Je komt later op de grootverdienerslijst (150k+) in een ziekenhuis. Ik weet het, maar dan kunnen we samen rijk wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen mij nog niet he
wel grappigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_met_water_.html
dafuq am I watching
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die op geld vallen
Het is mooi meegenomen maar ik neem het zeker niet mee in de afweging
Een punt is wel dat vrouwen wel bezit willen hebben en dat ik het niet heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Zelfde geldt voor vrouwenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn toch vrouwen die aardig golddiggen.quote:
Nee, het is echte liefde, die man van 80 is zo lekker rustig en lief.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er zijn toch vrouwen die aardig golddiggen.
Maakt het niet minderquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er zijn toch vrouwen die aardig golddiggen.
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maakt het niet minder-waardig
Dat heet patriarchiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn zowel mannen als vrouwen die golddiggen maar ik denk dat de vrouwen oververtegenwoordigd zijn in deze categorie
Tis gewoon waarheidquote:
Bij hoeveel punten kun je die omruilen voor een sinosappel dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, hier ga je Sinospunten mee scoren, DigitalGirl.
DG nooit, niet feministisch genoeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij hoeveel punten kun je die omruilen voor een sinosappel dan?
Best welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
Die ene gast uit de Breakfast Club (nu op rtl4) lijkt op kutkloon trouwens.
quote:
Heeft die move al een naam?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Word de nieuwste move voor tijdens het stappen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Word de nieuwste move voor tijdens het stappen.
Ik wil em wel even voor doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |