De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een vrouw.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben wel benieuwd...
Tevens: Kylie.
Ik had iets verwacht van: Haar knieën zijn te scherp.quote:
Nee, want dan is ze nog steeds erg vrouwelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ze een pener had zou je haar dan wel doen?
Ok borsthaar erbij dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want dan is ze nog steeds erg vrouwelijk.
Als jij een pener had was je homo?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want dan is ze nog steeds erg vrouwelijk.
Dit schetst een nogal verontrustend beeld drommel...quote:
Wat een kutvraag is dat nou weer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij een pener had was je homo?
Ik vind het de beste vraag in dit topic so farquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een kutvraag is dat nou weer.
Ja kut, dat doe ik nu juist welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]_!
Stefan, niet beelddenken nu
Ik wil niet weten wat je dacht toen ik poepseks postequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja kut, dat doe ik nu juist wel
Oh toen dacht ik niksquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je dacht toen ik poepseks poste
Het lijkt me helemaal niet geil om met een piemel in een mannenkontje te roeren. Maar ik vind mannen gewoon aantrekkelijker dan vrouwen, dus ja, dan zou ik homo zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het de beste vraag in dit topic so far
Agent provocateurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu we het toch over hete celebs hebben:
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een kutvraag is dat nou weer.
fixen dat mannen voor je betalen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Agent provocateur![]()
Als ik toch eens geld had.
Sinos, ik word accountant later, investeer nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Agent provocateur![]()
Als ik toch eens geld had.
2 girls 1 cup, tubgirlquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je dacht toen ik poepseks poste
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sinos, ik word accountant later, investeer nu
Jullie kennen mij nog niet hequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
fixen dat mannen voor je betalen.
Leer ons je kennen danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen mij nog niet he
Dat is poepseks dat was toch de vraagquote:
Je komt later op de grootverdienerslijst (150k+) in een ziekenhuis. Ik weet het, maar dan kunnen we samen rijk wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen mij nog niet he
wel grappigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_met_water_.html
dafuq am I watching
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die op geld vallen
Het is mooi meegenomen maar ik neem het zeker niet mee in de afweging
Een punt is wel dat vrouwen wel bezit willen hebben en dat ik het niet heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Zelfde geldt voor vrouwenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn toch vrouwen die aardig golddiggen.quote:
Nee, het is echte liefde, die man van 80 is zo lekker rustig en lief.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er zijn toch vrouwen die aardig golddiggen.
Maakt het niet minderquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er zijn toch vrouwen die aardig golddiggen.
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maakt het niet minder-waardig
Dat heet patriarchiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn zowel mannen als vrouwen die golddiggen maar ik denk dat de vrouwen oververtegenwoordigd zijn in deze categorie
Tis gewoon waarheidquote:
Bij hoeveel punten kun je die omruilen voor een sinosappel dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, hier ga je Sinospunten mee scoren, DigitalGirl.
DG nooit, niet feministisch genoeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij hoeveel punten kun je die omruilen voor een sinosappel dan?
Best welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
Die ene gast uit de Breakfast Club (nu op rtl4) lijkt op kutkloon trouwens.
quote:
Heeft die move al een naam?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Word de nieuwste move voor tijdens het stappen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Word de nieuwste move voor tijdens het stappen.
Ik wil em wel even voor doenquote:
Tuurlijk het is nog steeds mijn droom om je een keer bezig te zien in de keuken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wou je een wit voetje bij me halen ofzo?
En jij kijkt toe?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk het is nog steeds mijn droom om je een keer bezig te zien in de keuken.
Ik vond het wel een goede droom... Vrouw in de keuken die voor je kookt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis maar waar je van droomt...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Tuurlijk niet, digitalgirl beft Sinos tot watervallende properties terwijl ze aan het koken is
Als mijn ex voorkomt in m'n dromen staat ie altijd te kokenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede droom... Vrouw in de keuken die voor je kookt.
ik heb volgens mij de goede niet meegenomenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker he.Ik ben kei zuinig op mijn flesje, als die op is ga ik huilen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga weer de koude wereld in
Tot zo
Je houd dus wel van een man die voor je kookt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als mijn ex voorkomt in m'n dromen staat ie altijd te koken
Tzit je diep he...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als mijn ex voorkomt in m'n dromen staat ie altijd te koken
"een man": ja. Maar niet mn exquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
Je houd dus wel van een man die voor je kookt?
Wat wil je eten dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"een man": ja. Maar niet mn ex
Zelf bak ik er weinig van in de keuken.
Wat, een appeltaart lukt toch wel? Oh wacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je laat water aanbranden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh snapquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, een appeltaart lukt toch wel? Oh wacht.
Spuiten, snuiten, spuiten? Dat is mijn geheime tactiek voor uren genot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de goede niet meegenomenIk merk dat hij niet werkt
Eikelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, een appeltaart lukt toch wel? Oh wacht.
Ik doe liever meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis maar waar je van droomt...
Jammer dan. Eikel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
We hadden gisteren bepaald dat dat vanaf nu piemelhoofd moest heten.
Pasta en dingen met kip of gehakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |