Mistery guest...Peter jan Rens...weet het programma niet meer...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Oh dit met een vermomde BN'er ken ik ook van een ander programma.
Doet-ie 't of doet-ie 't nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mistery guest...Peter jan Rens...weet het programma niet meer...
Volgens mij, doet ie het of doet ie het nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mistery guest...Peter jan Rens...weet het programma niet meer...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dit zal ik nooit meer vergeten
quote:
Klopt volgens mij...(gecheckt op wkipediaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij, doet ie het of doet ie het niet
Gecombineerd met de oren van Ted de Braak.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
Oh krijgen we nu een soort praatjesmakers???
Nee dit is die Chinees uit IHVH. Compleet met rood-wit-blauwe koptelefoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
Oh krijgen we nu een soort praatjesmakers???
Met Isabelle A.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over, waar is dit programma ook al weer op gebaseerd? Ik weet dat er vroeger een programma was wat een Nederlandse en een Belgische versie kende. Het is niet Singing Bee, maar een stukje ouder. Jaren '90 ongeveer. Ook met een panel, studiomuzikanten, meezingstukjes, etc. Jullie TV-Fok!ers kunnen ons vast wel helpen!
Ze zullen alleen flink wat rechten moeten betalen aan alle onderdelen/nummers etcquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Leuker dan The Voice en 50 keer zo goedkoop denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |