lukt altijd!
Wat wil je gaan doen? Op reis?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Poe, '97.. dat is alweer een tijd geleden! Toen op tv gekeken voor zover ik me kan herinneren.
Hopelijk krijg ik morgen te horen of m'n werkgever openstaat om te praten over onbetaald verlof volgend jaar.. erg spannend.
quote:
Niet cliche, juist heel gaaf! Ik denk dat heel veel mensen het willen en weinig het echt doen!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Het liefst een jaar om rond te trekken in (erg cliché) z/o azie, australie, zuid amerika.. Nu alleen m'n werkgever nog ff overhalen om te voorkomen dat ik er ontslag voor moet nemen.
Netjes aan m'n lijstje gehouden voor vandaag.
^^quote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
In '97 ben ik ondanks verzet even mee gaan kijken maar ik vond er niets aan
Tegenwoordig schep ik op dat ik er destijds bij was en uiteraard vooraan stond.
Daarom wil ik het ook gaan doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Niet cliche, juist heel gaaf! Ik denk dat heel veel mensen het willen en weinig het echt doen!
Buitenlandervaringen zijn zo gaaf. Hoop op goed nieuws van de werkgever...
Envoor je lijstje!
Korsakov?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan me dr tocht van '97 niet heugen en de tocht van 2012 als ie er komt vast ook niet.
Nee, desinteresse. Heb niks met schaatsen. En met Friesland ook niet zoveelquote:
Is m'n oma alweer zo lang doodquote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan me dr tocht van '97 niet heugen en de tocht van 2012 als ie er komt vast ook niet.
Anarchist kitty!quote:Op maandag 6 februari 2012 07:22 schreef Phaidra het volgende:
Wheheh:
[ afbeelding ]
Nu maar snel naar het werk. Het zou fijn zijn als de NS z'n medewerking verleent.
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Anarchist kitty!
Ik ben gearriveerd op het werk en heb mezelf geïnstalleerd met koffie en een boterhamLammakomme die dag
Enneh, vandaag zijn da mister en ik 9 jaar samenWe hebben het vast 'gevierd' door vanochtend samen de trein van 6.35 te nemen
Duimt mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:05 schreef loveli het volgende:
Uniek, geen vrij te regelen als 'ie doorgaat? *duimt*
ff wakker worden hier
Ik vind dit best weinig. Voor een man.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Mogge!
O: 250gr kwark met een banaan
T: 1x volkoren bth met kalkoenfilet/komkommer en een appel
L: 2x volkoren bth met kalkoenfilet/komkommer en 1x pindakaas
T: Mineola+kwark en een bth met pindakaas
D: Chili con carne met rijst
T: Kwark met fruit
Kwark/brooddag aangezien de rest op was vanochtend.
Ja, dat!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Maria & vriend, gefeliciteerd! 9 jaar samen![]()
.
Heb je een leuke dag gehad gister?quote:Op maandag 6 februari 2012 08:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gefeliciteerd Maria!![]()
Lijstje:
O: koffie verkeerd, havermout, melk, appel
L: 4 bth, 2 met zeeuws spek en 2 met fricandeau, kop zelfgemaakte erwtensoep
D: zuurkoolschotel, misschien nog wat erwtensoep.
En daar wordt vast nog wat in geschoven of en er komt nog wat bij.
75kg/185cmquote:Op maandag 6 februari 2012 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind dit best weinig. Voor een man.
Ik heb je stats even gemist overigens, maar ik zou denken dat er zeker nog 2 boterhammen bij mogen.
Ja! Er was alleen weinig in bed liggen en niets doen bij, want nadat ik naar de sportschool was geweest, ging ik boodschappen doen, besloot ik erwtensoep te gaan maken en moest mn huis toch nog een beetje worden opgeruimd.quote:
^^quote:Op maandag 6 februari 2012 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Maria & vriend, gefeliciteerd! 9 jaar samen![]()
.
En meer niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Uiteindelijk met het gezelschap op de bank onder een dekentje gezeten en Kick Ass gekeken.
Ja hoi. Doe jij eens uitgebreid updaten?!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:55 schreef Amsel het volgende:
Gefeliciteerd met jullie 9 jaar Maria!
[..]
En meer niet?
Nee!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:55 schreef Amsel het volgende:
Gefeliciteerd met jullie 9 jaar Maria!
[..]
En meer niet?
.O,o je wordt gefriendzoned. Volgende keer zoenenquote:Op maandag 6 februari 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee!Misschien moet ik maar een berichtje sturen of we nog gaan zoenen ofzo.
Heb al wel aangeboden dat ik wel meewilde om een nieuw kastje uit te zoeken voor zn huis.
Oeh, zijn er wel vibes in die richting?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee!Misschien moet ik maar een berichtje sturen of we nog gaan zoenen ofzo.
Heb al wel aangeboden dat ik wel meewilde om een nieuw kastje uit te zoeken voor zn huis.
Ik vind het zo ontzettend lekker, een "vergeten" groente, het is ook wel even een werkje om ze te schillen maar dat doet lief toch maar ze zijn niet duur, ongeveer 2 euro per kg en dan heb ik ze nog biologisch ook en zo ontzettend lekker! Eerst even stomen of koken, eigenlijk gewoon net als witlof..quote:Op maandag 6 februari 2012 10:38 schreef An24 het volgende:
@Amsel...doe is niet zo geheimzinnig![]()
@Maria: feli!
@HPKW: zoenenMaar geen stappen overslaan he?!
![]()
@ MarMar: Je D klinkt idd erg lekker, even onthouden.
Hier: Shit: in geen twee jaar griep gehad, nu aangestoken door manlief. Leuk na zo'n vrije week.
Poging lijstje, als ik alles naar binnen krijg:
O: Brinta van halfvolle melk
T: 2 mandarijntjes
L: mijn verse kippensoep komt nu dubbel goed uit! gekookt eitje erbij of zo.
T: paprika, wortel, komkommer met hummus
D: ligt er aan hoe we ons voelen. Kippensoep met brood of aardappeltjes, spinazie en een duits biefstukje.
T: kwark
Heb ik nog niet gedaan!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:52 schreef Quinazoline het volgende:
Gefeliciteerd Maria! En ik vind het grappig HPKW, dat je dat soort dingen (volgende keer zoenen?) via een berichtje verstuurd. Maar ik ben bang dat ik een mietje zou zijn in jouw situatie en ook geen initiatief zou durven te nemen dus ik mag er niks van zeggen.
Je bent een held! Ik begin er niet aan!quote:Kan iemand even opmerken dat ik toch heb hardgelopen IN DIE KOU en dat ik daarna kwark heb gegeten. Ik ben zelf namelijk erg trots op mijzelf
.
Nou, ik zit eens te denken en volgens mij waren al mijn "eerste" zoenen inderdaad in een omgeving met weinig licht, veel drank en harde muziek.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gedaan!
De andere optie is bier gaan drinken in de kroeg en m daar te bespringen en dan kan ik altijd nog claimen dat ik dronken was ofzo.![]()
Maar afijn, iemand thuis of uberhaupt bij daglicht bespringen, is sowieso
Dat jaquote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou, ik zit eens te denken en volgens mij waren al mijn "eerste" zoenen inderdaad in een omgeving met weinig licht, veel drank en harde muziek.
Alleen hij?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:11 schreef Jagärtrut het volgende:
ik kan me m'n eerste zoen met de duutser niet eens meer herinneren..
Terwijl hij broodnuchter was!
Ja, was op een feestje waar hij even voorbij kwam, en ik zoooo dronken was, ik ben nog nooit zo dronken geweest en zal het ook niet meer worden...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:53 schreef Mini. het volgende:
[..]
Alleen hij?
Ik kan me mijn laatste eerste zoen ook niet echt meer herinneren...
Scheelt mij weer een PMquote:Op maandag 6 februari 2012 12:53 schreef Mini. het volgende:
[..]
Alleen hij?
Ik kan me mijn laatste eerste zoen ook niet echt meer herinneren...
PHM?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat jaBehalve PHM
Ik vind kloothommels best nog degelijk eigenlijk, tenminste, als je het niveau van anderen soms ziet
Dat is al lang overquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef creepycookie het volgende:
Oh god. Ik denk dat ik weet hoe dit verhaal gaatIs het nog wat geworden?
Niet echt bijdehand..quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Druk! Niet bijgelezen. Maar even dit: studenten/mensen realiseren zich volgens mij echt niet hoe openbaar media als Facebook zijn.
Net op facebook zegt een student iets als 'gvd, cijfers van tentamen X gaan nog langer duren, zie mail examencommissie".
Waar een andere student op reageert met "kloothommels!".
Tja, dat verschijnt in mijn newsfeed (ga er heus niet naar op zoek), en laat ik nou net één van de leden van de examencommissie zijn. Zo stom zoiets. Mgoed.
Ik ga hoorcollege geven, laters!
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik zit te overwegen om de badkamer te gaan verbouwen, maar ik heb geen idee hoeveel zoiets kostEn ook geen idee waar ik prijsinformatie vandaan zou kunnen halen /n00b
Ik wil de oude tegels eruitrammen, nieuwe tegels erin. afhankelijk van kostprijs tegels en opp, verder huur van boormachine die tegels eraf kan tikken?
Wandkast moet doorgebroken worden en bij de douche worden getrokken. Dus metselen/stuccen en impregneren denk ik. Stenen en specie zijn vrij betaalbaar maar loop even door een bouwmarkt met de maten. Stuccen afhankelijk van wie/wat/waar 15-25 euro p m2 en wanneer je dat met speciale stuc laat doen voor de badkamer gaat dat prima.
Waterleiding moet verlegd worden, daar moet je echt iemand voor langs laten komen.
Nieuwe vloertegels, als je de wand zelf kan dan de vloer zeker
Oude douchewand eruit, nieuwe douchewand erin. Geen werelbedragen, wat voor 1 zoek je?
Nieuw douchemeubel monteren Ikea/duurder?
Wat ik in Bold gezet heb kan ik denk ik zelf wel.
In K&W zijn volgens mij alleen klusprojecten te volgen, ik zie zo 123 niet waar ik bovenstaande info vandaan kan halen
thanks!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Op http://www.werkspot.nl kan je iig door de 'projecten' van andere mensen bladeren en zien wat zij er voor betaald hebben. Je kan er zelf ook een aanvraag voor ruwe schattingen plaatsen, dan kan je daarna iemand uitkiezen die een gespecificeerde offerte komt maken.
mjaah, ik heb de andere kamers gestuucd, maar dit is de huiskamermuur en de rest van die muren is suuuuuperstrak. Denk dat het dan beter is om het door iemand te laten doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:39 schreef An24 het volgende:
Aurum: als je tegels kunt zetten en kunt metselen, kan je zelf ook wel stuccen denk ik. Het lijkt moeilijk, maar valt reuze mee!
Badkamer is net even iets anders dan gewoon stuccen, maar ik weet niet of Aurum tegels wil tot aan plafond.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:39 schreef An24 het volgende:
Aurum: als je tegels kunt zetten en kunt metselen, kan je zelf ook wel stuccen denk ik. Het lijkt moeilijk, maar valt reuze mee!
ik denk dat het groene zijn, maar ik weet het pas zeker als ik ga breken. De gipsplatn uit de oude kamers zijn uit 1965quote:Op maandag 6 februari 2012 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je groene gipsplaten in de badkamer of gewone?
Denk dat je het beste een excelletje kunt maken met wat je wil doen en de materialen/maten.
Wil je best helpen met wat prijzen maar voor sommige dingen moet je echt even iemand langs laten komen (verleggen leidingen).
En het is ook afhankelijk van de apparatuur die je zelf hebt/kunt lenen.
Oh wachtquote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat het groene zijn, maar ik weet het pas zeker als ik ga breken. De gipsplatn uit de oude kamers zijn uit 1965Misschien hadden ze toen nog geen groene gipsplaten
Excelletje klinkt goed!
Is LIF niet meegenomen?quote:
Wie zou nu kunnen kiezen tussen Maria en Cocoquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wie zou nu kunnen kiezen tussen Maria en Coco
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef V1z0R het volgende:
Weinig, Perr? Zal gewoon zo rond de 2600 komen gok ik. Van de week weer sporten, dus mag dan weer omhoog.
[..]
Wie zou nu kunnen kiezen tussen Maria en Coco
Hmm? Ik zie alleen maar Henk-en-de-rest. Oja! En Sigme en loveli, verrassend genoeg in SEXquote:
Ik had heel Henk gemistquote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmm? Ik zie alleen maar Henk-en-de-rest. Oja! En Sigme en loveli, verrassend genoeg in SEX![]()
Ik ben dan ook incognito.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Bekend probleem. Morgen toch maar wat meer meenemen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
75kg/185cm
Hm, voor m'n gevoel eet ik al veel op het moment. Zal het eens in de gaten houden, maar ik heb iig geen honger gedurende de dag op het moment.
Ja dat was ook het geval tot afgelopen vrijdag blijkbaar.quote:
Heb buiten LIF ook een levenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmm? Ik zie alleen maar Henk-en-de-rest. Oja! En Sigme en loveli, verrassend genoeg in SEX![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb buiten LIF ook een leven
Keuzes.. bevroren wangen of beslagen zonnebril. Op de kou na is het perfect hier. Kan niet te hard gaan, want licht verkouden en dan bevriest m'n neus (inside).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |