Ik heb www.bol.com?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:36 schreef LieLie het volgende:
Haha, over twee dagen heb ik mijn examengesprek en nu krijg ik ineens reclame van de Hanze hieronder.. Weer een beeetje te laat mensen!
In de eerste 3 minuten zijn er meer passes aangekomen dan afgelopen paar wekenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Nou, stukkie Ajax kijken dan maar voor ik moet handballen. Als ik de opstelling zo zie word ik er niet heel blij van
1quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de eerste 3 minuten zijn er meer passes aangekomen dan afgelopen paar weken.
Veel blessures en vooral waardeloos aankoopbeleidquote:Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Nou, stukkie Ajax kijken dan maar voor ik moet handballen. Als ik de opstelling zo zie word ik er niet heel blij van
Frank de Boer gewoon een paar jaar laten zittenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel blessures en vooral waardeloos aankoopbeleid
Maar onder het mom 'elk jaar een nieuwe trainer' ligt het daar natuurlijk niet aan.
Kan, zal vast geen slechte trainer zijn, maar met Mounir had hij het wel beter op kunnen lossen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Frank de Boer gewoon een paar jaar laten zitten.
Aankopen van dit jaar waren logisch en goed wat mij betreft. Achteraf is het altijd makkelijk lullen. Veel blessures en een selectie met teveel jonge net-niet voetballers die het niet over kunnen nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel blessures en vooral waardeloos aankoopbeleid
Beide partijen hebben daar natuurlijk schuld. Ik geloof ook niet dat El Ham de makkelijkste isquote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan, zal vast geen slechte trainer zijn, maar met Mounir had hij het wel beter op kunnen lossen.
Fatsoenlijke TD met verantwoordelijk aankoopbeleid heeft Ajax het meest aan.
Die hadden ze gewoon nooit moeten kopen, Geweldige voetballer, maar moet wel een vrije rol hebben zoals bij AZ destijds.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beide partijen hebben daar natuurlijk schuld. Ik geloof ook niet dat El Ham de makkelijkste is.
OVK = overeenkomst?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet iemand wat een OVK formulier inhoudt? Google zegt niks.
geef eens de context?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet iemand wat een OVK formulier inhoudt? Google zegt niks.
quote:
Voor Talpa moet ik dat ondertekenen en is gebruikelijk zeggen ze. Overeenkomst kan het goed zijnquote:
quote:
Lijkt me wel dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor Talpa moet ik dat ondertekenen en is gebruikelijk zeggen ze. Overeenkomst kan het goed zijn.
Alle tekenen wijzen erop.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Jezus, en ik ben ook al dement volgens jullie. Gaat de goede kant op met me
.
Nou ja, ovk is toch wel behoorlijk gebruikelijk eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle tekenen wijzen erop.![]()
Maar knap stom dat ze zulke onofficiele afkortingen gebruiken bij dit soort zaken.
Brrrrquote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, ovk is toch wel behoorlijk gebruikelijk eigenlijk.
Alleen bij managersquote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, ovk is toch wel behoorlijk gebruikelijk eigenlijk.
Ik hoor ze nergens anders overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Hij zal binnenkort de corners ook wel in zijn eigen doel slaan. Wat mij betreft is zijn krediet wel op zo langzamerhand.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dat wordt nog eens een cultheld als Menzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |