kma = vrijwel alle kaas uitgesloten. Hoogiut geitekaas, maar dat heeft zo'n uitgesproken smaak dat je het moet leren eten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:13 schreef Nirak het volgende:
Welke kaas mag eigenlijk niet dan evenstar als je bv geeft?
SPOILER: plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:08 schreef DJMO het volgende:
Wat een grote kerel alweerSPOILER: plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
franse kaas zou ik niet weten , 'k had 't zelf meer over hollandse kaas enzoquote:Op zondag 5 februari 2012 00:09 schreef Nirak het volgende:
Zijn al die franse kaasjes dan ook echt van koemelk?
Vind het knap van je hoor! Je houdt het zo goed vol! Heb je die andere fles al geprobeerd?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:11 schreef Sandous het volgende:
Djmo geweldig![]()
en die wangetjes dan hoe lief!
Hier kolf ik me nog steeds suf
Geitenmelk lijkt heel erg op koemelk. Dat werd bij ons ook afgeraden. Door mensen die verder ook niet helemaal in de goeie hoek zaten,dus ik ben wel benieuwd of dat nou klopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
kma = vrijwel alle kaas uitgesloten. Hoogiut geitekaas, maar dat heeft zo'n uitgesproken smaak dat je het moet leren eten.
(correct me if i'm wrong evenstar)
Dus misschien is paardenmelk ook een optie om te proberen?quote:Ik ben allergisch voor koemelk, kan ik dan wel paardenmelk verdragen?
In de meeste gevallen zijn de mensen allergisch voor de eiwitten in koemelk. Deze zijn lang en moeilijk verteerbaar en geven op darmniveau een negatieve reactie. Paardenmelk eiwitten zijn erg kort en geven die problemen niet. Men moet alleen opletten wanneer men een lactose-allergie heeft. Mensen kunnen dan vaak niet tegen de paardenmelk. Echter bij een lactose-intolerantie kunnen de gebruikers vaak wel tegen de lactose, omdat deze snel opgenomen of omgezet wordt. Langzaam opbouwen is dan wel verstandig.
Nee, helemaal niets. Wat voor effect zou een infuus kunnen hebben?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:09 schreef WupWup het volgende:
Heb je een infuus gehad tijdens de bevalling?
Welke kleur hebben je tepels na het voeden of kolven?
Dat vroeg ik me ook af..quote:Op zondag 5 februari 2012 12:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets. Wat voor effect zou een infuus kunnen hebben
Kan altijd natuurlijk, maar ik heb hem beide keren gewogen zien worden en het gewicht ook gezien. Dus of dat ooit te achterhalen is? Nou was hij wel vrij fors, 3885 gram, maar een dag later toch echt nog maar 3650.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:20 schreef WupWup het volgende:
Een infuus kan zorgen voor een 'vals' geboortegewicht. Als moeder flink wordt gevuld, heeft baby ook meer vocht waardoor hij meer afvalt. 200 gram afvallen in de eerste nacht is wel bijzonder veel. Als je geen infuus hebt gehad, is het niet mogelijk dat er een meetfoutje is gemaakt?
Bummer... Hier net fles kv erin, want hij had niet genoeg meer aan mijn borsten..quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Ticootje het volgende:
Nirak ik krijg het ook niet afgebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |