quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:06 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik bedoel dat vrouwen geselecteerd zijn door de natuur om bepaalde taken beter uit te voeren. En met minder gevaar voor schade/problemen.
Ik kan niet snappen hoe het komt dat mannen aangenomen worden voot posities als crechehoudster (denk aan kindermisbruik ala Robert M.), ober (vrouwen zijn zorgzamer, oppassender, en oha vriendelijker jegens onbekenden), verpleegster (ook hier zijn vrouwen zorgzamer en oppassender - een manmelijke verpleger
! kom nou, hoe verzin je het toch ), secretaresse (ja, hier passen mannen niet in - sorry
kan het ook niet verklaren waarom), etc. Mannen moeten gewoon wegblijven van deze baantjes.
Niet alleen komen ze nogal nichterig over maar ze doen het oha slechter, onvriendelijker, groffer, en minder detail-georienteerd. Vaak zorgen ze ook voor problemen zoals ruzie e.d. (denk aan de restaurantgast die te weinig fooi geeft).
JIj bent een dom persoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Of we slaan die nutteloze hoeren terug de keuken in.
Of we slaan jou weg uit dit topicquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Of we slaan die nutteloze hoeren terug de keuken in.
Alles mis. Denk aan het ontvangen van een familie met kinderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:09 schreef rosalinde93 het volgende:
Niks mis met mannelijke obers hoor.
OP quotenquote:
Zeker niet in luxe restaurants.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:09 schreef rosalinde93 het volgende:
Niks mis met mannelijke obers hoor.
Inderdaad. Bij 'serveerster' denk ik eerder aan een wegrestaurant of zoiets.quote:
Dit.quote:
Ja, maar dan is het geil. Als een vrouwelijke lerares naar bed gaat met een minderjarige scholier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:15 schreef Piye het volgende:
Je weet dat vrouwen ook gewoon kinderen kunnen misbruiken toch?
Ja maar het misbruik is minder.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:15 schreef Piye het volgende:
Je weet dat vrouwen ook gewoon kinderen kunnen misbruiken toch?
Seksist. Vrouwen doen alles beter -'multitasking. Als ze het niet kunnen, geven ze dat toe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat lijkt mij duidelijk een trolpoging. Geen serieus te nemen mens kan zoiets anno 2012 menen.
Dat je vindt dat vrouwen niets te zoeken hebben bij een elite-eenheid van het leger of de politie, tot daar aan toe. Dat is nu eenmaal een biologische onmogelijkheid. Mannen kunnen daarentegen al het werk doen wat vrouwen doen.
Huh? Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geil. Als een vrouwelijke lerares naar bed gaat met een minderjarige scholier.
Hoezo dubbele moraal?
Ik ben mischien sexistisch (laten we de oude spelling maar hanteren in plaats van de versimpelde en verkrachte spelling) maar niet in mijn laatste reactie hier.quote:Seksist. Vrouwen doen alles beter -'multitasking. Als ze het niet kunnen, geven ze dat toe.
Nou ja dat is meer op middelbare schoolleeftijd. Ik denk dat bijna iedereen het er wel over eens is dat als een volwassen vrouw seksuele handelingen verricht bij een kind dat naar de crèche gaat ze in de gevangenis hoort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geil. Als een vrouwelijke lerares naar bed gaat met een minderjarige scholier.
Hoezo dubbele moraal?
Dat kan best kloppen, maar het komt voor. Beetje vaag dus om bij mannen te zeggen dat ze niet in crèches horen te werken "want denk aan het misbruik" en bij vrouwen wel mee te nemen dat de meerderheid helemaal geen kinderen misbruikt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:20 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ja maar het misbruik is minder.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Seksist. Vrouwen doen alles beter -'multitasking. Als ze het niet kunnen, geven ze dat toe.
Dit kan toch niet serieus zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben mischien sexistisch (laten we de oude spelling maar hanteren in plaats van de versimpelde en verkrachte spelling) maar niet in mijn laatste reactie hier.
Kijk maar naar de stats, nog bijna nooit is het een vrouw gelukt om lid te worden van zo'n elite-eenheid: 0 bij het AT, 0 bij de BBE, 0 bij de SAS en als ik me niet vergis nog geen handvol bij de SEALS. Er zijn vrouwen die veel beter getraind zijn dan ik maar de best getrainde vrouwen kunnen in de verste verte niet op tegen de best getrainde mannen, dat is nu eenmaal biologisch gezien onmogelijk.
Mutlitasking zoals dat bedoeld wordt (twee niet-automatische taken) kan een mens per definitie niet, vrouwen denken graag dat zij dat wel kunnen maar ook zij kunnen dat niet. Dat is uit uitvoerige testen gebleken, wanneer mensen denken dat zij multitasken dan verdelen ze hun aandacht over de twee (of meer) taken: bijvoorbeeld 80% van de tijd ben je met de ene taak bezig en 20% van de tijd met de andere.
Ik kan er niets aan doen maar het is zo, alles wat vrouwen kunnen kunnen mannen ook, met uitzondering van een kind op de wereld zetten. Daarentegen kunnen vrouwen niet alles wat mannen kunnen. Voor klachten moet je bij God of Moeder Natuur zijn.
Daar dacht ik ook direct aan jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
De enige echte Gaylord Focker.
Om te voorkomen dat jij 'm gauw veranderd zodat evt. reacties nergens op slaan.quote:
Nou ik geef dat niet graag toe maar denk dat het komt doordat secretaresse een ondergeschikte functie betreft en mannen doen niet zo goed vanwege EGOquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef Strani het volgende:
TS, je geeft zelf al aan dat je niet eens weet waarom een man geen 'secretaresse' zou mogen zijn. Zo geef je dus toe dat je mening vooral gebaseerd is op dommigheid, onwetendheid en een behoefte aan het beperken van andere mensen.
Door mensen zoals jij wordt de vrijheid van anderen tegengehouden. Schaam je.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:20 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ja maar het misbruik is minder.
Heb jij bewijs dat mannen hun taak als secretaresse (maar dan de mannelijke vormquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Nou ik geef dat niet graag toe maar denk dat het komt doordat secretaresse een ondergeschikte functie betreft en mannen doen niet zo goed vanwege EGO
jij bent de troll die steeds mijn topic probeert te verpesten. Opbokken!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:39 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat jij 'm gauw veranderd zodat evt. reacties nergens op slaan.
En verder is je topic een mislukte troll-poging.
Dat is waar maar mannen moet ook reëel zijn. Bijna elke baan is ondergeschikt. Zelfs de vice-president van Philips heeft een baas waar hij voor moet werken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Nou ik geef dat niet graag toe maar denk dat het komt doordat secretaresse een ondergeschikte functie betreft en mannen doen niet zo goed vanwege EGO
maar dat is omdat een sommelier advies geeft over de wijnkeuze.En kom op, wie luistert er nou naar het advies van een vrouw?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:13 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Dit dus. Heb ook nog nooit een vrouwelijke sommelier gezien.
Ahhhh nee ik zie het altijd gebeuren. Persoonlijke ervaring. Van die nichtjes die achter het bureau 9-5 zitten te typen. Gasten ontvangen doen vrouwen beter. Is algemeen bekend, toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat mannen hun taak als secretaresse (maar dan de mannelijke vorm) minder goed uitvoeren dan hun vrouwelijke collega's of is dat slechts een aanname?
Nee, dat is niet algemeen bekend.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ahhhh nee ik zie het altijd gebeuren. Persoonlijke ervaring. Van die nichtjes die achter het bureau 9-5 zitten te typen. Gasten ontvangen doen vrouwen beter. Is algemeen bekend, toch?
Precies. Dat vind ik ook niet passen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:41 schreef DanaCat het volgende:
Kassamedewerker bij een supermarkt VIND IK niet mooi staan
Dit is de tweede keer dat ik in een topic van jou reageer, dus dat 'steeds' is wat overdreven. En in die andere, wijs ik je alleen op een fout.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:40 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
jij bent de troll die steeds mijn topic probeert te verpesten. Opbokken!
Moah, six-packs melk over de kassa heentillen krijg je ook spierballen van.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Precies. Dat vind ik ook niet passen.
Mannen moeten iets met hun spieren doen qua baantjes. Dat is het enige waarin ze uitblinken tov vrouwen.
En gewoon door blijven gaan met proberenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Precies. Dat vind ik ook niet passen.
Mannen moeten iets met hun spieren doen qua baantjes. Dat is het enige waarin ze uitblinken tov vrouwen.
Daaruit kun je ook concluderen dat die 'elieten' waar een bepaalde gast hier het zonet over hadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:42 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
maar dat is omdat een sommelier advies geeft over de wijnkeuze.En kom op, wie luistert er nou naar het advies van een vrouw?
Bohhh wat dacht je van vakkenvullen jonguh!?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, six-packs melk over de kassa heentillen krijg je ook spierballen van.
Precies. In de supermarkt werken lijkt me echt niet zo licht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:48 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bohhh wat dacht je van vakkenvullen jonguh!?
Slageresquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waar ik me wel aan erger is het feminiseren van beroepen:
Verslaggever wordt verslaggeefster, of woordvoerder wordt woordvoerster, stagiair wordt stagiaire.
Volstrekt onnodig, slager wordt toch ook geen slagerin of slaagster
Kapotzwaar vriend. Meesten zijn tegen hun 18e met pensioen jwt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. In de supermarkt werken lijkt me echt niet zo licht.
jij probeert en faalt. Ga eens weg of is het weer je mannelijke ego?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En gewoon door blijven gaan met proberen
Maar dat is het wel al willen we de harde realiteit ontkennen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef Eenskijken het volgende:
mensen die denken dat banen alleen voor mannen of vrouwen bedoeld zijn
behalve sommelier natuurlijk
Ach man, op de boerderij loopt de boerin ook gewoon met een hakmes rond om kippen te onthoofden hoor. Je leeft in een rare wereld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
Slager is alweer een mannelijk beroep. Heeft van dat gruwel, koudbloedigheid, en zware arbeid nodig.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:51 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
jij probeert en faalt. Ga eens weg of is het weer je mannelijke ego?
De wereld is inderdaad raar en dat werk past niet bij vrouwen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach man, op de boerderij loopt de boerin ook gewoon met een hakmes rond om kippen te onthoofden hoor. Je leeft in een rare wereld.
Als jij denkt dat vrouwen en raar niet samengaan, dan heb je blijkbaar heel weinig met vrouwen te maken gehad in je leven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:55 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
De wereld is inderdaad raar en dat past niet bij vrouwen.
ik bedoelde dat boerin onthoofdingswerkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij denkt dat vrouwen en raar niet samengaan, dan heb je blijkbaar heel weinig met vrouwen te maken gehad in je leven.
Pragmatisch denken is niet realistisch denken helaas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:57 schreef Strani het volgende:
Zolang een varken niet eerst geswaffeld moet worden voor de slacht, kan een vrouw het ook prima doen. Denk pragmatisch, niet in ongefundeerde hokjes.
Jij zegt dat dat niet realistisch is maar mannen zijn al jaren met succes verpleger en vrouwen werken al jaren in slagerijen. Het is puur jouw beeld dat niet realistisch is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:59 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Pragmatisch denken is niet realistisch denken helaas.
Hitler was ook een pragmatische denker.
idd, die kunnen wel tegen wat bloederige taferelen, ze maken er elke maand een heel festijn van.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij denkt dat vrouwen en raar niet samengaan, dan heb je blijkbaar heel weinig met vrouwen te maken gehad in je leven.
Zit wel een bron van waarheid in. Vrouwen zijn vaak harder dan mannen als het om bloed gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:00 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
idd, die kunnen wel tegen wat bloederige taferelen, ze maken er elke maand een heel festijn van.
Ik zeg niet dat er uitgezonderde gevallen bestaan. Maar denk aan de regel niet de uitzondering.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zegt dat dat niet realistisch is maar mannen zijn al jaren met succes verpleger en vrouwen werken al jaren in slagerijen. Het is puur jouw beeld dat niet realistisch is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |