Speciaal tegen de kou?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:29 schreef z80 het volgende:
[..]
koubonbons. soort witte toffee maar dan van snelle suikers met een vruchten smaakje.
ja, ik vraag me dan toch af waarom in china of rusland etc de treinen wel rijden.quote:
Omdat er daar geen 2 treinen per 5 minuten over een spoortraject heen denderen.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ja, ik vraag me dan toch af waarom in china of rusland etc de treinen wel rijden.
Doen ze dat in NL?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat er daar geen 2 treinen per 5 minuten over een spoortraject heen denderen.
Zou me niets verbazen rond Utrecht.quote:
De randstad wel gemiddeld, buiten de randstad weet ik het niet. Maar het spoor is gewoon hier heel druk in gebruik buiten persoons vervoer.quote:
Maareh...die gebruiken toch de betuweroute daarnaquote:Op zondag 5 februari 2012 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De randstad wel gemiddeld, buiten de randstad weet ik het niet. Maar het spoor is gewoon hier heel druk in gebruik buiten persoons vervoer.
Bij mijn ouders rijden er ongeveer 1 trein per 3 minuten langs.
En jij denkt dat in landen als China of Japa bij de miljoenensteden dat niet het geval is?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De randstad wel gemiddeld, buiten de randstad weet ik het niet. Maar het spoor is gewoon hier heel druk in gebruik buiten persoons vervoer.
Bij mijn ouders rijden er ongeveer 1 trein per 3 minuten langs.
Hier had mrLie de kachel weer gereset en nu slaat het hele ding op hol. Bloedheet! Dus eerst maar weer uitgezetquote:Op zondag 5 februari 2012 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Vannacht vergeten de kachel uit te zetten in de woonkamer. Heerlijk warm nu![]()
Jawel, maar als er daar 1 uitvalt heb je hetzelfde probleem.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maareh...die gebruiken toch de betuweroute daarna
Als er aangebeld wordt is dat een swatteam op zoek naar de wietplantagequote:Op zondag 5 februari 2012 10:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier had mrLie de kachel weer gereset en nu slaat het hele ding op hol. Bloedheet! Dus eerst maar weer uitgezetStandje bejaardenwoning hier..
Vast wel. Maar daar zullen ze ook hun problemen hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij denkt dat in landen als China of Japa bij de miljoenensteden dat niet het geval is?
Er is ooit iets misgegaan met het onderhoud van het hele spoornetwerk, jaren geleden. Dat is verouderd op heel veel punten en toentertijd is er niets aan gedaan. Die wissels hoeven niet te falen als ze fatsoenlijk onderhouden zijn. Maar ja, geld naar de directie is belangrijker denk ik dan geld naar het materieelquote:Op zondag 5 februari 2012 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat iets mis in NL
Roep je de verantwoordelijken ter verantwoording
Die zeggen, ja maar Nederland is uniek
Iedereen blij
Oh, nu is het niet meer uniek? Het was dus een smoes?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vast wel. Maar daar zullen ze ook hun problemen hebben.
Ik heb nooit gezegd dat het uniek was. Het is alleen druk bezet. Volgens mij is dat niet heel uniek.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, nu is het niet meer uniek? Het was dus een smoes?
Welke directie? Prorail? Ligt het aan prorail? Niet aan de treinen?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is ooit iets misgegaan met het onderhoud van het hele spoornetwerk, jaren geleden. Dat is verouderd op heel veel punten en toentertijd is er niets aan gedaan. Die wissels hoeven niet te falen als ze fatsoenlijk onderhouden zijn. Maar ja, geld naar de directie is belangrijker denk ik dan geld naar het materieel.
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het uniek was. Het is alleen druk bezet. Volgens mij is dat niet heel uniek.
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat er daar geen 2 treinen per 5 minuten over een spoortraject heen denderen.
Treinen rijden zo moeilijk als het spoor daaronder niet bereden kan worden. Het zal in dit geval een combinatie van beide zijn, maar het onderhoud is niet goed en elk jaar komen dezelfde problemen terug met het spoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke directie? Prorail? Ligt het aan prorail? Niet aan de treinen?
Dat er ieder jaar problemen zijn weet ik, ieder jaar wordt er ook gezegd dat ze het op gaan lossen.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Treinen rijden zo moeilijk als het spoor daaronder niet bereden kan worden. Het zal in dit geval een combinatie van beide zijn, maar het onderhoud is niet goed en elk jaar komen dezelfde problemen terug met het spoor.
En ieder jaar falen ze hard.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat er ieder jaar problemen zijn weet ik, ieder jaar wordt er ook gezegd dat ze het op gaan lossen.
Ik heb liever een trein dan de file tegenwoordig. De file irriteert mij mateloos.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, ik zit liever in de file dan dat ik sta in de trein ( of beter, op een koud perron)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |