Dat heet patriarchiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn zowel mannen als vrouwen die golddiggen maar ik denk dat de vrouwen oververtegenwoordigd zijn in deze categorie
Tis gewoon waarheidquote:
Bij hoeveel punten kun je die omruilen voor een sinosappel dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, hier ga je Sinospunten mee scoren, DigitalGirl.
DG nooit, niet feministisch genoeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij hoeveel punten kun je die omruilen voor een sinosappel dan?
Best welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
Die ene gast uit de Breakfast Club (nu op rtl4) lijkt op kutkloon trouwens.
quote:
Heeft die move al een naam?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Word de nieuwste move voor tijdens het stappen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Word de nieuwste move voor tijdens het stappen.
Ik wil em wel even voor doenquote:
Tuurlijk het is nog steeds mijn droom om je een keer bezig te zien in de keuken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wou je een wit voetje bij me halen ofzo?
En jij kijkt toe?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk het is nog steeds mijn droom om je een keer bezig te zien in de keuken.
Ik vond het wel een goede droom... Vrouw in de keuken die voor je kookt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis maar waar je van droomt...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Tuurlijk niet, digitalgirl beft Sinos tot watervallende properties terwijl ze aan het koken is
Als mijn ex voorkomt in m'n dromen staat ie altijd te kokenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede droom... Vrouw in de keuken die voor je kookt.
ik heb volgens mij de goede niet meegenomenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker he.Ik ben kei zuinig op mijn flesje, als die op is ga ik huilen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga weer de koude wereld in
Tot zo
Je houd dus wel van een man die voor je kookt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als mijn ex voorkomt in m'n dromen staat ie altijd te koken
Tzit je diep he...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als mijn ex voorkomt in m'n dromen staat ie altijd te koken
"een man": ja. Maar niet mn exquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
Je houd dus wel van een man die voor je kookt?
Wat wil je eten dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"een man": ja. Maar niet mn ex
Zelf bak ik er weinig van in de keuken.
Wat, een appeltaart lukt toch wel? Oh wacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je laat water aanbranden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh snapquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, een appeltaart lukt toch wel? Oh wacht.
Spuiten, snuiten, spuiten? Dat is mijn geheime tactiek voor uren genot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de goede niet meegenomenIk merk dat hij niet werkt
Eikelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, een appeltaart lukt toch wel? Oh wacht.
Ik doe liever meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis maar waar je van droomt...
Jammer dan. Eikel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
We hadden gisteren bepaald dat dat vanaf nu piemelhoofd moest heten.
Pasta en dingen met kip of gehakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |