quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb een zeer groot wak van de Noordzee gemaakt
Open water, hele route.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:17 schreef Mercer het volgende:
Beter alleen de route zelf........ wat gaan we doen? Heel weinig, of heel veel ijs?
Ik heb ook eens een site gevonden, wordt die binnen 5 minuten vakkundig gemold door Fok!...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:17 schreef Mercer het volgende:
Beter alleen de route zelf........ wat gaan we doen? Heel weinig, of heel veel ijs?
Als het morgenavond -10 wordt hebben we alsnog een koudegolfquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De Bilt stijgt nog steeds onder de bewolking.
-12,8 nu.
Als het om 01.00 nog streng vriest, hebben we de koudegolf vannacht al te pakken.
Aantonen dat het niet betrouwbaar isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Wat is de fun om zo'n site te verzieken?? Als iedereen het normaal invult is het juist superhandig.
Denk eerder dat het dan maandag of dinsdag wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:42 schreef Sebas1986 het volgende:
De Bilt al -11,2. Loopt erg snel op nu...eventueel morgenavond dan maar die koudegolf pakken!
Oh, echt? Misschien had ze een cocktailparty tussen de uitzendingen door...quote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef Adelante het volgende:
En Margot Ribberink heeft nog steeds dezelfde feestjurk aan als om 18uur
Denken dat dat nu live isquote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef Adelante het volgende:
En Margot Ribberink heeft nog steeds dezelfde feestjurk aan als om 18uur
Dat denk ik wel ja, die gaan toch niet om 18 uur het nieuws van 24 uur insprekenquote:
Nee, wordt na de 19.50u-versie opgenomen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, die gaan toch niet om 18 uur het nieuws van 24 uur inspreken
Zelfde effect als -18Cquote:
Geen idee, dat zie ik niet voor me. Ook geen behoefte aanquote:
Ja, duh: Laatste officiële koudegolf was in 1997.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yes voor een koudegolf is er minimaal nog een -10 nodig om die te kunnen pakken
Er moet minimaal 5 ijsdagen zijn waarvan 3 met nachttemps van -10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |