quote:www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Navigeert u niet weg van deze pagina, want dat kunt u uw positie in de wachtrij kwijtraken.
Hieronder staat de geschatte tijd die u moet wachten alvorens u wordt toegelaten.
Dank u voor uw geduld.
OOHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:36 schreef Faazz het volgende:
TWEE KAARTEN IN DE POCKET WHOOP WHOOP NA ANDERHALF UUR
Leg eens uit want ik verwacht namelijk dat de banken prima deze transacties kunnen afhandelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:39 schreef Jaytonism het volgende:
Interview op 3FM: Genoeg servers, ze doen het voor de "banken" mensen in mondjesmaat toelaten.
Ik kom steeds terug bij de wachtrij, ga nu even een 3e computer opstarten, kijken of dat wel werkt..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:38 schreef portie het volgende:
[..]
Je moet er nu normaal doorkomen... zonder wachtrij en zooi
Niet zo heel vroeg denk ik, rond een uur of 5.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:41 schreef AMDB het volgende:
Tijd voor iets anders: Hoe laat staan jullie op de dijk?!
Ik wacht nog even..het was vannacht -23 in de Flevopolder..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:41 schreef AMDB het volgende:
Lekker vroeg!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:41 schreef AMDB het volgende:
Volgende week gaat het weer dooienquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wacht nog even..het was vannacht -23 in de Flevopolder..
Ik rijd er straks even langs om te kijken of ze al zijn begonnen met opbouwen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:41 schreef AMDB het volgende:
Was een kort interview, maar het kwam er op neer dat ze genoeg servers hadden (Denemarken, Canada, Engeland), maar dat ze mensen "mondjesmaat" binnen lieten komen (vandaar de wachtrijen) met oog op de drukte bij de Nederlandse banken.. Ze kunnen t dus niet aan. Blijkbaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:39 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Leg eens uit want ik verwacht namelijk dat de banken prima deze transacties kunnen afhandelen.
Je kunt het niet- je kunt het niet, kunt het niet alleen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgende week gaat het weer dooienOccupy De Dijk. Who's in?!
Mij lukt het ook niet..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:43 schreef NemapoAlcharios het volgende:
hoe de fuck sla je de wachtrij over? dat lijkt me echt vrij onmogelijk.
Ideal zou maar een betaald aantal transacties tegelijk aankunnen, dus worden er maar zoveel per minuut doorgelaten om Ideal niet te overbelasten (heb ik ergens gelezen).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:39 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Leg eens uit want ik verwacht namelijk dat de banken prima deze transacties kunnen afhandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |