quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb niet eens een auto. Ik laat mij chaufferen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, zie die Laysa met een stropdas om
Soms. Of de meneer die het gekkenbusje bestuurt. Ik denk dat dit die meneer is. Hij heet Henk maar ik noem hem Evert.quote:
Dat zal hem leren. Met z'n stropdas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Soms. Of de meneer die het gekkenbusje bestuurt. Ik denk dat dit die meneer is. Hij heet Henk maar ik noem hem Evert.
Het praktiseren ervan welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Homofilie en pedofilie is geen zonde.
In het katholieke geloof is heterosexualiteit ook een zonde, tenzij je het pas na een huwelijk doet en om koters op de wereld te zetten, maar dan kun je in het katholieke geloof ook met moord wegkomen als je het maar opbiecht.quote:
Zelfs zelfmoordenaars mogen naar de hemel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het katholieke geloof is heterosexualiteit ook een zonde, tenzij je het pas na een huwelijk doet en om koters op de wereld te zetten, maar dan kun je in het katholieke geloof ook met moord wegkomen als je het maar opbiecht.
drie dagen lang Carnaval vieren en de vijfde dag opbiechten dat je je niet aan de vastentijd houdt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:14 schreef GSbrder het volgende:
Katholieken zijn wat dat betreft dan ook makkelijker dan protestanten.
En dat je Maria en Anna hebt liggen doppenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
drie dagen lang Carnaval vieren en de vijfde dag opbiechten dat je je niet aan de vastentijd houdt.
Het verhaal zal je straks ongetwijfeld ter ore komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Personeelstekort richting Utrecht, haha!
Men gooit het op overmacht zodat men niet in de buidel hoeft te tasten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:18 schreef Friek_ het volgende:
Toch altijd wel mooi hoe elk jaar hetzelfde drama herhaald wordt: het gaat flink vriezen, er is dikke chaos op het spoor en op de weg, politieke verontwaardiging alom en alles blijft zoals het was.
Leuk ritueeltje blijft dat toch ook.
Charlie Aptroot zou het liefst alle spoorwegen asfalterenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:18 schreef Friek_ het volgende:
Toch altijd wel mooi hoe elk jaar hetzelfde drama herhaald wordt: het gaat flink vriezen, er is dikke chaos op het spoor en op de weg, politieke verontwaardiging alom en alles blijft zoals het was.
Charlie 'poldertaliban' Aptroot is dan ook een achterlijke VVD'er.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Charlie Aptroot zou het liefst alle spoorwegen asfalteren
Aptroot heeft dan ook geen kaas gegeten van infrastructuur.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Charlie Aptroot zou het liefst alle spoorwegen asfalteren
En gratis cappuccino opeisen als een malle.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:18 schreef Friek_ het volgende:
mooi toch... de komkommerwintertijd wordt zo nuttig besteed.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:18 schreef Friek_ het volgende:
Moeten ze toch wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Men gooit het op overmacht zodat men niet in de buidel hoeft te tasten.
Nee, aangezien het in het hokje 'overmacht' geplaatst word, omdat de NS anders zn 95% norm niet haalt, waardoor ze de prijs van de kaartjes volgend jaar niet kunnen verhogen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moeten ze toch wel.
Ga je op vrijdag niet reizen omdat het wordt aanbevolen, ben je op zaterdag 4-5 uur onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |