En gewoon door blijven gaan met proberenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Precies. Dat vind ik ook niet passen.
Mannen moeten iets met hun spieren doen qua baantjes. Dat is het enige waarin ze uitblinken tov vrouwen.
Daaruit kun je ook concluderen dat die 'elieten' waar een bepaalde gast hier het zonet over hadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:42 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
maar dat is omdat een sommelier advies geeft over de wijnkeuze.En kom op, wie luistert er nou naar het advies van een vrouw?
Bohhh wat dacht je van vakkenvullen jonguh!?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, six-packs melk over de kassa heentillen krijg je ook spierballen van.
Precies. In de supermarkt werken lijkt me echt niet zo licht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:48 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bohhh wat dacht je van vakkenvullen jonguh!?
Slageresquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waar ik me wel aan erger is het feminiseren van beroepen:
Verslaggever wordt verslaggeefster, of woordvoerder wordt woordvoerster, stagiair wordt stagiaire.
Volstrekt onnodig, slager wordt toch ook geen slagerin of slaagster
Kapotzwaar vriend. Meesten zijn tegen hun 18e met pensioen jwt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. In de supermarkt werken lijkt me echt niet zo licht.
jij probeert en faalt. Ga eens weg of is het weer je mannelijke ego?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En gewoon door blijven gaan met proberen
Maar dat is het wel al willen we de harde realiteit ontkennen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef Eenskijken het volgende:
mensen die denken dat banen alleen voor mannen of vrouwen bedoeld zijn
behalve sommelier natuurlijk
Ach man, op de boerderij loopt de boerin ook gewoon met een hakmes rond om kippen te onthoofden hoor. Je leeft in een rare wereld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
Slager is alweer een mannelijk beroep. Heeft van dat gruwel, koudbloedigheid, en zware arbeid nodig.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:51 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
jij probeert en faalt. Ga eens weg of is het weer je mannelijke ego?
De wereld is inderdaad raar en dat werk past niet bij vrouwen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach man, op de boerderij loopt de boerin ook gewoon met een hakmes rond om kippen te onthoofden hoor. Je leeft in een rare wereld.
Als jij denkt dat vrouwen en raar niet samengaan, dan heb je blijkbaar heel weinig met vrouwen te maken gehad in je leven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:55 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
De wereld is inderdaad raar en dat past niet bij vrouwen.
ik bedoelde dat boerin onthoofdingswerkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij denkt dat vrouwen en raar niet samengaan, dan heb je blijkbaar heel weinig met vrouwen te maken gehad in je leven.
Pragmatisch denken is niet realistisch denken helaas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:57 schreef Strani het volgende:
Zolang een varken niet eerst geswaffeld moet worden voor de slacht, kan een vrouw het ook prima doen. Denk pragmatisch, niet in ongefundeerde hokjes.
Jij zegt dat dat niet realistisch is maar mannen zijn al jaren met succes verpleger en vrouwen werken al jaren in slagerijen. Het is puur jouw beeld dat niet realistisch is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:59 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Pragmatisch denken is niet realistisch denken helaas.
Hitler was ook een pragmatische denker.
idd, die kunnen wel tegen wat bloederige taferelen, ze maken er elke maand een heel festijn van.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij denkt dat vrouwen en raar niet samengaan, dan heb je blijkbaar heel weinig met vrouwen te maken gehad in je leven.
Zit wel een bron van waarheid in. Vrouwen zijn vaak harder dan mannen als het om bloed gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:00 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
idd, die kunnen wel tegen wat bloederige taferelen, ze maken er elke maand een heel festijn van.
Ik zeg niet dat er uitgezonderde gevallen bestaan. Maar denk aan de regel niet de uitzondering.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zegt dat dat niet realistisch is maar mannen zijn al jaren met succes verpleger en vrouwen werken al jaren in slagerijen. Het is puur jouw beeld dat niet realistisch is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |