Ik zit zo dicht bij kantoor dat ik bijna geen file hebquote:Op zondag 5 februari 2012 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb liever een trein dan de file tegenwoordig. De file irriteert mij mateloos.
Binnen Europa is Nederland, en dan vooral de randstand wel degelijk uniek door de zware belasting van het spoor (aantal treinen/stations/wissels). Wereldwijd ook top 3 geloof ik. Dat is geen eeuwig geldig excuus, en het moet inderdaad nodig beter, maar het is ook weer te makkelijk om dit helemaal te negeren. Geloof dat de prestaties van de NS ook niet slecht zijn als je ze vergelijkt met andere landen in Europa, maar als het hier mis gaat is het ook direct goed mis. Denk dat er geen land is waar landelijk gezien zo'n cruciaal punt bestaat als Utrecht in Nederland.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, nu is het niet meer uniek? Het was dus een smoes?
Ik heb www.bol.com?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:36 schreef LieLie het volgende:
Haha, over twee dagen heb ik mijn examengesprek en nu krijg ik ineens reclame van de Hanze hieronder.. Weer een beeetje te laat mensen!
In de eerste 3 minuten zijn er meer passes aangekomen dan afgelopen paar wekenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Nou, stukkie Ajax kijken dan maar voor ik moet handballen. Als ik de opstelling zo zie word ik er niet heel blij van
1quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de eerste 3 minuten zijn er meer passes aangekomen dan afgelopen paar weken.
Veel blessures en vooral waardeloos aankoopbeleidquote:Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Nou, stukkie Ajax kijken dan maar voor ik moet handballen. Als ik de opstelling zo zie word ik er niet heel blij van
Frank de Boer gewoon een paar jaar laten zittenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel blessures en vooral waardeloos aankoopbeleid
Maar onder het mom 'elk jaar een nieuwe trainer' ligt het daar natuurlijk niet aan.
Kan, zal vast geen slechte trainer zijn, maar met Mounir had hij het wel beter op kunnen lossen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Frank de Boer gewoon een paar jaar laten zitten.
Aankopen van dit jaar waren logisch en goed wat mij betreft. Achteraf is het altijd makkelijk lullen. Veel blessures en een selectie met teveel jonge net-niet voetballers die het niet over kunnen nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel blessures en vooral waardeloos aankoopbeleid
Beide partijen hebben daar natuurlijk schuld. Ik geloof ook niet dat El Ham de makkelijkste isquote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan, zal vast geen slechte trainer zijn, maar met Mounir had hij het wel beter op kunnen lossen.
Fatsoenlijke TD met verantwoordelijk aankoopbeleid heeft Ajax het meest aan.
Die hadden ze gewoon nooit moeten kopen, Geweldige voetballer, maar moet wel een vrije rol hebben zoals bij AZ destijds.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beide partijen hebben daar natuurlijk schuld. Ik geloof ook niet dat El Ham de makkelijkste is.
OVK = overeenkomst?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet iemand wat een OVK formulier inhoudt? Google zegt niks.
geef eens de context?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet iemand wat een OVK formulier inhoudt? Google zegt niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |