Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een kutvraag is dat nou weer.
fixen dat mannen voor je betalen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Agent provocateur![]()
Als ik toch eens geld had.
Sinos, ik word accountant later, investeer nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Agent provocateur![]()
Als ik toch eens geld had.
2 girls 1 cup, tubgirlquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je dacht toen ik poepseks poste
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sinos, ik word accountant later, investeer nu
Jullie kennen mij nog niet hequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
fixen dat mannen voor je betalen.
Leer ons je kennen danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen mij nog niet he
Dat is poepseks dat was toch de vraagquote:
Je komt later op de grootverdienerslijst (150k+) in een ziekenhuis. Ik weet het, maar dan kunnen we samen rijk wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen mij nog niet he
wel grappigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_met_water_.html
dafuq am I watching
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die op geld vallen
Het is mooi meegenomen maar ik neem het zeker niet mee in de afweging
Een punt is wel dat vrouwen wel bezit willen hebben en dat ik het niet heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Zelfde geldt voor vrouwenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn toch vrouwen die aardig golddiggen.quote:
Nee, het is echte liefde, die man van 80 is zo lekker rustig en lief.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er zijn toch vrouwen die aardig golddiggen.
Maakt het niet minderquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er zijn toch vrouwen die aardig golddiggen.
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maakt het niet minder-waardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |