Wanneer? Zaterdags van 21:30 tot 23:00.quote:Vanaf vanavond 21:30 uur is All You Need Is Love terug bij RTL 4. Elke week staat de show in het teken van liefde. De tranen vloeien weer rijkelijk wanneer de onvermoede ‘slachtoffers’ plotseling oog in oog met elkaar komen te staan. De All You Need Is Love-caravan rijdt weer door het land om mensen op te pikken die met behulp van Robert verbroken relaties proberen te herstellen. Maar ook stille liefdes die openlijk de liefde durven te verklaren komen voorbij.
Australië
Nieuw dit jaar is de Roadtrip Down Under. In plaats van verre geliefden deze kant op te halen, levert Robert ten Brink Nederlandse liefjes dit jaar hoogst persoonlijk af in Australië. Dat levert prachtige verhalen op en ondertussen worden vriendschappen gesmeed voor het leven.
jawel ik vind het wel leuk.. ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
Het Australiëdeel vind ik niet zo leuk eigenlijk.
Ik heb niet goed gelezen, hij zat wel in de zaal, maar de opname waar hij bij was, is de laatste van het seizoen, dus niet die van vanavondquote:
nog ergerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Heel erg inderdaad altijdEn volgens mij playbacken ze ook nog.
Dit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het laatste stukje nog even mee
Zó vervelend, schakelde te laat inquote:
Ik denk niet dat het zozeer teksten zijn die door AYNIL worden geschreven of worden opgelegd. Ik denk dat mensen zelf er dusdanig bewust van zijn dat er cameras bij zijn dat ze dat zelf zo doen. Je ziet namelijk ook vaak genoeg mensen stotteren en stuntelen..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:15 schreef Starlie het volgende:
Hoe erg ze het ook verdienen en hoe ronduit kut het ook allemaal is maar die ingestudeerde teksten vind ik altijd zo tenenkrommend!! Niet alleen bij hun hoor maar ik heb dat wel vaker. Net of ze van All You Need is Love de tekst voor je schrijven met zinnen als " we hebben 2 mooie kinderen Lana en Levi" alsof die vent niet weet hoe zijn kinderen heten...
Ja daar zit ook wel wat in natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zozeer teksten zijn die door AYNIL worden geschreven of worden opgelegd. Ik denk dat mensen zelf er dusdanig bewust van zijn dat er cameras bij zijn dat ze dat zelf zo doen. Je ziet namelijk ook vaak genoeg mensen stotteren en stuntelen..
Dat niet, heeft een oogziekte en dreigt over 5 jaar blind te zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef detulp050 het volgende:
Val er net in, meisje terminaal ziek?
De vader wil daarvoor geen toestemming geven..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef Burdie het volgende:
Hoezo kan ze die kinderen niet meenemen naar Nederland? Die moeder kan toch de Nederlandse nationaliteit aanvragen voor haar kinderen?
Volgens mij is dat ook niet nodig, maar het zal welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:27 schreef ejiraM het volgende:
[..]
De vader wil daarvoor geen toestemming geven..
Was jij daar ook bij de opname's..? Trouwens dat doen ze meestal wat eruit knippen inverband met uitzending tijd op tv..Heb dat bij Paul de Leeuw ook meegemaakt..quote:
Zonder te kijken hoor ik het haar zeggenquote:
inderdaad!quote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig, een man met een vouw in zn hoofd!
quote:
Ik had het ook moeilijkquote:
Idd ik moet ook naar de wc.quote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Bijna half uur bezig, tijd voor knabbels en drinken en pauze!
Dan kijk je toch wat anders, Scroogequote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef Zynthor het volgende:
wat een simpel programma bah, dat oude mens dat langs dat vrouwtje staat moet wel geestelijk gehandicapt zijn. Kan niet anders.
*vind ik leuk*quote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan kijk je toch wat anders, Scrooge
quote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan kijk je toch wat anders, Scrooge
quote:Op maandag 24 december 2012 11:22 schreef Silenus het volgende:
* De 'helaas kon hij niet naar de studio komen, oh wacht nee, daar komt ie aan!'-grappen!
![]()
Dat, niks aan dit.quote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vind dit echt suffe verhalen, ik wil liefde zien.
Ja! En wat tenenkrommend Maarten-gezoen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef MissJ het volgende:
ok en nu graag weer grote Nigerianen die in de armen springen bij blonde Hollandsche vrouwtjes!
ik wil afwisseling!quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef Silenus het volgende:
'zuiderse landen?' Niet haten op valentina!
Je bent verdomme net een half jaar terug geweestquote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Silenus het volgende:
Als ik dit programma zie wil ik altijd een wereldreis maken en alleen maar lekkere chicks regelen
Maar ik ben een loonslaaf.
ditquote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Silenus het volgende:
Als ik dit programma zie wil ik altijd een wereldreis maken en alleen maar lekkere chickskerels regelen
Maar ik ben een loonslaaf.
Hij is in zijn cultuur de rijkste man ter wereld.quote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef Okian het volgende:
In die culturen geldt toch ''hoe dikker de reet van je vrouw, des te meer rijkdom je uitstraalt''?
Je zou dr maar onder liggenquote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef Okian het volgende:
In die culturen geldt toch ''hoe dikker de reet van je vrouw, des te meer rijkdom je uitstraalt''?
Echt toevallig dat iedereen nou net bij die sponsor zit he.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
Pa en moe waren eerst even uit de jacuzzi van de Zwaluwhoeve getakeld...
In die contreien hebben de ouderen vaak ook maar een oranje lapje stof aan.quote:Op maandag 24 december 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Senioren in oranje badjassen. Heeft ie vast ook nog nooit gezien.
Het duurt nog een uur hoorquote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
HolaIk kijk het laatste stukje mee. Jammer dat er weer net reclame is.
Stukje? Dat duurt nog wel even hoorquote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Nou ja, stuk danquote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Stukje? Dat duurt nog wel even hoor
Tegenwoordig duren reclames lang genoeg om even een flesje wijn uit de kelder te halen, te openen, te decanteren, even te laten ademen terwijl je ondertussen een wilde Alaska zalm kan fileren en trancheren.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Een huuuuuuuuge blonde deerne die op een petiterig Indiaas (?) menneke af eh... rende....quote:
Een (vermeende fokker) man met een vouw in zn hoofd die lachte als goofy en zn vriendin een gebroken kaak heeft bezorgd met de eerste zoen.quote:
Hahaquote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Een huuuuuuuuge blonde deerne die op een petiterig Indiaas (?) menneke af eh... rende....
Ze was een kop groter en drie keer zo breed.
Serieusquote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een (vermeende fokker) man met een vouw in zn hoofd die lachte als goofy en zn vriendin een gebroken kaak heeft bezorgd met de eerste zoen.
De gebroken kaak is een vermoeden, de rest zijn feiten.quote:
ditquote:
Haha ineens een seconde zo'n verschrompelde leuter in beeldquote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Dit is net Basic Instict met die opa.
God ben ik even blij dat ik net even snel iets moest doenquote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ineens een seconde zo'n verschrompelde leuter in beeld
quote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn dat voor vlekken op de muur Maartje?
beter komt Rob even langs met zijn spermalampquote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn dat voor vlekken op de muur Maartje?
Tuurlijk Karina.quote:Op maandag 24 december 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook van die vlekken op de muur, maar dat is witte wijn
Ja ja!quote:Op maandag 24 december 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook van die vlekken op de muur, maar dat is witte wijn
armoede?quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef SchoneZoon het volgende:
Heb me altijd afgevraagd wat die vrouwen in Afrikanen zien
Domme vraag natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Zou er nou nooit iemand zijn die zegt: nee je mag niet binnen komen?
Ik vind dit soort stukjes mooier dan al die blondjes die verlangen naar die negerlul van afgelopen zomer.quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Okian het volgende:
ben ik de enige hier die blondines wil zien dan
quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind dit soort stukjes mooier dan al die blondjes die verlangen naar die negerlul van afgelopen zomer.
-quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind dit soort stukjes mooier dan al die blondjes die verlangen naar die negerlul van afgelopen zomer.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, inderdaad!quote:Op maandag 24 december 2012 21:56 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Jeroen Pauw wannabe heeft zieke hoektanden, fucking vampier.
Lol dat zei ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Is dat Jensen na een anabolenkuur?
Ja datquote:Op maandag 24 december 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind zelf de stelletjes toch leukerNaar elkaar toe rennen in de sneeuw.
Canadaquote:Op maandag 24 december 2012 22:01 schreef Silenus het volgende:
Ik mis die caravan nog!
Ah Lapland komt zo
Kijk uit voor je muur!quote:
Hehe ja dank jequote:
quote:
Ik heb net een zakje witte hulst blaadjes opquote:
Dit is van die witte chocolade met iets krisperigs erin ook mierzoet, het glazuur springt van mijn tanden!quote:Op maandag 24 december 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net een zakje witte hulst blaadjes op, kolere wat zoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |