Schijnt een leuk spel te zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef remlof het volgende:
Haha, lachen dat Tropico
Morgen verder met de tutorial.
Lijntje naar Pim.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:15 schreef Reya het volgende:
"Bekentenissen van een cocaïnegebruiker".
Lijkt me ook wel een leuk boek, maar heb er de tijd niet voor. Sowieso nog nooit een boek van een politicus gelezen, behalve Jan Terlouw.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga denk ik dat boek van Pechtold kopen
Skip, k hou het bij het simpele fles Fine Red. Idioot eigenlijk flessen wijn van 5-15 euro kunnen best smaken. Maar dit goedje kost slechts 2,79 euro en valt altijd goed (en ik heb er achteraf nooit geen koppijn van).quote:
Eeyo captain Jack!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Drugshond het volgende:
Ben ook weer wakker.
[..]
Skip, k hou het bij het simpele fles Fine Red. Idioot eigenlijk flessen wijn van 5-15 euro kunnen best smaken. Maar dit goedje kost slechts 2,79 euro en valt altijd goed (en ik heb er achteraf nooit geen koppijn van).
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:05 schreef Tamashii het volgende:
Black Butterflies is echt een belachelijk goede film. Punto!
Jack Daniel. Of drink je geen whiskey?quote:
Zeker, maar niet in die film. In Zwartboek wel.quote:
Drink het wel.(maar koop het alleen als er iets aan de hand is)... maar is qua prijs kwaliteit gewoon te duur. Bij mijn laatste ontslag in 2002 kocht ik wel een flesje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jack Daniel. Of drink je geen whiskey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |