Weird dat soort dingen jaquote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef TAV74 het volgende:
Overigens echt bizar: ik had deze week dit nummer van Dylan herondekt en gedownload. En voor we weg gingen draaiden we hem nog even lekker hard.
Spelen die gasten van AlascA dit nummer ineens vanavond (terwijl ze vrijwel alleen eigen werk spelen), met daarbij het commentaar dat ze hem eigenlijk nooit meer spelen. Bizar
Beetje dement?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Kwam oud vrouwtje weer tegen vandaag die ik gisteren de brownies heb gegeven. Ze zei dat ze niet zeker wist of ik degene was die 2 appartementen naast haar woonde en dat ging checken toen ze haar post ging halen vandaag. Ze was bang dat ik misschien iemand was die met een smoes binnen wilde dringen om dingen te stelen. Eerst stond ik zoen toen zei ik dat het heel goed was dat ze daar alert op is, is ook zo. Maar ik ben geen crimineel hoor
Doe eens lief tegen FFTquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:56 schreef Bluezz het volgende:
w.s. is het oude vrouwtje een jaar of 60
Ik denk dat het Linda de Mol wasquote:Op zondag 5 februari 2012 01:56 schreef Bluezz het volgende:
w.s. is het oude vrouwtje een jaar of 60
8 uur op zondag is vroegquote:Op zondag 5 februari 2012 08:14 schreef freecell het volgende:
Snert
En zo heel vroeg is het toch niet meer?
Omdat het lekker is?quote:Op zondag 5 februari 2012 08:57 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenEr is geen sneeuw bijgevallen en dat had ik wel gehoopt
In het noorden hebben we gelukkig geen wissels, treinen lijken hier op tijd te rijden![]()
En waarom eet ik m&m's als ontbijt
quote:Op zondag 5 februari 2012 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Nou, vooral omdat er geen brood is en dit nog op mijn bureau stond toen ik mijn pc opstartte
Boriszquote:
En dat Prorail en de NS na het falen van vorig jaar al langs zijn geweest. Was vast geen gezellig, maar vveel hebben ze er niet van opgestoken.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:18 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig gaat minister Schultz nu de hulp van Zwitsers inhuren. Die hebben ervaring met barre omstandigheden... Alleen jammer dat ze daar in een heel land al minder wissels en stations hebben dan Utrecht......![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 09:54 schreef MissHobje het volgende:
het was vanochtend vroeg zo kouhoud brrrr
en op het werk ook zo koud, kachel werkt niet
Wordt straks iets gebracht ervoor
'NS niks te verwijten rond problemen spoor'quote:Op zondag 5 februari 2012 09:30 schreef Vork het volgende:
[..]
En dat Prorail en de NS na het falen van vorig jaar al langs zijn geweest. Was vast geen gezellig, maar vveel hebben ze er niet van opgestoken.
Het grote afschuiven is begonnenquote:Op zondag 5 februari 2012 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
'NS niks te verwijten rond problemen spoor'
AMSTERDAM - Directievoorzitter Ingrid Thijssen van NS Reizigers vindt dat de NS niks valt te verwijten rond de problemen op het spoor door het winterweer. Volgens haar waren er genoeg treinen en personeel beschikbaar, maar „waar we over moesten rijden deed het niet.” Dat zei Thijssen in de nacht van zaterdag op zondag in het Radio 1-programma De Overnachting (BNN).
Thijssen reageerde ook op minister Melanie Schultz (Infrastructuur), die opheldering wil van de Nederlandse Spoorwegen en spoorbeheerder ProRail over de oorzaak van de problemen op en rond het treinspoor. „Als de minister zegt dat ze wil laten onderzoeken hoe de problemen zijn ontstaan, zeg ik: graag”, aldus Thijssen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_verwijten___.html
Speciaal tegen de kou?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:29 schreef z80 het volgende:
[..]
koubonbons. soort witte toffee maar dan van snelle suikers met een vruchten smaakje.
ja, ik vraag me dan toch af waarom in china of rusland etc de treinen wel rijden.quote:
Omdat er daar geen 2 treinen per 5 minuten over een spoortraject heen denderen.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ja, ik vraag me dan toch af waarom in china of rusland etc de treinen wel rijden.
Doen ze dat in NL?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat er daar geen 2 treinen per 5 minuten over een spoortraject heen denderen.
Zou me niets verbazen rond Utrecht.quote:
De randstad wel gemiddeld, buiten de randstad weet ik het niet. Maar het spoor is gewoon hier heel druk in gebruik buiten persoons vervoer.quote:
Maareh...die gebruiken toch de betuweroute daarnaquote:Op zondag 5 februari 2012 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De randstad wel gemiddeld, buiten de randstad weet ik het niet. Maar het spoor is gewoon hier heel druk in gebruik buiten persoons vervoer.
Bij mijn ouders rijden er ongeveer 1 trein per 3 minuten langs.
En jij denkt dat in landen als China of Japa bij de miljoenensteden dat niet het geval is?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De randstad wel gemiddeld, buiten de randstad weet ik het niet. Maar het spoor is gewoon hier heel druk in gebruik buiten persoons vervoer.
Bij mijn ouders rijden er ongeveer 1 trein per 3 minuten langs.
Hier had mrLie de kachel weer gereset en nu slaat het hele ding op hol. Bloedheet! Dus eerst maar weer uitgezetquote:Op zondag 5 februari 2012 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Vannacht vergeten de kachel uit te zetten in de woonkamer. Heerlijk warm nu![]()
Jawel, maar als er daar 1 uitvalt heb je hetzelfde probleem.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maareh...die gebruiken toch de betuweroute daarna
Als er aangebeld wordt is dat een swatteam op zoek naar de wietplantagequote:Op zondag 5 februari 2012 10:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier had mrLie de kachel weer gereset en nu slaat het hele ding op hol. Bloedheet! Dus eerst maar weer uitgezetStandje bejaardenwoning hier..
Vast wel. Maar daar zullen ze ook hun problemen hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij denkt dat in landen als China of Japa bij de miljoenensteden dat niet het geval is?
Er is ooit iets misgegaan met het onderhoud van het hele spoornetwerk, jaren geleden. Dat is verouderd op heel veel punten en toentertijd is er niets aan gedaan. Die wissels hoeven niet te falen als ze fatsoenlijk onderhouden zijn. Maar ja, geld naar de directie is belangrijker denk ik dan geld naar het materieelquote:Op zondag 5 februari 2012 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat iets mis in NL
Roep je de verantwoordelijken ter verantwoording
Die zeggen, ja maar Nederland is uniek
Iedereen blij
Oh, nu is het niet meer uniek? Het was dus een smoes?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vast wel. Maar daar zullen ze ook hun problemen hebben.
Ik heb nooit gezegd dat het uniek was. Het is alleen druk bezet. Volgens mij is dat niet heel uniek.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, nu is het niet meer uniek? Het was dus een smoes?
Welke directie? Prorail? Ligt het aan prorail? Niet aan de treinen?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is ooit iets misgegaan met het onderhoud van het hele spoornetwerk, jaren geleden. Dat is verouderd op heel veel punten en toentertijd is er niets aan gedaan. Die wissels hoeven niet te falen als ze fatsoenlijk onderhouden zijn. Maar ja, geld naar de directie is belangrijker denk ik dan geld naar het materieel.
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het uniek was. Het is alleen druk bezet. Volgens mij is dat niet heel uniek.
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat er daar geen 2 treinen per 5 minuten over een spoortraject heen denderen.
Treinen rijden zo moeilijk als het spoor daaronder niet bereden kan worden. Het zal in dit geval een combinatie van beide zijn, maar het onderhoud is niet goed en elk jaar komen dezelfde problemen terug met het spoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke directie? Prorail? Ligt het aan prorail? Niet aan de treinen?
Dat er ieder jaar problemen zijn weet ik, ieder jaar wordt er ook gezegd dat ze het op gaan lossen.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Treinen rijden zo moeilijk als het spoor daaronder niet bereden kan worden. Het zal in dit geval een combinatie van beide zijn, maar het onderhoud is niet goed en elk jaar komen dezelfde problemen terug met het spoor.
En ieder jaar falen ze hard.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat er ieder jaar problemen zijn weet ik, ieder jaar wordt er ook gezegd dat ze het op gaan lossen.
Ik heb liever een trein dan de file tegenwoordig. De file irriteert mij mateloos.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, ik zit liever in de file dan dat ik sta in de trein ( of beter, op een koud perron)
Ik zit zo dicht bij kantoor dat ik bijna geen file hebquote:Op zondag 5 februari 2012 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb liever een trein dan de file tegenwoordig. De file irriteert mij mateloos.
Binnen Europa is Nederland, en dan vooral de randstand wel degelijk uniek door de zware belasting van het spoor (aantal treinen/stations/wissels). Wereldwijd ook top 3 geloof ik. Dat is geen eeuwig geldig excuus, en het moet inderdaad nodig beter, maar het is ook weer te makkelijk om dit helemaal te negeren. Geloof dat de prestaties van de NS ook niet slecht zijn als je ze vergelijkt met andere landen in Europa, maar als het hier mis gaat is het ook direct goed mis. Denk dat er geen land is waar landelijk gezien zo'n cruciaal punt bestaat als Utrecht in Nederland.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, nu is het niet meer uniek? Het was dus een smoes?
Ik heb www.bol.com?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:36 schreef LieLie het volgende:
Haha, over twee dagen heb ik mijn examengesprek en nu krijg ik ineens reclame van de Hanze hieronder.. Weer een beeetje te laat mensen!
In de eerste 3 minuten zijn er meer passes aangekomen dan afgelopen paar wekenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Nou, stukkie Ajax kijken dan maar voor ik moet handballen. Als ik de opstelling zo zie word ik er niet heel blij van
1quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de eerste 3 minuten zijn er meer passes aangekomen dan afgelopen paar weken.
Veel blessures en vooral waardeloos aankoopbeleidquote:Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Nou, stukkie Ajax kijken dan maar voor ik moet handballen. Als ik de opstelling zo zie word ik er niet heel blij van
Frank de Boer gewoon een paar jaar laten zittenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel blessures en vooral waardeloos aankoopbeleid
Maar onder het mom 'elk jaar een nieuwe trainer' ligt het daar natuurlijk niet aan.
Kan, zal vast geen slechte trainer zijn, maar met Mounir had hij het wel beter op kunnen lossen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Frank de Boer gewoon een paar jaar laten zitten.
Aankopen van dit jaar waren logisch en goed wat mij betreft. Achteraf is het altijd makkelijk lullen. Veel blessures en een selectie met teveel jonge net-niet voetballers die het niet over kunnen nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel blessures en vooral waardeloos aankoopbeleid
Beide partijen hebben daar natuurlijk schuld. Ik geloof ook niet dat El Ham de makkelijkste isquote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan, zal vast geen slechte trainer zijn, maar met Mounir had hij het wel beter op kunnen lossen.
Fatsoenlijke TD met verantwoordelijk aankoopbeleid heeft Ajax het meest aan.
Die hadden ze gewoon nooit moeten kopen, Geweldige voetballer, maar moet wel een vrije rol hebben zoals bij AZ destijds.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beide partijen hebben daar natuurlijk schuld. Ik geloof ook niet dat El Ham de makkelijkste is.
OVK = overeenkomst?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet iemand wat een OVK formulier inhoudt? Google zegt niks.
geef eens de context?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet iemand wat een OVK formulier inhoudt? Google zegt niks.
quote:
Voor Talpa moet ik dat ondertekenen en is gebruikelijk zeggen ze. Overeenkomst kan het goed zijnquote:
quote:
Lijkt me wel dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor Talpa moet ik dat ondertekenen en is gebruikelijk zeggen ze. Overeenkomst kan het goed zijn.
Alle tekenen wijzen erop.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Jezus, en ik ben ook al dement volgens jullie. Gaat de goede kant op met me
.
Nou ja, ovk is toch wel behoorlijk gebruikelijk eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle tekenen wijzen erop.![]()
Maar knap stom dat ze zulke onofficiele afkortingen gebruiken bij dit soort zaken.
Brrrrquote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, ovk is toch wel behoorlijk gebruikelijk eigenlijk.
Alleen bij managersquote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, ovk is toch wel behoorlijk gebruikelijk eigenlijk.
Ik hoor ze nergens anders overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Hij zal binnenkort de corners ook wel in zijn eigen doel slaan. Wat mij betreft is zijn krediet wel op zo langzamerhand.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dat wordt nog eens een cultheld als Menzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |