Skip, k hou het bij het simpele fles Fine Red. Idioot eigenlijk flessen wijn van 5-15 euro kunnen best smaken. Maar dit goedje kost slechts 2,79 euro en valt altijd goed (en ik heb er achteraf nooit geen koppijn van).quote:
Eeyo captain Jack!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Drugshond het volgende:
Ben ook weer wakker.
[..]
Skip, k hou het bij het simpele fles Fine Red. Idioot eigenlijk flessen wijn van 5-15 euro kunnen best smaken. Maar dit goedje kost slechts 2,79 euro en valt altijd goed (en ik heb er achteraf nooit geen koppijn van).
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:05 schreef Tamashii het volgende:
Black Butterflies is echt een belachelijk goede film. Punto!
Jack Daniel. Of drink je geen whiskey?quote:
Zeker, maar niet in die film. In Zwartboek wel.quote:
Drink het wel.(maar koop het alleen als er iets aan de hand is)... maar is qua prijs kwaliteit gewoon te duur. Bij mijn laatste ontslag in 2002 kocht ik wel een flesje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jack Daniel. Of drink je geen whiskey?
Ja dat geloof ik ook wel. Single malt is meestal wel goed.quote:
Wat ga je daarmee doen ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
Ik moet nog steeds aan de slag met de site: elkedageengrap.nl
Een database maken met grappen. Elke dag wordt een nieuwe grap geplaatst en mensen kunnen natuurlijk ook in het archief zoeken naar grappen die al geweest zijn. Daarnaast wil ik het combineren met een Twitter-account of Facebook-integratie.quote:
Does it matter? Gaar wijf.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Heeft ze nou haar op haar benen ?!
[ afbeelding ]
Zeer, nadat we al op weg naar Amsterdam toe sjans hadden met twee knappe meiden (dankzij VS) hebben we ons aldaar, nadat enigen met ernstige OV-perikelen te maken hadden, uitstekend vermaakt.quote:
Met dit weer ?!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel mensen gaan vrijdag/zaterdag uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |