quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:06 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik bedoel dat vrouwen geselecteerd zijn door de natuur om bepaalde taken beter uit te voeren. En met minder gevaar voor schade/problemen.
Ik kan niet snappen hoe het komt dat mannen aangenomen worden voot posities als crechehoudster (denk aan kindermisbruik ala Robert M.), ober (vrouwen zijn zorgzamer, oppassender, en oha vriendelijker jegens onbekenden), verpleegster (ook hier zijn vrouwen zorgzamer en oppassender - een manmelijke verpleger
! kom nou, hoe verzin je het toch ), secretaresse (ja, hier passen mannen niet in - sorry
kan het ook niet verklaren waarom), etc. Mannen moeten gewoon wegblijven van deze baantjes.
Niet alleen komen ze nogal nichterig over maar ze doen het oha slechter, onvriendelijker, groffer, en minder detail-georienteerd. Vaak zorgen ze ook voor problemen zoals ruzie e.d. (denk aan de restaurantgast die te weinig fooi geeft).
JIj bent een dom persoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Of we slaan die nutteloze hoeren terug de keuken in.
Of we slaan jou weg uit dit topicquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Of we slaan die nutteloze hoeren terug de keuken in.
Alles mis. Denk aan het ontvangen van een familie met kinderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:09 schreef rosalinde93 het volgende:
Niks mis met mannelijke obers hoor.
OP quotenquote:
Zeker niet in luxe restaurants.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:09 schreef rosalinde93 het volgende:
Niks mis met mannelijke obers hoor.
Inderdaad. Bij 'serveerster' denk ik eerder aan een wegrestaurant of zoiets.quote:
Dit.quote:
Ja, maar dan is het geil. Als een vrouwelijke lerares naar bed gaat met een minderjarige scholier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:15 schreef Piye het volgende:
Je weet dat vrouwen ook gewoon kinderen kunnen misbruiken toch?
Ja maar het misbruik is minder.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:15 schreef Piye het volgende:
Je weet dat vrouwen ook gewoon kinderen kunnen misbruiken toch?
Seksist. Vrouwen doen alles beter -'multitasking. Als ze het niet kunnen, geven ze dat toe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat lijkt mij duidelijk een trolpoging. Geen serieus te nemen mens kan zoiets anno 2012 menen.
Dat je vindt dat vrouwen niets te zoeken hebben bij een elite-eenheid van het leger of de politie, tot daar aan toe. Dat is nu eenmaal een biologische onmogelijkheid. Mannen kunnen daarentegen al het werk doen wat vrouwen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |